صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۱۲۳۶۶

پاکستان برای جنگ با هند آماده است اما راه صلح را بر می گزیند

سخنگوی ارتش پاکستان در پاسخ به اظهارات رئیس ستاد ارتش هند گفت که اسلام آباد برای جنگ آماده است اما راه صلح را بر می گزیند.

پاکستان برای جنگ با هند آماده است اما راه صلح را بر می گزیند

به  گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت به نقل از داون نیوز، ژنرال «آصف غفور» سخنگوی روابط عمومی پاکستان در واکنش به اظهارات اخیر رئیس کل ستاد ارتش هند گفت: پاکستان برای جنگ با هند آماده است اما راه صلح را انتخاب می کند چرا که بهای صلح را پرداخته و می داند که صلح چه ارزشی دارد.

 وی افزود: پاکستان ضمن مقابله با گروه های تروریستی به بهای صلح پی برده و طی دو قرن گذشته موفق به برقراری امنیت در منطقه و کشور خود شده است.

سخنگوی ارتش پاکستان همچنین ضمن رد ادعای بی حرمتی به جسد نظامیان هندی توسط ارتش این کشور گفت که ما هرگز به هیچ نظامی بی حرمتی نخواهیم کرد حتی اگر دشمن باشد.

وی ضمن نامناسب عنوان کردن اظهارات رئیس ستاد ارتش هند گفت که ارتش هند غرق در سیاست های داخلی این کشور شده است.

آصف غفور در ادامه تاکید کرد درخواست اسلام آباد برای حل مسائل از راه صلح را نشان ضعف پاکستان ندانید؛ ما نمی خواهیم امنیت منطقه به خطر بیفتد.  

سخنگوی ارتش پاکستان همچنین گفت که اظهارات رئیس ستاد ارتش هند بیانگر آن است که دهلی نو همیشه از مذاکرات هراسان است.

لازم به ذکر است که «بپن راوت» رئیس ستاد کل ارتش پاکستان طی اظهاراتی اعلام کرد: ضروری است که ارتش هند جواب دندان شکنی به عملیات های نظامی و تروریستی پاکستان بدهد و با این کشور  مانند خودش رفتار کند.

وی در ادامه ضمن حمایت از لغو دیدار وزرای خارجه هند و پاکستان در آستانه اجلاس عمومی شورای امنیت سازمان ملل گفت که انجام مذاکرات بدون متوقف کردن اقدامات تروریستی بی معنی است.

رئیس ستاد ارتش هند ضمن متهم کردن مجدد پاکستان به حمایت از گروه های تروریستی گفت که باید پایگاه های امن تروریست ها در پاکستان را نابود کنیم.

مهر

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات