صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۱۲۹۶۰

ما گوش به فرمان شما نیستیم

پایگاه بصیرت / معصومه پورصادقی
 احتیاط در همه چیز شرط عقل است. چه در رانندگی! چه در کسب و کار و چه در سیاست! قطعا سفیر انگلیس در تهران بیش از وزیرشان با ایرانی ها آشناست و این آشنایی بدین معناست که خوب مارا می شناسد و با خصوصیات اخلاقی و رفتاری ما عجین شده است.
 بهتر بود این آقای سفیر ، قبل از حضور وزیر امور خارجه بریتانیا در خاک ایران به ایشان گوشزد می کرد که با ایرانی جماعت از باب رفاقت وارد شو و احتیاطا تهدید و ارعاب به کار مَبر. اما خب انگلیسی ها هنوز که هنوز است نسبت به ما ایرانی ها نگاه بالا به پایین و مستعمره ای دارند و این احتیاط را در رفتارهای بین المللی برای خودشان جایز نمی دانند. تا اینکه امروز پس از ورود جنابشان شاهد چندی از این پیش آمدها بودیم. جناب آقای جرمی هانت گفته بودند ما برای آزادی زندانی های دوتابعیتی به ایران آمده ایم و حرفشان آمیخته با هشدار و این چیزها بود.
 بی بی سی و صدای آمریکا هم راست از حضور ایشان و هشدارهای داده شده  گفتند و حسابی شلوغش کرده بودند. باید گفت: روی صحبتمان نه تنها با بریتانیا، بلکه با تمامِ غرب و استکبار است. در وهله ی اول خواهشمندیم با ایران و ایرانی با این لحن و ادبیات حرف نزنید. بی احترامی، ما را  عصبانی می کند. این را می توانید از تکاوران نیروی دریایی تان بپرسید. چند متری وارد حریم ما شده بودند. هشدار دادیم، گوش نکردند و با پس گردنی اسیر گرفتیم شان و ۱۱ روز برای آزادی شان التماس می کردید.
 پس قبل از هشدارهای توخالی به عواقب حرف ها و کارهایتان فکر کنید. دوما شما که دست به هشدارتان خوب است چرا به داد یمنی های مظلوم نمی رسید؟ چرا داد و بیدادتان را بر سر سعودی ها و داعشی ها آوار نمی کنید؟ حمایت از یمنی‌های مظلوم پیشکش چرا فروش سلاحها و جنگ افزارهایتان به عربستان را متوقف نمیکنید که حداقل دستتان به خون بیدفاعان و کودکان آلوده نشود؟ چرا بر سر آمریکا و اسرائیل فریاد نمی کشید؟  
 چرا پس از حمله تروریستی اهواز و کشتار مردم ، شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال که حامی تروریستهاست همچنان اجازه فعالیت در لندن را دارد؟
 مکر شما همیشه زبانزد همگان بوده و در هر زمان پازل خاورمیانه را جوری چیده اید که بتوانید ایران و مقاومت را تروریست بخوانید. در هیچ کجای تاریخ نشان از برادری شما با ایرانیان نیست و نخواهد بود. تا اینکه رهبر معظم انقلاب در وصف شما فرمود: همیشه منشا و منبع تهدید و فساد و خطر و نکبت انگلیسی ها هستند.
 خلاصه اینکه ما گوش به فرمان شما نیستیم که بخواهید با هشدار و زور، ما را وادار به انجام کاری کنید.
 هنوز مردم شریف ما حمایت شما از فتنه گران در سال ۸۸ را فراموش نکرده اند. هنوز دلیل عدم پرداخت پول های بلوکه شده ی ایران را نمی دانیم و مدت زمانیست در پی دلایل  تعرض به سفارت و کنسولگری ایران در خاک کشورتان هستیم.
 القصه، بنابراین از مسئولین مربوطه انتظار می رود جواب مُتقَنی به این یاوه گویی و زورگویی های مستکبرین را بدهند.
منبع الف
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات