صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۱۱۹۱۰

اخبار کوتاه شنبه 27 مرداد

حسن رحیم‌پورازغدی گفت: هر زمان از مواضع انقلابی خود عقب نشستیم، توهین‌های آمریکا شدت گرفت و این در زمان طرح بحث گفت‌وگوی تمدن‌ها و امروز نمایان شده است. در برجام نظام به همه وعده‌های خود به آمریکا عمل کرد، اما از داخل برای برخی افراد درس عبرت نشد. وی همچنین تأکید کرد: باید فساد در درون حکومت از بین برود، نمی‌شود شعار «مرگ بر آمریکا» داد و فرزندان‌مان در آمریکا به تحصیل و خوش‌گذرانی مشغول باشند!
روزنامه «آفتاب یزد» در مطلبی نوشت: «قیمت فروش هر متر مربع مسکن در بهار ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل در تهران ۳۷ درصد افزایش یافت.» متأسفانه دولت آقای روحانی در حوزه مسکن کارنامه قابل قبولی ارائه نداد. دولت وعده داده بود برای تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد مسکن اجتماعی را کلید خواهد زد؛ اما این طرح هیچ گاه از روی کاغذ فراتر نرفت و حتی یک ماکت نیز برای این طرح ساخته نشد، چه برسد به اجرایی شدن آن.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره گمانه‌زنی‌های مطرح شده در زمینه اقدامات لاریجانی برای انتخابات ۱۴۰۰ ریاست‌جمهوری اظهار داشت: فرضیه‌ها درباره نامزد شدن علی لاریجانی برای انتخابات غلط است. کاظم جلالی تأکید کرد: بحث‌های انتخابات و مسائل مربوط به آن حاشیه‌ای است و باید تلاش کنیم کشور را از بحران نجات دهیم.
محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: اصلاح‌طلبان هم می‌خواهند پست‌های مدیریتی را داشته باشند و هم مسئولیت گرفتاری‌ها و مشکلات پدید آمده در کشور را نپذیرند. وی افزود: اکثریت پست‌های مدیریتی دولت در اختیار اصلاح‌طلبان است و جالب است که قصد دارند در انتخابات ۱۴۰۰ خود را از عملکرد دولت آقای روحانی مبرا کنند.
عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در نشست بررسی امور اقتصادی گفت: در نوسانات اخیر ارزی برخی ۱۰ برابر ظرفیت خود ثبت سفارش کردند، برخی هم ارز دولتی گرفتند، اما کالا وارد نکردند یا کالا را با فاکتورهای جعلی وارد کردند، برخی هم کالای با ارز دولتی را به قیمت آزاد فروختند یا اینکه احتکار کردند.
تلویزیون «ان‌تی‌وی» آلمان اعلام کرد: تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا سبب افزایش شدید بهای بنزین در آلمان خواهد شد. یک کارشناس اقتصادی آلمانی در این باره گفت: رانندگان وسایل نقلیه در این کشور باید آمادگی جهش بالای قیمت بنزین را داشته باشند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات