صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۱۰۳۳۶

حرف روز/ گسترش فتح‌الفتوح‌های انقلاب

انقلاب اسلامی در چهارمین دهه خود نویدبخش قدرت، مقاومت و پیش‌روندگی در همه عرصه‌ها است. موفقیت‌هایی که در سال‌های اخیر نصیب انقلاب اسلامی شده، حاکی از آن است که اولاً، دست عنایت الهی همواره با انقلاب اسلامی و یاران آن همراه بوده است[...]
پایگاه بصیرت / فرهاد مهدوی
یادداشت: انقلاب اسلامی در چهارمین دهه خود نویدبخش قدرت، مقاومت و پیش‌روندگی در همه عرصه‌ها است. موفقیت‌هایی که در سال‌های اخیر نصیب انقلاب اسلامی شده، حاکی از آن است که اولاً، دست عنایت الهی همواره با انقلاب اسلامی و یاران آن همراه بوده است. ثانیاً، رهبری‌های الهی امام(ره) و رهبر معظم انقلاب تحت زعامت حضرت ولی عصر(عج) در مسیر نورانی حکومت ائمه اطهار(ع) قرار داشته و اهداف حکومت نبوی و علوی را در گسترش اسلام راستین دنبال می‌کنند. ثالثاً، چینش صحیح پایه‌های انقلاب اسلامی بر حمایت‌های مردمی، حمایت از مستضعفان و تقابل با مستکبران و ظالمان سبب شده است سرمایه‌های آن در قالب‌های اجتماعی، سیاسی و امنیتی روز به روز در حال گسترش باشد.
به موازات پیروزی‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در سراسر جهان، شاهد آن هستیم که حقد و کینه دشمنان و استفاده آنها از روش‌های نوین برای مقابله با انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود. این رفتارهای دشمن که در سطوح گوناگون سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی قابل شمارش است، اگرچه تا کنون مزاحمت‌ها و آزارهایی برای انقلاب اسلامی داشته است، اما در مجموع نتوانسته انقلاب اسلامی را محاصره کند و آن را از پویندگی و بالندگی باز دارد؛ چه آنکه دشمنان خود روزانه در حال اعتراف به این نکته هستند که انقلاب اسلامی در آمریکای لاتین حیات خلوت آمریکا، آفریقا و غرب آسیا با وجود فشارها و طرح‌های تقابلی سنگین آمریکا نفوذ داشته است.
رهبر فرزانه انقلاب روز گذشته با اشاره به تداوم پیروزی‌های انقلاب، فرمودند: «امام در یکی از آن بیاناتِ بسیار عمیقِ خود بعد از یکی از این فتوحاتِ اوّل کار پیام دادند که... «فتح‌الفتوح، فتح فلان شهر نیست؛ فتح‌الفتوح، تربیت و تولید یک چنین جوان‌هایی است؛ این فتح‌الفتوح است، واقعش هم همین است. فتح‌الفتوح برای یک کشور این است که جوان‌های این کشور، هم خردمند باشند، هم با تدبیر باشند، هم مؤمن باشند، هم پارسا باشند.» اگر اکنون شور و اشتیاق جوانان انقلابی را برای دفاع از انقلاب در داخل و در سطح منطقه همگرایی جوانان ایرانی، لبنانی، عراقی، افغانی، سوری و پاکستانی را برای دفاع از حرم می‌بینیم، اینها فتح‌الفتوح‌‌هایی هستند که تاکنون سابقه نداشته است و روز به روز در حال گسترش این فضاها هستیم؛ چنانکه امکان کنترل و سد نفوذ آن از سوی غرب نیز ناممکن شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات