خراسان رضوی >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۱۱۱۹۸

"بصیرت با برکت رمضانی"

بعد از تأکید عبارت راهبردی انقلابی ماندن و انقلابی حرکت کردن به مجلس خبرگان(22 اسفند 94) و مجمع تشخیص مصلحت نظام (22 شهریور 96)، این بار در ماه مبارک رمضان به جمع با صفای دانشجویان کشیده شد و مطرح گردید.
پایگاه بصیرت / حسین عباسیان
ماه رمضان امسال نیز به پایان رسید. در بین ماه های سال، به روال سنوات قبل، بیشترین دیدارهای رهبری نظام در با برکت ترین ماه سال یعنی رمضان رقم خورد.
ماه مبارک رمضان امسال در خود سوم خرداد، 14 و 15 خرداد داشت. در سال روز ارتحال امام راحل (ره) امام شناسی منطبق با سیره علوی تبیین گردید.
با ترک آمریکا از برجام ، بی اعتمادی به امریکا از سوی رهبری مطابق گذشته در این ماه مورد تأکید قرار گرفت، گره نزدن مسائل کشور به برجام و در یک جمله دشمن شناسی عمیق با راهکار ایستادگی و مقاومت برای هر فاقد تحلیلی، تحلیل گردید.
برای برخی جا انداخته شد که انقلابی گری در بستر نظام و در مسیر تعالی کشور و حفظ منافع و عزت مردم معنای انقلابی گری می دهد وگرنه ویرانگری است.
برای خیلی مسئولین و حتی مدعیان حقوق ملت به وضوح تبیین شد که اعتماد به جوانان و واگذاری مدیریت ها به آن ها یک ضرورت است. بعد از تأکید عبارت راهبردی انقلابی ماندن و انقلابی حرکت کردن به مجلس خبرگان(22 اسفند 94) و مجمع تشخیص مصلحت نظام (22 شهریور 96)، این بار در ماه مبارک رمضان به جمع با صفای دانشجویان کشیده شد و مطرح گردید.
از صبر انقلابی سخن به میان آمد که تا کنون کمتر به گوش مخاطبین رسیده بود. مبارزه جدی با سیاست ناامید سازی و توهم بن بست و نیز دو قطبی سازی از هشدارهای مهم لحظه های نزدیک به افطار رهبری در این دیدارهای صمیمی و پر معنا بود.
بار سفری که در این دیدارهای رمضانی بویژه برای مخاطبان خاصش بر بسته شد بصائر و معرفت هایی دارد که بی توجهی و ارزان فروشی آن با توجه به تجربه های سنگین و پر هزینه ای مثل برجام و امثال آن، کمتر از نفاق و خیانت به این انقلاب و خون شهدا نیست.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات