صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۱۱۵۳۳

اخبار کوتاه دوشنبه 25 تیر

جامعه استادان بسیجی و 723 کانون استادی طی نامه‌ای از رئیس‌جمهور خواستند در احترام به ایرانیان، کرباسیان، سیف، آخوندی، زنگنه، شریعتمداری و ربیعی را فوراً عزل کند. در بخشی از این نامه آمده است: چنانکه مستحضرید فشارهای اقتصادی به توده‌های مردم، روند فزاینده‌ای به خود گرفته است؛ متأسفانه آشفتگی‌های اخیر در بازارهای ارز، طلا، مسکن و خودرو اعتراض‌های بحق و دل‌نگرانی‌های جدّی را برای همه اقشار مردم به ویژه دانشگاهیان و توده‌های مستضعف جامعه فراهم آورده که حلّ آنها نیازمند اقدام عاجل، قاطع و بدون مسامحه کارگزاران است.
الجزیره در گزارشی صادرات نفت ایران قبل و بعد از تحریم‌ها و نیز تهدید نفتی اخیر ایران برای بستن تنگه هرمز را بررسی کرده و نوشته است: چین به صراحت اعلام کرده، از تحریم‌های آمریکا پیروی نمی‌کند و پس از تهدید ایران مبنی بر بستن تنگه هرمز که می‌تواند صادرات نفت عربستان را مختل کند، موضع وزیر خارجه آمریکا نرم‌تر شده و اکنون درباره احتمال قائل شدن استثنائاتی برای تحریم‌های ایران و اعطای برخی معافیت‌ها سخن گفته است.
محمد حسینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برخی حقوق‌های بسیار بالا و پاداش‌های پایان خدمت نجومی در پی خلأهای قانونی پرداخت شده است. وی با اشاره به پاداش‌های یک میلیارد تومانی پایان کار برخی مدیران دولتی، گفت: مجلس برای این ارقام سقف تعیین کرد تا از پرداخت رقم‌های بالا خودداری شود؛ بنابراین، بسیاری از مدیران تقاضای بازنشستگی دادند تا با قوانین قبلی پاداش خود را دریافت کنند!
روزنامه «الحیات» چاپ لندن با اشاره به تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای قانع کردن روسیه به منظور خارج شدن ایران از سوریه، نوشت: تحقق هدف ترامپ و نتانیاهو از پوتین برنمی‌آید، رئیس‌جمهور روسیه نمی‌تواند خواستار خروج ایران از سوریه باشد؛ چرا که این مسئله به دولت دمشق بازمی‌گردد و علاوه بر آن روسیه روی نقش سازنده ایران در جریان آرام کردن اوضاع در سوریه حساب مهمی باز کرده است.
بنا بر اخبار رسیده، در برخی غرفه‌های چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته مشهد سگ‌هایی وجود دارند که قیمت آنها از 15 تا 500 میلیون تومان است. قیمت توله‌سگ‌ها زیر 200 میلیون تومان بوده و قیمت سگ بالغ به 500 میلیون تومان هم می‌رسد. نژاد این سگ‌ها ژرمن بوده و از کشور آلمان به ایران وارد می‌شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات