صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۱۱۰۷۱

مهمترین محور فتنه جدید چیست؟

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه محور همه حرکتهای امام خمینی (ره) خدا بود، گفت: یکی از مشکلات امروز ما فراموش کردن خدا و عنایات اوست.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام حیدر مصلحی، روز یکشنبه در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام 15 خرداد در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی اظهارداشت: ایجاد حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی و زمینه سازی برای ظهور حضرت قائم (عج) از اهدافی بود که امام خمینی (ره) دنبال می کرد.
به گزارش بصیرت؛ وی با بیان این که دشمن نمی خواهد انقلاب اسلامی راه پیشرفت و توسعه را بپیماید، افزود: دشمن و استکبار جهانی می دانند توسعه و پیشرفت انقلاب و بیداری امت های اسلامی نابودی آنها را به دنبال دارد.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنان در 40 سال گذشته هیچگاه آرام ننشسته اند و توطئه های بسیاری علیه انقلاب به راه انداخته اند که هر کدام از آن توطئه ها برای ساقط کردن یک حکومت کافی بود.
مصلحی افزود: حوادث سال 1388 تمام نشده و دشمن، با رفع اشکالات آن سال خود به دنبال طراحی یک فتنه جدید است که محور آنها مقوله اصل نظام و ولایت فقیه است و اینها اعترافاتی است که جاسوسان دستگیر شده نیز به آن اقرار کرده اند و عده ای هم در داخل با طرح و نقشه های دشمن همراهی می کنند.
وی ادامه داد: بسیاری از حرکتهایی که انجام می شود برای آن است تا فضایی ایجاد شود که مردم سراغ مسئولان نروند و مستقیم اعتراضات خود را به سمت ولی فقیه ببرند.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امام خمینی (ره) ویژگی خاصی داشت و آن این بود که ولایتمداری را به معنای واقعی کلمه در دنیای اسلام و به خصوص ایران شکل داد.
مصلحی افزود: آیات 51 تا 56 سوره مائده ولایتمداری سلبی و ایجابی را بیان می کند و می گوید نباید از ترس لطمه خوردن، ولایتمدار یهود و نصاری، که آمریکا و اروپای فعلی هستند، باشید.
وی ادامه داد: امروز اروپا و آمریکا برای مقابله ایران بین خود تقسیم کار کرده اند و همه این دعواهای بر سر مالیات، دعوای سیاسی و بازیهای دنیای سرمایه داری است.
وی گفت: طبق اسناد به حول و قوه الهی آمریکا در حال فروپاشی است و با یک جست و جو در اینترنت در خصوص زوال آمریکا بیش از 14 میلیون مقاله که اندیشمندان و نخبگان غربی نوشته اند به دست می آید که محور عمده این مقالات هم این است که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ع) منشاء فروپاشی آمریکاست.
مصلحی تاکید کرد: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هزینه دارد که هزینه آن را رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم در مقابله با داعش و دشمن تکفیری متقبل شده اند.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات