صفحه نخست >>  عمومی >> پرسمان
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۱۲۳۳۲

علت هجمه علیه سپاه چیست؟

علت اين همه تخريب در فضاي مجازي عليه سپاه چيست؟  
در پشت صحنه تخريب‌ها و هجمه‌ها عليه سپاه سه گروه قرار دارند:
الف‌ـ دشمنان بيروني و جبهه استکبار با محوريت آمريکا؛
ب‌ـ برخي گروه‌ها و چهره‌هاي داخلي فاصله گرفته از مسير انقلاب؛
ج‌ـ جريان  ضد انقلاب با محوريت منافقين.
هر يک از اين سه گروه در سال‌هاي گذشته، سپاه را اصلي‌ترين مانع برای رسيدن به اهداف خود ارزيابي کرده‌اند. آمريکايي‌ها به اعتراف آقاي ترامپ در 17 سال گذشته، هفت هزار ميليارد دلار در منطقه خرج کرده‌اند؛ اما هيچ دستاوردي نداشته‌اند. به عبارتي آمريکايي‌ها همه سياست‌ها، طرح‌ها و برنامه‌هاي‌شان در منطقه با شکست مواجه شده و در همین راستا سپاه پاسداران را عامل اصلي ناکامي‌هاي خود مي‌دانند.
صهيونيست‌ها و صعود‌ي‌ها هم سپاه را عامل ناکامي‌هاي خود در سياست‌هاي منطقه‌اي ارزيابي مي‌کنند. بنابراين در سال‌هاي گذشته، براي تخريب سپاه در جامعه ايران از طريق سرمايه‌گذاري در رسانه‌هاي فارسي‌زبان تلاش‌هاي فراواني به عمل آورده‌اند. اکنون آمريکايي‌ها به اين جمع‌بندي رسيده‌اند که تنها راه سلطه بر ايران، عبور از انقلاب اسلامي است و براي این مهم بايد پاسداران اين انقلاب را نزد مردم ايران بي‌اعتبار کرد. متهم کردن سپاه به فساد، ماجراجويي در منطقه، اختلاس در اقتصاد ايران و ده‌ها مورد اتهامي ديگر که شبکه‌هاي ماهواره‌اي و شبکه‌های اجتماعی در فضاي مجازي دنبال می‌کنند، همگي در همين راستا است.
جريان ضد انقلاب و از جمله منافقين هم طي چهل سال گذشته، سپاه را عامل اصلي شکست‌هاي خود ارزيابي مي‌کنند و بر همين اساس با استفاده از ابزار رسانه و عمليات رواني با دروغ‌پردازي به تخريب سپاه روي آورده‌اند. برخي از وادادگان داخلي، استحاله شده‌ها و ريزش‌هاي انقلاب  هم که در سال‌هاي اخير به دنبال ايجاد انحراف در مسير انقلاب بودند و سپاه در مقابل آنان ايستاد، به جمع تخريب‌کنندگان و حمله‌کنندگان به سپاه پيوستند. جريان فتنه و کساني که در سال 1388 به دنبال براندازي از طريق کودتاي مخملي در کشور بودند، سپاه را از عوامل اصلي ناکامي خود در آن توطئه مي‌دانند؛ بنابراين در پشت صحنه تخريب‌ها و هجمه‌ها عليه سپاه اين گروه‌ها قرار داشته‌ و اکنون به يک هم‌افزايي رسيده و اين فضاي سنگين عليه سپاه را تشکيل داده‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات