صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۱۰۹۲۱

اخبار کوتاه یک‌شنبه 30 اردیبهشت

مراسم عروسی سلطنتی نوه ملکه بریتانیا «هنری چارلز البرت دیوید» با «مگان مارکل» بازیگر دو رگه آمریکایی برگزار شد. این مراسم عروسی با هزینه حدودی 32 میلیون پوند یکی از پرخرج‌ترین مراسم‌ها در نوع خود بود؛ آن هم در زمانی که دولت انگلیس چند سال است سیاست ریاضت اقتصادی را در پیش گرفته است. با اینکه هزینه هنگفت مراسم عروسی سلطنتی نوه ملکه بریتانیا با اعتراضات گوناگون در داخل و خارج این کشور مواجه شده؛ اما رسانه‌های انگلیسی سکوت عجیبی را در برابر این ریخت‌وپاش میلیونی در پیش گرفته‌اند.
نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه در مجلس با اشاره به اظهارات مجید انصاری مبنی بر اینکه نهاد سپاه، نهادهای مؤثر و مقدس انقلاب، بیش از هر جای دیگری در معرض نفوذ عناصر رژیم صهیونیستی یا منافقین هستند، گفت: برخی جوالدوز جلوی چشم خود را نمی‌بینند و دنبال سوزن می‌گردند. وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد مقدس و انقلابی در کشور است و همان‌طور که امام راحل فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور نبود»، افزود: امنیت امروز کشور مدیون فداکاری‌های نیروهای انقلابی سپاه است.
محمدباقر قالیباف در گفت‌وگویی با بیان اینکه يک حرکت منسجم حتماً نيازمند گفت‌وگو است و اين گفت‌وگو در اردوگاه اصولگرايي خيلي کم است، اظهار داشت: کسانی که در اردوگاه اصولگرایی در مرکزیت قرار دارند، احساس می‌کنند نیازی ندارند حرف بقیه را گوش کنند. بعضی‌ها فکر می‌کنند می‌‌توانند و حتی وظیفه دارند برای جمع تصمیم بگیرند و بقیه هم وظیفه دارند از تصمیم اینها حمایت کنند!
در پی تهدید مقامات آمریکایی نسبت به تحریم آلمان در صورت واردات گاز از روسیه، مقامات آلمانی به این تهدید آمریکا پاسخ دادند و گفتند چنین اقداماتی افزایش صادرات LNG آمریکا به اروپا را تضمین نمی‌کند. گفتنی است، آمریکا به تازگی آلمان و روسیه را تهدید کرده است در صورت ساخت خط لوله انتقال گاز «نورداستریم ۲» احتمال تحریم این دو کشور وجود خواهد داشت.
طبق اخبار دریافتی، رؤسای ستادهای استانی جوانان و دانشجویان روحانی در ۳۱ استان کشور طی اقدامی هماهنگ به منظور اعلام اعتراض خود به عملکرد دولت دوازدهم و بی‌توجهی نسبت به دغدغه‌ها و مطالبات جوانان، در ضیافت افطاری نهاد ریاست‌جمهوری حضور نیافتند.
رئیس‌جمهور در سالروز پیروزی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم، پیام معناداری به حامیان خود داد و در صفحه شخصی خود نوشت: ما راهی را با هم شروع کرده‌ایم و تا پایان باید با هم ادامه دهیم.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات