صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۱۱۰۷۰

احتمال حضور احمدی نژاد در مجلس

  ولی داداشی نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه در کمیسیون اصل 90 مجلس هر شکایتی که واصل شود، مراحل قانونی خود را طی می کند، گفت: اگر آقای احمدی نژاد شکایتش را در سامانه ثبت کرد یا بصورت نامه ارسال کرده باشد، باید در دبیرخانه کمیسیون اصل 90 مجلس ثبت شود.
 وی افزود: ظاهرا در رسانه ها مطرح شده که وی از دستگاه قضائی به کمیسیون شکایت کرده که این شکایت پس از ثبت در دبیرخانه کمیسیون، برای بررسی بیشتر به کمیته حقوقی و قضائی کمیسیون ارجاع می شود.
 سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: ممکن است آقای احمدی نژاد همین که شکایتی تنظیم کرده ابتدا آنرا رسانه ای کرده باشد . اما روند قانونی هر شکایت این است که باید در دبیرخانه کمیسیون، ثبت و روند برررسی آن انجام شود.
 وی در پاسخ به این سوال که آیا از احمدی نژاد برای بررسی شکایت و ارائه توضیحات جهت حضور در کمیسیون دعوت می کنید، گفت: این احتمال وجود دارد که از ایشان برای حضور در کمیسیون دعوت شود.

 در 29 اردیبهشت امسال محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق نامه ای به کمیسیون اصل 90 مجلس نوشت و از این کمیسیون خواست تا به ادعای وی از تخلفات دستگاه قضایی در پرونده حمید بقایی، رسیدگی کند.
 این نامه 22 بند دارد که در آن به مواردی از اصول قانون اساسی استناد شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات