صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۱۰۵۸۵

اخبار کوتاه دوشنبه 20 فروردین

نیروهای امنیتی سومالی در فرودگاه موگادیشو از یک هواپیمای مسافربری اماراتی میلیون‌ها دلار پول کشف کردند. به نوشته وبگاه «ماریگ آنلاین»، آنطور که برخی منابع مطلع اعلام کرده‌اند، در این هواپیما که از ابوظبی وارد سومالی شده، حدود 13 میلیون دلار پول نقد موجود بوده که مقصد این حجم پول قاچاق، سفارتخانه امارات در موگادیشو بوده است. گفتنی است، سومالی بابت حمایت دولت امارات از جمهوری خودخوانده سومالی‌لند با این کشور اختلاف دارد. افزون بر این، روابط دو کشور از زمان قطع رابطه عربستان و امارات با قطر تیره شده است.
اصغر زارعان، دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با بیان اینکه 83 دستاورد در حوزه فناوری هسته‌ای داشته‌ایم، گفت: این دستاوردها در عرصه صنعت هسته‌ای، حاکی از مدیریت جهادی، خودباوری بدون وابستگی به خارج از کشور است که می‌توانند در نمایشگاه قرار بگیرند و رونمایی شوند. وی افزود: قرار بر این بود که مجموع دستاوردهای سال 96 که در 20 فروردین(امروز) از آنها رونمایی می‌شود، 111 دستاورد باشد که در نهایت 83 دستاورد نمره قبولی را از نظر فنی دریافت کردند.
محمدعلی پورمختار، از نمایندگان مجلس با اعلام اینکه اعضای کمیسیون قضایی مجلس با رئیس قوه قضائیه دیدار کرده‌اند، گفت: در این جلسه مباحثی در زمینه ادعاهای محمود احمدی‌نژاد درباره اموال و دارایی‌های رئیس دستگاه قضا مطرح شد که آیت‌الله آملی‌لاریجانی این اظهارات را تکذیب و عنوان کرد ما بنا نداریم به این اظهارات پاسخ دهیم.
شرکت بیمه تعاون در سال حمایت از کالای ایرانی، کالاهای ساخت وطن را از نظر کیفیت بیمه می‌کند تا تولید‌کننده و مصرف‌کننده در چتر امنیت بیمه معامله کنند. این نوع از بیمه‌نامه در مواردی که مصرف‌کنندگان از کیفیت کالای داخلی زیاد مطمئن نبوده و نسبت به خدمات پس از فروش به حصول اطمینان نیاز دارند، ارائه می‌شود.
بررسی آمار گمرک در سال ۹۶ نشان می‌دهد، در این مدت بیش از ۳ هزار و ۶۴۸ تن گلاب استحصالی از گل‌ محمدی، گل خشک و گلبرگ تازه و اسانس‌های روغنی از گل‌ محمدی به کشور‌های گوناگون جهان صادر شده است که با صادرات این حجم گل و گلاب، ۱۱ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۹۶۸ دلار درآمد ارزی به دست آمده است.
«گلعاد اردان» و «یوآو گالانت» دو نفر از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی ضمن اتهام‌زنی به دمشق درباره حمله شیمیایی در «دوما»، حمله آمریکا به مواضع دولت سوریه را خواستار شدند.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات