صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۱۲۸۸۲

اخبار کوتاه سه‌شنبه 22 آبان

علی ربیعی، در مراسم تودیع خود از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: «خوشحالم که با جهانگیری آمدم و با جهانگیری هم می‌روم. او سنگ زیرین است و دوران تلخی را می‌گذراند و با سختی کار می‌کند و سرمایه اجتماعی‌اش را به میدان آورده است. در اوضاع پر از شایعه، تهمت، افترا زدن و له کردن و هول دادن، آنها که بمانند و بایستند، بسیار ارزشمند است.» گفتنی است این اظهارات، شایعه جدا شدن جهانگیری از دولت دوازدهم را که این روزها مطرح است، بیش از پیش قوت می‌بخشد.
شرکت فرودگاه‌ها جدیدترین آمارها از پروازهای انجام شده در مهر ماه سال ۹۷ را اعلام کرده که این آمار در قیاس با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد. طبق اطلاعات ارائه شده در مهر ماه سال جاری، ۲۹ هزار و ۶۱۵ پرواز انجام شده و این در حالی است که آمارهای سال گذشته نشان می‌دهد در مهر ۹۶ تعداد پروازهای انجام شده در فرودگاه‌های کشور به بیش از ۳۷ هزار و ۵۰۰ پرواز رسیده بود.
علی‌قلی ایمانی، رئیس بنیاد گندمکاران ایران درباره نامه سرگشاده گندمکاران به رئیس‌جمهوری توضیح داد: دولت باید برای تعیین نرخ خرید تضمینی گندم نرخ تورم، شرایط و هزینه‌های تولید را در نظر بگیرد. بنابراین باید نرخ خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم 30 تا 35 درصد افزایش یابد تا تولید برای کشاورزان توجیه اقتصادی داشته باشد.
طبق گزارش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در شش ماهه امسال بر اساس عملکرد بودجه عمومی، دولت 168 هزار و 600 میلیارد تومان درآمد (نفت و فرآورده‌ها، دارایی‌های مالی و...) کسب کرده است که از این میزان 50 هزار و 340 میلیارد تومان آن درآمد مالیاتی و 13 هزار و 120 میلیارد تومان آن مربوط به دیگر درآمدها است.
تازه‌ترین آمار اقتصادی منتشر شده از سوی بانک مرکزی نشان می‌دهد، نقدینگی در شهریور ماه نسبت به ماه قبل با رشد همراه شده است. گفتنی است، حجم نقدینگی در پایان شهریور ماه سال جاری به هزار و 672 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به شهریور ٩٦ معادل 20/3 درصد رشد را نشان می‌دهد.
محمدرضا باهنر، با بیان اینکه عباس آخوندی با دولت اختلاف‌نظر جدی دارد، اظهار داشت: دولت به صورت مستقیم و غیرمستقیم مخالفت خود را به شورای شهر رسانده که ما با شهردار شدن آخوندی مخالف هستیم. وی در ادامه افزود: با این شرایط، انتخاب آخوندی خیلی به مصلحت نبود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات