صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۱۲۵۲۱

اخبار ویژه روزنامه‌ها 14 مهر ماه

روزنامه کیهان **

چرا سرنخ نفوذ و خرابکاری FATF در بازار ارز دنبال نمی‌شود؟!

یک عضو فراکسیون امید مدعی شد منتقدان FATF حامی قاچاق و پولشویی هستند.

محمود صادقی ضمن توئیتی در توییتر نوشت: تبلیغات گسترده‌ای که محافل خاص علیه لوایح مبارزه با پولشویی به راه انداخته‌اند به طور ضمنی دلالت بر این دارد که اذعان دارند در سطح گسترده مرتکب قاچاق و پولشویی و تامین مالی تروریسم هستند و نگرانند با تصویب این لوایح جلوی آن گرفته شود.

او همچنین آثار منفی پولشویی را این گونه برشمرده؛ «کاهش رقابت‌پذیری، اثرات منفی بر نرخ تورم و نرخ بهره، تاثیر در نرخ ارز، کاهش سرمایه‌گذاری مولد، کاهش انتقال مولد و افزایش بیکاری.»

وی درباره آثار مبارزه با پولشویی می‌گوید: «مبارزه موثر و کم‌هزینه با مفاسد اقتصادی، مقابله با جرایم سازمان یافته، شفاف‌سازی و بهبود فضای کسب و کار، تسهیل و تقویت مراودات تجاری بین‌المللی.»

یادآور می‌شود پیش از این روزنامه‌هایی نظیر آفتاب یزد، از محمود صادقی به عنوان «مهره انتحاری» نام برده‌اند بنابراین باید از پدرخوانده‌های اصلاح‌طلبان که صادقی صرفا بازیچه آنهاست پرسید:

1- مبارزه با پولشویی و جرایم سازمان یافته و تامین مالی تروریسم و... مگر در داخل امکان‌پذیر نیست که حتما باید اطلاعات کشور- از صرافی‌ها و بانک‌ها و همه تراکنش‌های مالی با اطلاعات سری نظامی و امنیتی- را به دشمنان کشور در جنگ اقتصادی داد؟!

2- اعضای فهرست ائتلاف امید که بنابر اذعان برخی اصلاح‌طلبان معترض، هر کدام مجبور به پرداخت‌های چندصد میلیونی تا میلیاردی برای حضور در فهرست انتخاباتی شدند، این پول‌ها را از کجا تامین کرده و به چه کسانی دادند؟!

3- اصلاح‌طلبان مدعیان شفافیت چرا نقض قانون توسط دولت و عدم اجرای ماده 29 قانون پنج ساله درباره انتشار شفاف حقوق و مزایای دریافتی مدیران دولت را مورد اعتراض قرار نمی‌دهند؟ یا چرا پیگیری نمی‌کنند که دریافت‌کنندگان رشوه‌های کلان از شرکت‌های کرسنت و استات اویل و توتال و... چه کسانی هستند؟

4- امثال محمود صادقی چرا در قبال واگذاری رانتی 18 میلیارد دلار به قیمت 4200 تومان(رانت 150 هزار میلیاردی)، رانت گرانفروشی خودرو و رانت واگذاری 7 میلیون سکه خفه‌خون گرفته‌اند و مردم را با سوژه‌هایی مانند FATF دنبال نخود سیاه می‌فرستند؟!

5- محمود صادقی سواد ندارد یا می‌داند و خود را به نادانی زده که برنامه اقدام FATF دو سال است با تعهد پنهان وزیر اقتصاد وقت اجرایی شده اما به بحران شدید اقتصادی دامن زده است؟ چرا نمی‌گوید آمار صرافی‌ها را به دشمن دادند و موجب گرانی نرخ ارز شدند؟! چرا در همین دوره رکود اقتصادی و تورم و بیکاری و کاهش ارزش پول ملی اتفاق افتاد؟!

6- چرا نمی‌گویند به بهانه شفافیت و مبارزه با پولشویی و... به خودتحریمی و خودزنی اقتصادی در داخل پرداختند و بخشی از تورم فعلی محصول همین خیانت است؟!

7- چرا توضیح نمی‌دهند تکلیف چک برگشت خورده برجام و وعده‌های نسیه آن درباره رونق اقتصادی چه شد تا بعدا رویشان بشود درباره ملحقات FATF وعده‌های سر خرمن بدهند؟!

8- چرا به مردم توضیح نمی‌دهند آمریکا و برخی دیگر از موسسان و گردانندگان FATF، همان طرف‌های جنگ و تروریسم اقتصادی علیه ایران هستند که ایستگاه‌های قاچاق و خروج ارز از ایران را در اسلامبول، دوبی، هرات و اربیل راه انداخته‌اند و یکی از این مراکز با 417 عضو ایرانی و غیر ایرانی در ترکیه توسط نیروهای امنیتی متلاشی شده؟!

گفتنی است اخیرا شبکه آمریکایی - ایرانی قاچاق نیم میلیارد دلار ارز از ایران به ترکیه و آمریکا، توسط نیروهای امنیتی و دادستانی ترکیه متلاشی شد و برخی از این افراد، با یهودیان ایرانی‌تبار در آمریکا از یک سو و برخی عوامل اخلالگر در ایران مرتبط بودند.

با این اوصاف و درحالی‌که آمریکا (رئیس مافیای FATF) علنا مشغول جنگ و تروریسم اقتصادی - ارزی علیه کشورمان است و در این مسیر از اطلاعات جمع‌آوری شده توسط FATF برای ایجاد مضیقه‌های بیشتر علیه ایران استفاده می‌کند، پیشنهاد می‌شود دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی گاف‌های استاد(!) محمود صادقی در بزک کردن اف‌ای‌تی‌اف را به عنوان نشتی بشکه و سرنخ شبکه نفوذ و خرابکاری جدی بگیرند، احتمالا از این طریق می‌توانند شبکه اصلی را شناسایی کنند.

راغفر: نوسانات نرخ ارز زیر سر خود دولت است

یک کارشناس اقتصادی حامی دولت تصریح کرد بازیگر اصلی نوسانات نرخ ارز، خود دولت و مجلس هستند.

حسین راغفر استاد دانشگاه الزهرا که مدتی است موضع انتقادی درباره سیاست‌های اقتصادی و ارزی دولت می‌گیرد، به خبرگزاری ایلنا درباره کاهش نرخ ارز گفت: بخشی از این کاهش مربوط به هشدار اقتصاددانان است که به صراحت به سران سه قوه اعلام کردند که تحولات اخیر از مرحله بحران عبور کرده و وارد مرحله فاجعه شده است و پیامدهای آن متوجه خود آنها خواهد شد. بخش دیگر آن مربوط به رو شدن دست آقایان در این بازی است که متهم ایجاد آن هستند.

وی ادامه داد: وقتی مشخص شد که این بازی خود دولت و مجلس است، آنها سعی کردند با منحرف کردن افکار عمومی این افزایش را به عوامل خارجی مانند سایت‌های خارجی حواله دهند، مگر این سایت‌ها یک شبه بوجود آمدند؟

وی تصریح کرد: این کاهش و با این سرعت در عرض یک روز نشان‌دهنده وجود عوامل داخلی در پشت این قضایا است و بازیگران اصلی نوسانات اخیر در بالا و پایین بردن آن، عوامل داخلی هستند و سعی می‌کنند با القای شوک به جامعه این طور وانمود کنند که نرخ دلار کاهش یافته است.

این اقتصاددان با رد کاهش نرخ دلار گفت: حتی نرخ دلار ده هزار تومانی را نیز نمی‌توان کاهش نرخ تلقی کرد، چراکه در این صورت نرخ دلار نسبت به سال گذشته تقریبا سه برابر شده است و استفاده از عبارت کاهش نرخ دلار درجهت فریب افکار عمومی است و بهتر است از افزایش سه برابری نرخ دلار استفاده کرد.

راغفر متذکر شد: حتی دلار پنج هزار تومانی نیز تولید را نابود خواهد کرد و پیامد آن نیز گسترش فقر در جامعه است. برخی از مردم نیز بازی آقایان را خوردند و تحت تاثیر این اقدامات مخرب قرار گرفتند و باید پرسید چه کسی مسئول و پاسخگوی این شرایط است.

احمق نباشید! آمریکا نمی‌تواند به ایران در سوریه فشار بیاورد

وزیر دفاع پیشین آمریکا گفت این تصور که می‌توانیم ایران را در سوریه به کاری مجبور کنیم، احمقانه است.

«چاک هیگل» وزیر دفاع اسبق آمریکا، با انتقاد از مواضع دولت آمریکا در قبال ایران گفت کارت‌های بازی آمریکا در سوریه محدود است.

وی که با پایگاه «دیفنس وان» گفت‌وگو می‌کرد، در انتقاد از اظهارات «جان بولتون» مشاور امنیت ملی دولت آمریکا که اخیرا گفته نیروهای آمریکایی تا زمان حضور ایرانی‌ها در سوریه‌، در این کشور خواهند ماند، گفت: «ایرانی‌ها آنجا ]در آن منطقه[ زندگی می‌کنند. ایالات متحده آنجا زندگی نمی‌کند. مگر آنکه به نحوی واقعیات ژئوپلتیکی را حذف کنید. موفق باشید! آقای بولتون.»

او که طی سال‌های 2013 تا 2015 وزیردفاع آمریکا بوده، افزود: «ایالات متحده حتی نیمی از سوریه را هم کنترل نمی‌کند. منظورم این است که شما فقط 2000 نیروی آمریکایی را در گوشه شمال شرق سوریه مستقر کرده‌اید. منظورم این است که شما نمی‌توانید با 2000 نیرو ایرانی‌ها را از سوریه بیرون کنید. این کاملا احمقانه است.»

هیگل ادامه داد: «اینکه تصور کنید که می‌توانید با تهدید سوریه‌ای‌ها، روس‌ها یا ایرانی‌ها را به انجام کاری مجبور کنید، کاملا احمقانه است. آنها کارت‌های بسیار بیشتری از ما، در اختیار دارند.»

تورم 72 درصدی مسکن و یادداشت وزیر برای زادروز مارکس!

وزیر راه و شهرسازی آسوده‌خاطر از سروسامان حوزه مسئولیتی خود، برای دویستمین زادروز کارل مارکس یادداشت نوشت.

عباس آخوندی در این یادداشت می‌نویسد: «امسال دویستمین زادروز کارل مارکس بود. مجله نگاه نو شماره تابستان خود را با عکس روی جلد به او اختصاص داده بود. در این دو سه روز، هر چه کردم مجله را به زمین بگذارم نشد. مقالات بسیار جالبی در باره اندیشه‌ها، سیر تحول زندگی او و مارکس‌های فراوانی که پس از مرگ وی براساس قرائت‌های مختلفی که از اندیشه‌های او در کشورهای متعدد خلق شدند گردآوری شده بود.

... سهم‌الارث ما از آموزه‌های مارکس، مهندسی اجتماعی با هدف ساختن جامعه‌ای با طراز فکری خودمان، نقض حقوق مالکیت و گاهی حقوق مدنی به نفع حقوق عامه، عبور مکرر از اقتصاد رقابتی و برپا ساختن بساط داغ و درفش قیمت‌گذاری و تعزیر به بهانه شکست بازار، مداخله گسترده دولت در همه چیز به بهانه عدالت اجتماعی و ایجاد رفاه برای مردم و مسائلی از این دست است.»

یادآور می‌شود این وزیر هزار میلیاردی، هرچند وقت علیه مداخله دولت در مدیریت و اقتصاد اظهارنظر می‌کند و این در حالی است که نوع مدیریت شخص وی- ترکیبی از فرافکنی، سوءمدیریتی و مشغله‌های تجاری و اقتصادی شخصی- موجب تورم 72 درصدی (آمار بانک مرکزی) در بخش خرید و اجاره مسکن فقط ظرف یک سال اخیر شده است. او همچنین به خاطر عدم اجرای قانون مصوب سال 94 درباره شفاف‌سازی واحدهای مسکونی خالی و دریافت مالیات بازدارنده از محتکران مسکن، موجب احتکار 2/5 میلیون واحد مسکونی شده است؛ احتکاری که اگر مورد مبارزه قرار می‌گرفت، می‌توانست سهم مهمی در کاهش تورم در بخش مسکن شود.

همچنین با کارشکنی‌های وی علیه مسکن مهر و به رکود کشیده شدن این حوزه، ظرفیت بزرگ تولید مسکن برای میلیون‌ها خانواده کم‌درآمد، ایجاد اشتغال انبوه برای چند میلیون نفر فعال در بخش مسکن و رونق صنایع و تولیدات مرتبط با این بخش، معطل مانده است.

*********************************

روزنامه جمهوری اسلامی **

* آیت‌الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران، دیروز در خطبه نماز جمعه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی هشدار داد اگر FATF را تصویب کنند، در مجمع تشخیص مصلحت نظام، آنرا رد خواهد کرد. وی گفت: «مجلس هوشیار باشد FATF تصویب نشود. حتماً چیز خطرناکی است. اگر هم تصویب شود مطمئنم شورای نگهبان آن را رد خواهد کرد. شورای نگهبان هم که رد نکند، مجمع خواهد آمد و مطمئنم مجمع بیدار است.» برخلاف نظر آقای موحدی کرمانی، نایب رئیس مجلس، رئیس کمیسیون امنیت ملی و تعدادی از افراد موثر مجلس گفته‌اند FATF قا جای نگرانی ندارد و اکثریت نمایندگان مجلس به آن رای خواهند داد.

* روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه در دیدار با «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در شهر قدس، ضمن انتقاد به مرکل به خاطر نپیوستن به رئیس‌جمهور آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران، گفت: از نظر من اکنون زمان پیوستن به تحریم‌های موثر علیه ایران است، نه دور زدن آن. وی از اینکه مرکل حاضر نشد درخواست او برای مخالفت با برجام را بپذیرد عصبانی شد و گفت: تنها راه این است که باید ایران را گرسنه نگهداشت.

* آمریکای ترامپ، لبنان را هم تحریم کرد. وزارت خزانه‌داری آمریکا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد یک بازرگان لبنانی و هفت شرکت تحت مالکیت آن را به اتهام تامین مالی حزب‌الله لبنان تحریم کرده است. فرد تحریم شده از سوی آمریکا، «محمد عبدالله الامین» مالک هفت شرکت در لبنان است که در فهرست تروریسم وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته است. آمریکا مدعی است شخصی به نام ادهم طباجه مبالغ زیادی را به اسم الامین در یک بانک لبنانی نگهداری می‌کرده و وی نقطه اتصال میان این تاجر لبنانی و کارمندان بانک بوده و در دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه حزب‌الله لبنان کمک کرده است. ترامپ با این اقدام درصدد نشان دادن پای بندی به تعهدات خود در قبال رژیم صهیونیستی است.

* رئیس‌جمهور فرانسه به مردم منتقد کشورش گفت اینقدر غر نزنید. به گزارش خبرگزاری فرانسه؛ امانوئل مکرون که برای یادبود شارل دوگل – رئیس‌جمهور فرانسه در جنگ جهانی دوم – به یک روستا در شمال شرق فرانسه سفر کرده بود گفت: ما خیلی شانس آورده‌ایم و در دوران خوبی زندگی می‌کنیم؛ این همه پیرمرد و پیر زن را نمی‌بینید که سالم و سرحال هستند؟ پس اوضاع بهداشت و درمان و کلی چیزهای دیگر خوب است؛ تنها چیزی که مفت انجام می‌شود؛ شکایت است؛ پس بهتر است این همه غر نزنیم.

*********************************

روزنامه خراسان**

مخالفت قاطع دولتی ها با کمک به موسسه "ژن خوب"

در حالی که یکی از مسئولان دولتی با ارسال نامه ای به تعدادی از مدیران نهاد ریاست جمهوری، درخواست کرده بود یکی از املاک متعلق به دولت، به مدت 10 سال در اختیار یک موسسه خیریه قرار بگیرد که تعدادی از موسسان و مدیران اصلی این موسسه، از نزدیکان مسئولان بلندپایه اجرایی هستند، علاوه بر مخالفت کارشناسان دولت با این پیشنهاد، مورد موافقت چهار عضو کابینه که در این زمینه تصمیم گیری می کنند نیز قرار نگرفت.

تذکر لاریجانی به روحانی درباره مجوز به دولت مجارستان

در حالی که هیئت دولت در اسفندماه سال گذشته، مجوزی را برای استملاک ساختمانی توسط دولت مجارستان به عنوان دفتر سفارت و محل سکونت کارکنان آن کشور به جواد ظریف ابلاغ کرده، رئیس مجلس طی روزهای اخیر با ارسال نامه ای به حجت الاسلام روحانی، متذکر شده بر اساس موارد درج شده در آیین نامه استملاک اتباع خارجه، محدوده اختیارات کابینه در حیطه این قانون، صرفا محل سفارتخانه ها یا کنسولگری ها بوده و چون مصوبه فوق، محل سکونت کارکنان را نیز مجاز دانسته، خارج از صلاحیت هیئت وزیران است.

*********************************

روزنامه ایران**

پیشنهاد امریکا به ایران برای استفاده از خط تماس نظامی

خبر اول اینکه، فرمانده ستاد مرکزی ارتش امریکا گفت: ایران می‌تواند از خط تماس نظامی ویژه ممانعت از درگیری پیش از انجام حملات هوایی در سوریه استفاده کند. به گزارش تسنیم، ژنرال «جوزف وتل» افزود: ما کانال ارتباطی حرفه‌ای و خوش ساختی با روس‌ها داریم که بخوبی کار کرده است و در حالی که در این حریم هوایی بسیار پیچیده (در سوریه) عملیات انجام داده‌ایم، ایمنی نیروهای هر کدام‌مان را حفظ کرده است. بنابراین گمان می‌کنم چیزی در دسترس است که آنها (ایرانی‌ها) همین حالا می‌توانند از آن استفاده کنند. وتل همچنین گفته که کشورش درصدد درگیری نظامی با ایران نیست.

گفت‌وگوی مکرون و ترامپ درباره مذاکره با ایران

خبر دیگر اینکه، «دیوید ایگناتیوس»، ستون‌نویس روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از یک منبع مدعی شده رئیس‌ جمهوری فرانسه و همتای امریکایی اش در حاشیه نشست سازمان ملل درباره پیشنهاد امریکا برای مذاکره با ایران گفت‌وگو کرده‌اند. به گزارش تابناک، ایگناتیوس نوشته: یک مقام امریکایی سپتامبر سال 2017 به مکرون گفت که ترامپ آماده دیدار با روحانی است و از رئیس‌ جمهوری فرانسه خواست مقدمات انجام این دیدار را برگزار کند. طبق ادعای ستون‌نویس واشنگتن‌پست، مکرون در جریان نشست مجمع عمومی از ترامپ پرسیده این بار چه پیامی برای روحانی دارد. ترامپ گفت: «من آماده‌ام با آنها مذاکره کنم، ولی هنوز خیلی زود است. لازم است آنها زجر بکشند.»

آلمان درخواست اسرائیل را رد کرد

دست آخر اینکه، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز پنجشنبه درخواست رئیس رژیم صهیونیستی برای حمایت از تحریم‌های امریکا علیه ایران و سیاست ضد برجامی واشنگتن را رد کرد. به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، مرکل در دیدار «رووین ریولین» رئیس تل‌آویو در سرزمین‌های اشغالی تأکید کرد که موضع آلمان حفظ برجام است. «ریولین» رئیس رژیم اشغالگر قدس دراین دیدار در سخنان توهین آمیز و غیر دیپلماتیک که یک رویه شناخته شده مقامات ارشد رژیم صهیونیستی است، گفت که «دیو ایران را باید گرسنه نگه داشت تا ثبات جهانی تضمین شود.»

*********************************

روزنامه وطن امروز **

سفر نمایندگان ترامپ به ۳۰ کشور برای صفر کردن صادرات نفت ایران

دولت آمریکا در تلاش برای جلب حمایت‌های بین‌المللی از تحریم‌ها علیه ایران، نمایندگان خود را به بیش از ۳۰ کشور اعزام کرده است. «گروه اقدام ایران» که وزارت خارجه آمریکا چند وقت پیش تشکیل آن را اعلام کرد تاکنون برای همراه کردن شرکت‌ها و دولت‌ها با تحریم‌ها علیه ایران به بیش از 30 کشور، فرستاده اعزام کرده است. به گزارش تسنیم به نقل از بلومبرگ، کارکنان گروه اقدام ایران که ریاست آن را «برایان هوک» به عهده دارد، در سکوت خبری سفرهایی را به پایتخت‌های کشورهای مختلف انجام داده و با مقام‌های کشورها و نمایندگان شرکت‌ها دیدار و درباره تحریم‌های ایران گفت‌وگو کرده‌اند. فرستاده‌های دولت آمریکا در این سفرها به شرکت‌ها هشدار داده‌اند در صورت عدم همراهی با تحریم‌ها و ادامه تجارت با ایران با تحریم‌های دولت آمریکا مواجه شده و دسترسی آنها به نظام مالی آمریکا قطع می‌شود. از جمله اهداف این گروه محقق کردن اهداف دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای رساندن صادرات نفت ایران به صفر است.

توهین رئیس رژیم صهیونیستی به ایران در حضور مرکل

«رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان سخنان توهین‌آمیزی علیه ایران به زبان آورد. به گزارش تسنیم، ریولین در این دیدار که در بیت‌المقدس انجام شده از آلمان خواست با آمریکا برای اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران همراهی کند. ریولین در سخنانی توهین‌آمیز گفت: «از نظر ما حالا وقت آن است که به تحریم‌های موثر علیه ایران بپیوندیم، نه اینکه آنها را دور بزنیم. هیولای ایران را باید از گرسنگی کشت نه اینکه به آن غذا داد. این تنها راه برای تضمین ثبات دنیاست».

انتقاد بروجردی از عدم معرفی سفیر در چین و هند

علاءالدین بروجردی در جمع خبرنگاران با انتقاد از عدم معرفی سفیر ایران در هندوستان و چین اظهار کرد: اشکال اساسی وزارت امور خارجه این است که سفارتخانه‌های ایران در کشورهای مهمی همچون چین و هندوستان را خالی از سفیر گذاشته است. به گزارش ایسنا، وی در ادامه انتخاب سفرای ایران در سایر کشورها را از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت امور خارجه دانست و افزود: وزارت امور خارجه پیش از اتمام دوره یک سفیر باید به فکر سفیر بعدی بویژه در کشورهایی که بسیار برای ما اهمیت دارند، باشد.

انتقاد روزنامه‌نگار حامی دولت از شکایت مولاوردی از حسین قدیانی

شکایت معاونت حقوقی نهاد ریاست ‌جمهوری از حسین قدیانی، نویسنده «وطن‌امروز» که منجر به صدور حکم 6 ماه حبس برای این روزنامه‌نگار شده است؛ انتقادات فراوانی را در جامعه مطبوعاتی کشور به همراه داشته است. جلال برزگر، روزنامه‌نگار حامی دولت در این‌باره نوشت:

حسین‌قدیانی فرزند شهید است و بسیار خوش‌قلم، هرچند تند و تیز می‌نویسد و تقریبا با محتوای تمام نوشته‌هایش مخالفم! با حسین روزگاری داشتیم، آن زمان که بعد از روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد به[روزنامه] ایران آمده بود و ما هنوز آواره فیزیکی نشده بودیم. خوش‌تیپی که همیشه آب و جارو می‌کرد و مثل ما دوست نداشت صبح‌ها زود به سر کار بیاید. معتقد بود کارت ساعت‌زنی به کسی که کار فکری می‌کند مربوط نیست. ما که دم از آزادی اندیشه می‌زنیم چطور نتوانیم حسین را تحمل کنیم؟ به فرض که قلمش نیش داشته باشد و حتی به برخی توهین کند؟ شکایت از حسین و امثالش و محکومیت آنها زیبنده نیست، محکومیت هیچ قلم‌به‌دستی زیبنده نیست. مگر قلم‌های طرف مقابل جوهر ندارند؟ بدون دفاع از مخالف، دفاع از هم‌نظر‌ها بی‌اخلاقی است. کسی که پدر در راه انقلاب داده، حتما بیش از دیگران باید تحمل شود، حالا تند می‌نویسد بنویسد به کجای عالم برمی‌خورد؟ ضمن اینکه در این مورد هم نمک قلمش به تندی‌اش در! خوب نیست این دولت، رتبه اول در شکایت‌ها و محکومیت روزنامه‌نگاران مخالف باشد. سرکار خانم مولاوردی! شکایت‌تان از قدیانی را پس بگیرید، حتی اگر توهین کرده باشد.

***************************************

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات