صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۱۱۲۵۴

خاطره سیاسی موسویان از راننده تاکسی

به گزارش سرویس بصیرت، عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: ما در ایران سیستم تاکسیرانی اسنپ داریم مشابه سیستم اوبر در آمریکا. من اخیرا ایران بودم و در راه برگشت به فرودگاه، راننده اسنپ مرا شناخت و گفت آقای موسویان! شما در آمریکا زندگی می‌کنید؟ گفتم بله. گفت الان هم عازم آمریکایید؟ گفتم بله. گفت پیغامی برای نخست‌وزیر ترامپ و رئیس‌جمهور نتانیاهو دارم. گفتم ظاهرا اشتباه می‌کنید چون ترامپ رییس‌جمهور آمریکا است و نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل.
راننده پاسخ داد نخیر شما اشتباه می‌کنید چون رئیس‌جمهور واقعی آمریکا نتانیاهو است و آقای ترامپ هم نخست‌وزیر اسرائیل است. بهتر است نخست‌وزیر ترامپ به همان بیت‌المقدسی برود که پایتخت اسرائیل کرده و رئیس‌جمهور نتانیاهو هم به واشنگتن برود و آمریکا را رسما اداره کند! من واقعا از این همه درک و شعور سیاسی او شوکه شدم اما این باور عموم مردم ایران است که رییس‌جمهور آمریکا در سیاست‌های خاورمیانه‌ای پیرو نخست‌وزیر اسرائیل است.

 موسویان ادامه داد: راننده پاسخ داد نخیر شما اشتباه می‌کنید چون رئیس‌جمهور واقعی آمریکا نتانیاهو است و آقای ترامپ هم نخست‌وزیر اسرائیل است. بهتر است نخست‌وزیر ترامپ به همان بیت‌المقدسی برود که پایتخت اسرائیل کرده و رئیس‌جمهور نتانیاهو هم به واشنگتن برود و آمریکا را رسما اداره کند! من واقعا از این همه درک و شعور سیاسی او شوکه شدم اما این باور عموم مردم ایران است که رییس‌جمهور آمریکا در سیاست‌های خاورمیانه‌ای پیرو نخست‌وزیر اسرائیل است.
 معاون اسبق شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اکنون عربستان و امارات با اسرائیل متحد شده و مشترکا برای غرق کردن آمریکا در جنگ با ایران حداکثر تلاش خود را بکار بسته‌اند، عنوان کرد: من امیدوارم که مردم و اندیشمندان و کنگره آمریکا مانع روند فعلی سیاست‌های تخاصمی کاخ سفید با ایران شده و دو کشور را در مسیر صلح قرار دهند.
منبع:جام نیوز
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات