صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۱۰۶۳۷

اخبار کوتاه دوشنبه 27 فروردین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه تجربه مناطق‌ آزاد فعلی ناموفق بوده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه مناطق‌ آزاد فعلی خسارات زیادی برای اقتصاد کشور به دنبال داشته است، افزایش آنها منطقی نیست؛ چرا که حرص و ولع افزایش این مناطق مشکلی از اقتصاد کشور را حل نمی‌کند. نقوی‌حسینی افزود: پیش از تصویب افزایش هشت منطقه جدید ابتدا باید در نحوه فعالیت این مناطق با هدف محقق شدن اهداف پیش‌بینی‌شده بازنگری صورت گیرد؛ چراکه مدیریت فعلی نتوانسته است این کار را انجام دهد.
حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا، مشاور امور روحانیت رئیس دولت نهم با اشاره به بیانیه 43 عضو کابینه دولت نهم و دهم درباره رفتارهای اخیر محمود احمدی‌نژاد، گفت: محتوای بیانیه 43 عضو کابینه دولت نهم و دهم مورد تأیید و قابل دفاع است و بنده از دوستانی که این بیانیه را تنظیم و امضا کرده‌اند، تشکر می‌کنم. سقای‌ بی‌ریا تأکید کرد: امیدواریم که آقای احمدی‌نژاد به توصیه‌های دوستان توجه کرده و مسیر کنونی را اصلاح کند.
شبکه سعودی «العربیه» در صفحه خود در فضای مجازی درباره اینکه «آیا اهداف غرب در سوریه با حمله موشکی به آن محقق شده است یا خیر؟»، یک نظرسنجی برگزار کرد. بر اساس این نظرسنجی، تنها ۱۸ درصد از شرکت‌کنندگان به این پرسش پاسخ مثبت داده‎ و ۸۲ درصد دیگر با انتخاب گزینه «لا» به آن پاسخ منفی داده‎اند.
در مراسم اختتامیه «هفته هنر انقلاب» که به همت حوزه هنری برگزار می‌شود، معرفی و تقدیر از چهره هنر انقلاب اسلامی در سال 1396 انجام گرفت و نشان هنر انقلاب به «حمید حسام» رسید. وی نویسنده کتاب‌های تحسین‌شده «وقتی مهتاب گم شد» و «آب هرگز نمی‌میرد» است.
کارشناسان استراتژیک جی‌پی مورگان چیس، بزرگ‌ترین بانک آمریکا از نظر دارایی پیش‌بینی کردند که در صورت اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی اتحادیه اروپا و ایالات متحده، قیمت نفت برنت به ۸۰ دلار در هر بشکه افزایش خواهد یافت.
«سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید با تکرار اتهامات همیشگی، ایران را به «رفتار‌های تهاجمی» در سوریه متهم کرد و مقابله با آن را یکی از اهداف «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در منطقه غرب آسیا و حمله موشکی اخیر عنوان کرد.
63 نفر از نمایندگان مجلس در تذکری کتبی به رئیس‌جمهور ضرورت عزل رئیس بانک مرکزی و عوامل دخیل در گرانی ارز و متوقف کردن چرخه زندگی مردم و ضربه به نظام اقتصادی کشور را یادآور شدند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات