صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۱۰۹۸۸

اخبار کوتاه یک‌شنبه 6 خرداد

توفیق الحمیری، عضو کمیته انقلابی انصارالله در واکنش به حرف‌های «خالد الیمانی» وزیر خارجه دولت مستعفی یمن مبنی بر اینکه انصارالله یمن نامه‌ای به فرستاده سازمان ملل ارسال کرده و آمادگی خود را برای زمین گذاشتن سلاح و نشستن پای میز مذاکره اعلام کرده است، گفت: «ما روزانه موشک می‌سازیم و آن را به سوی دشمنان یمن شلیک می‌کنیم و این‌گونه سلاح خود را تحویل می‌دهیم.»
جلیل رحیمی، عضو فراکسیون امید با اشاره به برنامه‌های این فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس دهم در سال سوم، گفت: هنوز در فراکسیون امید به‌ طور رسمی برای گزینه‌ یا گزینه‌های ریاست مجلس صحبتی نشده، اما جلسات مستمر در این زمینه تا یک روز پیش از انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس ادامه دارد. وی افزود: تقریباً اعضای فراکسیون امید بر ریاست آقای عارف اتفاق‌ نظر دارند.
علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت‌وگو با شبکه «الجزیره»گفت: برای توسعه توان دفاعی متعارف‌مان از کسی اجازه نمی‌گیریم. وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن مستشاران نظامی ایران دچار خطای راهبردی شد، افزود: حضور ایران در سوریه به دعوت دولت قانونی سوریه و صرفاً برای مبارزه با تروریسم بوده است.
فریده زبیدی، مدیرکل مرکز جرایم سازمان‌یافته گمرک با اشاره به تعداد پرونده‌های قاچاق در سال 96، اظهار داشت: در سال گذشته، 2 هزار و 297 پرونده از سوی گمرک ایران برای قاچاق مکشوفه، تشکیل شد که ارزش این حجم از پرونده‌ها بالغ بر 200 میلیارد تومان است.
جمال عبدی، دبیر شورای ملی ایرانیان آمریکا گفت: بانک آمریکا BOA به صورت تبعیض‌آمیزی به بهانه تحریم‌ها حساب مشتریان ایرانی خود را بسته یا مسدود می‌کند. وی تأکید کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران توجیهی برای اقدامات تبعیض‌آمیز بانک‌ها و شرکت‌های آمریکایی نیست.
«فرشاد مؤمنی» از اقتصاددانان و فعالان سیاسی اصلاحات با انتقاد از عملکرد دولت، نوشت: حسن روحانی تنها در یک بازه زمانی محدود می‌توانست مشکلات اقتصادی کشور را به سیاست‌گذاری‌های گذشته ارتباط بدهد. امروز دولت حسن روحانی باید در زمینه عملکرد خود پاسخگو باشد.
«جان مک‌کین» سناتور ارشد آمریکا در اعترافی دیرهنگام درباره تجاوز نظامی کشورش به عراق در سال ۲۰۰۳ میلادی اذعان کرد: جنگ عراق اشتباه بود؛ من خودم را در این اشتباه مقصر می‌دانم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات