صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۱۲۳۵۰

اخبار کوتاه شنبه 31 شهریور

مأموران گمرک رازی در بازرسی از خودروهای سواری خروجی به ترکیه با رصد اطلاعات محموله‌ها به یک دستگاه خودروی سواری شاسی‌بلند کابوتاژ شده مشکوک می‌شوند؛ لذا تیم مربیان سمگای گمرک رازی قسمت‌های گوناگون خودرو را بازرسی می‌کند و در جریان بازرسی‌ها موفق می‌شود ۳۵ کیلوگرم شمش طلای آب شده قاچاق را از این خودرو کشف و ضبط کند. بنا بر این گزارش، ارزش این مقدار طلای توقیف شده که به شکل ماهرانه‌ای در سپر خودروی لندکروز جاسازی شده بود و با هوشیاری مأموران گمرک کشف شد، بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال است.
در جلسه شورای امنیت که به منظور هشدار به رژیم صهیونیستی درباره تصمیمش برای تخریب روستای «خان‌الاحمر» در منطقه کرانه باختری برگزار شده بود، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل، به جای پرداختن به موضوع اصلی جلسه، یعنی فلسطین ادعاهای بی‌اساس علیه ایران را تکرار کرد. هیلی با ادعای اینکه ایران در حال بی‌ثبات کردن منطقه است نه رژیم صهیونیستی، گفت: «ایران حق حاکمیت کشورهای همسایه خود در خاورمیانه را زیر پا گذاشته است» و این نشست بدون هیچ دستاورد و نتیجه ملموسی به پایان رسید.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس از تدوین طرحی خبر داد که در آن برنامه فوق‌العاده‌ای برای مجلس و به منظور رفع مشکلات معیشتی، بیکاری و مسائل اقتصادی مردم در نظر گرفته شده که حداقل به مدت شش ماه مجلس با اولویت کاری مسائل معیشتی مردم برنامه کاری خود را پیش می‌برد و در این راستا حرکت می‌کند. حاجی‌دلیگانی اظهار داشت: در این زمینه مذاکراتی را به صورت تلفنی با رؤسای فراکسیون‌های امید، مستقلان ولایی و نمایندگان ولایی داشته‌ام و رؤسای هر سه فراکسیون با کلیات طرح موافق بوده‌اند.
سرگئی لاوروف درباره تحریم‌های جدید آمریکا علیه نهادهای حقوقی و افراد روس، گفت: ما دیگر شگفت‌زده نمی‌شویم. به طور خاص، در خصوص [شرکت] سوخوی و مجتمع در کومسوملسک‌ـ اون‌ـ آمور، این تحریم‌ها نشانه دیگری از یک رقابت غیر صادقانه و غیر اخلاقی است. وزیر خارجه روسیه افزود: مسکو بار دیگر متقاعد شد نظام دلار به طور کامل خود را بی‌اعتبار کرده است و اطمینان به دلار به شدت در حال کاهش است.
سفارت روسیه در فلسطین اشغالی با انتشار پیامی بار دیگر از حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه که به سقوط یک فروند هواپیمای روس منجر شد، به شدت انتقاد و تأکید کرد، مسکو هر اقدامی لازم باشد برای حذف تهدید علیه نظامیان روس در سوریه انجام می‌دهد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات