خراسان رضوی >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۱۲۴۹۱

مقاومت؛ کلید پیروزی در جنگ تحمیلی

شما عزیزانم، به امید خدا پیروزید. شما مردم دلیر و آگاه سرمشقی هستید برای ملل زیر سلطه، و باید بدانید در میدانی که قدم گذاشته اید مواجه هستید با مشکلات بسیاری که تنها مقاومتتان نجاتتان خواهد داد.
پایگاه بصیرت / حسین عباسیان

حفظ شرافت، ایستادگی در مقابل توطئه های استکبار جهانی، پیروزی حق بر باطل، نجات از مشکلات، پاسخ چرایی مقاومت از دیدگاه امام خمینی (ره) در مقابل دشمنان می باشد که در ذیل به برخی از این مواضع بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره می شود:.
"ملتی که بخواهد شرافت خودش را حفظ کند، اسلام را که مبدأ همه شرافت هاست بخواهد حفظ کند، این ملت باید علاوه بر جهاد، استقامت در جهاد داشته باشد."
" از مردم ایران و نیروهای نظامی و انتظامی می خواهم تا با صبر و شکیبایی انقلابی و با قدرت و استقامت در مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستادگی نمایند و مطمئن باشند که پیروزی از آن صابران است."
" امروز روز استقامت، روز پایداری است."
" باید مهیا کنیم خودمان را برای مقاومت."
" از اینکه طولانی شده است جنگ نهراسیم که جنگ به نفع اسلام است و ما حق هستیم و حق بر باطل پیروز است."
" خمینی که آخرین روزهای عمرش را می گذراند، تمام امیدش به شما مردم سلحشور ایران است؛ به شما مردمی که به هیچ وجه تحت تأثیر اختلافات جزئی و کلی واقع نشده و انشاالله نمی شوید؛ شما مردمی که با تمام وجود بر سر غرب و شرق جهانخوار شوریدید، شما عزیزانم، به امید خدا پیروزید. شما مردم دلیر و آگاه سرمشقی هستید برای ملل زیر سلطه، و باید بدانید در میدانی که قدم گذاشته اید مواجه هستید با مشکلات بسیاری که تنها مقاومتتان نجاتتان خواهد داد."
بی تردید شرایط امروز نیز کمتر از شرایط جنگ نظامی نیست و برای پیروزی در این عرصه نیز نیازمند همان اخلاص و مقاومت دفاع مقدسی هستیم .
ایستادن روی پای خود، شکستن ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب، استحکام ریشه های انقلاب و نشان دادن شجاعت و مقاومت مردم ایران در مقابل قدرت های استکباری به مردم منطقه، از جمله نتایج مقاومت رزمندگان و مردم درهشت سال دفاع مقدس است که همین صلابت و استقلال نظام ایران موجب نشو و گسترش اندیشه انقلاب اسلامی و رهبران آن به دیگر ملل شده است.
انشاا ... به فضل الهی فائق شدن بر این جنگ اقتصادی و روانی امروز دشمن نیز دیر نخواهد بود و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب:
"آن روزی که ملّت ایران بتواند در جایگاهی قرار بگیرد که دشمنان جرئت نکنند تهاجم نظامی و اقتصادی و امنیّتی و سیاسی به او را حتّی به مُخیّله خود خطور دهند، ان‌شاء‌الله دیر نخواهد بود و شما جوانان عزیز آن روز را به توفیق الهی خواهید دید."

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات