هرمزگان >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶  ، 
کد خبر : ۳۱۰۷۲۲
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع):

سپاه بر معنویت و ارتقای بصیرت استوار است

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: سپاه پاسداران بر سه اصل مهم معنویت، ارتقای بصیرت و روحیه شهادت‌طلبی استوار است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار در نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران مفتخر است که اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری در بین مردم به یادگار مانده است.
وی در ادامه از کتاب‌های شهید مطهری به عنوان دیگر افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: این شهید والامقام ارتباط خوبی با جوانان داشتند و امروزه اندیشه و کتب شهید مطهری بهترین گنج برای نسل جوان است.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک ارتش مذهبی است که در دنیا براساس اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی طراحی و بنا نهاده شده است.
 رستگار افزود: تکیه بر معنویت و ارتقای بصیرت، روحیه شهادت‌طلبی سه معیار مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی تاکید داشت: سپاه پاسداران در هر زمینه‌ای، ورود موفقیت‌آمیز داشته و توانسته به خوبی نقش سازنده خود را ایفاء کند، کارنامه درخشان این نهاد انقلابی در برچیدن فتنه خون آشام داعش نمونه بارز شجاعت و جانفشانی پاسداران انقلابی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) ابراز داشت: همانطور که ابوالفضل(ع) مایه آرامش امام حسین(ع) و رعب و وحشت در دل دشمن بود سپاه پاسداران نیز مایه آرامش رهبری، مردم ایران و عامل ترس و وحشت در دل استکبار و دشمنانی است که تلاش کردند انقلاب اسلامی به سن چهل سالگی نرسد.
رستگار بیان داشت: تمام تلاش دشمن بر این بود تا از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی از رشد و تقویت این انقلاب جلوگیری کند اما امام راحل با تشکیل سپاه پاسداران، دشمنان را از رسیدن به این هدف شوم ناکام گذاشتند.
وی گفت: امریکای جنایتکار امروزه قدرت جهانی ندارد و انقلاب اسلامی ایران را بزرگ‌ترین دشمن خود در منطقه و جهان می‌داند.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) بیان کرد: استکبار برای ازبین بردن و نابود کردن انقلاب اسلامی، از راه‌های مختلفی نظیر جنگ، ترور، توطئه، تحریم، نفوذ و ... وارد شد که در هر کدام با روسیاهی صحنه را ترک کرد.
رستگار افزود: به اعتراف دشمنان انقلاب اسلامی و نظام مقدس، انقلاب اسلامی ایران امروزه مرزهای غرب را درنوردیده و خواب را از چشم دشمنانش گرفته است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات