خراسان رضوی >>  عمومی >> یادداشت مخاطبین
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۱۲۵۲۶

اتمام حجت

ابزار رسانه مانند "سلاح شیمیایی" است تجهیزات را از بین نمی برد اما قدرت انسان ها را می گیرد... امروز شبکه های اجتماعی وفضای مجازی علیه افکار عمومی ما استفاده می شود...اگر این فضا دست دشمن باشد ابزار خطرناکی است.
پایگاه بصیرت / حسین عباسیان

ابزار رسانه مانند "سلاح شیمیایی" است؛ تجهیزات را از بین نمی بر؛د اما قدرت انسان ها را می گیرد... امروز شبکه های اجتماعی و فضای مجازی علیه افکار عمومی ما استفاده می شود... اگر این فضا دست دشمن باشد ابزار خطرناکی است. مسئولین این بخش به این مطلب درست توجه کنند. (رهبر معظم انقلاب 97/7/12)

نکات قابل تأمل:

1- مخاطب اصلی این بخش از بیانات شامل:

"ریاست و اعضای محترم شورای عالی فضای مجازی و بویژه وزارت ارتباطات" می باشد.

2- تعبیر به کار گرفته شده برای فضای مجازی و بویژه شبکه های اجتماعی "سلاح شیمیایی"است. در کشور ما تعریف این تعبیر را نباید در کتاب ها جستجو کرد، بلکه معرف این سلاح حضور قابل توجهی از جانبازان عزیز و با اخلاص شیمیایی در گوشه گوشه این سرزمین است. تصمیم گیرندگان و مجریان محترمی که هنوز توفیق ملاقات ودیدار با این جانبازان را نداشتند و ندیدند! و حتی  آنهایی که دیدند، همه با هم یک بار با نگاه مسئولیتی این ملاقات را رقم بزنند و بیندیشند که: تصمیمات آن ها چقدر می تواند ضربه گیر و موثر باشد؟

3- بکار گیری سلاح شیمیایی توسط دشمن از قبل شروع شده است و هشدار امروز رهبری تذکری برای داشتن جدیت لازم مسئولین امر بود. انگشت هشدار رهبری نظام در تأکید بر این که " این ها را در جلسات حضوری گفتیم و تأکید کردیم و باید مسئولین وظیفه خود را بدانند و با جدیت عمل کنند" حکایت از نوعی تأخیر در اجرای فرامین است.

خدا شهید نواب صفوی را رحمت کند

از شهید نواب پرسیدند:

چرا آرام نمی‌نشینی؟

ببین آیت الله بروجردی ساڪت است!

نواب گفت:

آقای بروجردی سرهنگ است من سربازم

سرباز اگر تأخیر و ڪوتاهی ڪند

سرهنگ مجبور می شود بیاید وسط.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات