خراسان رضوی >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۱۱۱۰۶
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):

ایران در منطقه قدرت برتر را دارد/ با خروج امریکا از برجام دستاوردهای نظام و انقلاب نابود نمی‌شود

حجت الاسلام حسینی ابراز داشت: با اعلام خروج امریکا از برجام، نباید تصور کرد دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی نابود شده است. نه تنها اینطور نیست بلکه این برای ما می تواند یک فرصت محسوب شود.

حجت الاسلام سید احمد حسینی، مسئول دفتر نمایندگی سپاه خراسان رضوی صبح دیروز در جمع تعدادی از نیروهای استان ضمن تقدیر از حضور با صلابت و دشمن شکن مردم استان در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه تعمیق معنویت است. عده‌ای از این ماه به عنوان فرصتی برای توشه آخرت و وسیله عروج خود و اصلاح حیاتشان استفاده می‌کنند و برخی با بی‌تفاوتی از این ماه می‌گذرند.
وی در بخش دیگر سخنان خود به شرایط حساس کنونی اشاره کرد و افزود: وضعیتی که نظام جمهوری اسلامی در آن قرار دارد بسیار حساس است ما در زمانی قرار داریم که دشمن دست برتر را در منطقه ندارد. زمانی صهیونیسم در سوریه و لبنان هر کاری که می‌خواست انجام می‌داد، ولی حال به تعبیر رهبر معظم انقلاب دیگر دوران بزن در رو تمام شده است و ما در منطقه نسبت به رقبا و دشمنانمان قدرت برتر را داریم.
حجت الاسلام حسینی ابراز داشت: با اعلام خروج امریکا از برجام، نباید تصور کرد دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی نابود شده است. نه تنها اینطور نیست بلکه این برای ما می تواند یک فرصت محسوب شود.
وی بیان داشت: جنگ تحمیلی یک تهدید جدی بود، ولی با ایثارگری رزمندگان اسلام به یک فرصت تبدیل شد، تحریم‌ها هم می‌تواند برای ما یک فرصت باشد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) با اشاره به پیچیدگی‌های جنگ نرم گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس یک مزاحم به نام بنی صدر وجود داشت که جبهه خودی یک صدا و با اتحاد یکدیگر در مقابلش ایستادند، ولی در جنگ نرم چندین بنی صدر و چندین حزب و جبهه داریم.
وی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان زیادی داشتیم که به دنبال براندازی نظام و انقلاب بودند و ما دائماً انرژی خود را صرف خنثی کردن توطئه‌های دشمن کردیم و امروز نیز دشمن به دنبال دوقطبی کردن نظام است.
حجت الاسلام حسینی در ادامه به دستورات و سفارشات قرآن کریم نسبت به مقاومت در برابر دشمن پرداخت و افزود: قرآن کریم می‌فرماید مبادا دوستی با یهود و نصارا شما را از خدا و جبهه حق دور کند. باید در مقابله با دشمن ایمان به تحقق وعده‌های الهی را در خود زنده کنیم چرا که عزت نزد خداوند است و اگر از او دور شویم دیگر ما را یاری نخواهد کرد.
وی اظهار داشت: رهبر عزیزمان بارها فرموده اند که امریکا با ما فقط بر سر هسته‌ای مشکل ندارد و این موضوع فقط یک بهانه است، این را ما در قضیه برجام نیز مجدداً تجربه کردیم. مشکل استکبار با ما به دلیل عقایدمان است و زمانی دست از سر ما برمی‌دارد که مثل خودش شویم.

گزارشگر: محمدرضا قاسمیان

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات