هرمزگان >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۱۰۷۱۷
معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع):

سپاه پاسداران برای رفع مشکلات کشور با همه دولت ها همراه بوده است

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به نقش سپاه پاسداران در محرومیت‌زدایی گفت: این نهاد، محکم و استوار در کنار تمامی دولت‌ها و جناح‌های سیاسی ایستاده و در راستای تحقق منویات رهبری فعالیت می‌کند.
عبدالله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با اشاره به فلسفه تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت: امام راحل برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن دستور تشکیل سپاه پاسداران را صادر فرمودند و این نهاد مقدس از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، خدمات و اقدامات شایسته‌ای را در راستای انجام مأموریت‌های خود انجام داده است.

وی افزود: افتخار سپاه پاسداران و انقلاب اسلامی و تمامی پرسنل این نهاد مقدس بر این است که نامش برگرفته از نام امام حسین(ع) به عنوان پاسدار انقلاب حضرت محمد(ص) است.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون، دشمن توطئه‌ها و نقشه‌های مختلفی را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس طراحی و اجرا کرد اما این نظام و انقلاب با کمک سپاه پاسداران از تمامی پیچ‌های تاریخ به سلامت عبور کرد.

صادقی ادامه داد: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود از روش‌های مختلفی از قبیل جنگ، تحریم، نفوذ و ... استفاده کرد که هر کدام یکی پس از دیگری به شکست انجامید، البته باید مواظب نفوذ دشمن باشیم و آن را جدی بگیریم.

وی ابراز داشت: بعد از جنگ تحمیلی، دشمن روش تهدید علیه نظام را تغییر داد و از راه‌های تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی وارد شد تا با اعمال تحریم‌های فلج‌کننده اقتصادی، کشور و انقلاب را از پای درآورد، اما غافل از آن است که مردم برای حفظ این انقلاب و نظام حتی از جان خود دریغ نمی‌کنند.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) به نقش سپاه پاسداران در محرومیت‌زدایی و رونق اقتصادی اشاره داشت و گفت: این نهاد مقدس، محکم و استوار در کنار تمامی دولت‌ها و جناح‌های سیاسی ایستاده و در راستای محرومیت‌زدایی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کند.

صادقی گفت: سپاه پاسداران بدون چش مداشت و بی‌دریغ فعالیت‌های خوبی را در زمینه ساخت مسجد، مدرسه، پل‌سازی، احداث سد، پالایشگاه‌سازی و ... در مناطق محروم کشور انجام داده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات