صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۱۳۱۲۸

حرف روز/ به بی‌بی‌سی نیازی نیست!

در چنین روزهایی که دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران جنگ اقتصادی را توأم با جنگ رسانه‌ای علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند و از هر جمله و نوشته‌ای استفاده می‌کنند که اوضاع را برای ملت ایران سخت‌تر کنند، متأسفانه شاهد هستیم[...]
پایگاه بصیرت / فرهاد مهدوی
یادداشت: در چنین روزهایی که دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران جنگ اقتصادی را توأم با جنگ رسانه‌ای علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند و از هر جمله و نوشته‌ای استفاده می‌کنند که اوضاع را برای ملت ایران سخت‌تر کنند، متأسفانه شاهد هستیم که برخی از مسئولان کشور جورچین دشمن را تکمیل می‌کنند و به گونه‌ای سخن می‌گویند که دشمن به اثرگذاری تحریم‌ها و فشارها امیدوار شود که در ذیل به چند نمونه اخیر آن در روزهای گذشته اشاره می‌کنیم:
1ـ علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در مصاحبه با «یورونیوز» درباره فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفته است: «حقوقم از 3 هزار دلار به 700 دلار رسیده است.» تأکید وی مبنی بر اینکه «فشار اقتصادی غوغا می‌کند»، چه پیامی برای دشمنان در بر دارد؟ آیا او اگر بگوید حقوق من کم شده، سبب می‌شود آمریکا از روی دلسوزی برای او شدت تحریم‌ها را کم کند؟ یا اینکه آمریکا این سخنان را نشانه‌ای از موفق بودن نقشه‌هایش ارزیابی می‌کند و در زمانی که رسانه‌های آمریکایی هم از بی‌اثر بودن تحریم‌ها سخن به میان می‌آورند، چنین سخنانی را نشانه پیروزی بر می‌شمارند!
2ـ علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی هم در جهت نجات ترامپ وارد معرکه شده و می‌گوید: «بخشی از حکومت می‌خواست برجام اجرا نشود. اگر سرمایه‌گذاری‌های خارجی وارد کشور می‌شد، ترامپ به راحتی نمی‌توانست خارج شود. بخشی از دلایل خروج ترامپ مخالفانی بودند که با کارشکنی اجازه ندادند برجام درست اجرا شود.» این در حالی است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا کنون در ۱۳ گزارش پیاپی پایبندی کامل ایران به برجام را تأیید کرده است. افکار عمومی جهان به این نتیجه رسیده است که ترامپ مسئول اجرا نشدن برجام است و بخشی از قدرت رو به افول آمریکا نیز به دلیل پایبند نبودن آمریکا به معاهدات بین‌المللی است.
3ـ محمود صادقی هم در روز 16 آذر و روز استکبارستیزی دانشجویان پشت صحنه فیلم اخراجی‌ها و آقای ده‌نمکی را که باتوم به دست دارد، به مثابه نماد جنبش دانشجویی منتشر کرده است! تا ذهن را با یک تصویر ساختگی از استعمار آمریکا و تهدیدهای ترامپ به داخل کشور رهنمون کند!
با طرح چنین سخنانی، آیا دشمنان به صدای آمریکا یا رادیو فردا و حتی تلویزیون بی‌بی‌سی نیاز دارند که خبررسانی کنند و قلب‌ها و دل‌ها را از شیطنت‌های شیاطینی، مانند ترامپ و نتانیاهو و بن‌سلمان پاک کنند؟!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات