صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵  ، 
کد خبر : ۳۱۳۳۵۳

اخبار کوتاه سه‌شنبه 11 دی

مقصود اسعد سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به تازگی تفاهم‌نامه خرید ۲۰ فروند هواپیمای سوخو را به امضا رسانده بود و یک ایرلاین داخلی هم پیش‌نویس قرارداد اجاره سه فروند هواپیمای سوخو را منعقد کرده بود؛ اما گویا فعلاً به دلیل عدم صدور مجوز اوفک، ورود این هواپیماها مقدور نیست. البته سوخو وعده داده است، برخی از قطعات آمریکایی این هواپیماها را تغییر می‌دهد تا برای فروش آنها به مجوز خزانه‌داری آمریکا نیاز نباشد، البته تغییر قطعات آمریکایی سوخو احتمالاً زمان‌بر باشد.
به گزارش روسیا الیوم، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی خود به مناسبت پنجاه‌وچهارمین سالگرد تأسیس جنبش فتح تأکید کرد: قدس فروشی نیست، ما به هیچ وجه نخواهیم پذیرفت که یک ذره از خاک قدس را رها کنیم. وی اظهار داشت: قدس پایتخت ابدی کشور فلسطین باقی خواهد ماند. هرکس که درباره معامله قرن صحبت می‌کند، با سیلی قرن پاسخ او را خواهیم داد.
صندوق بین‌المللی پول در تازه‌ترین گزارش خود درباره سهم ارز‌های اصلی جهان در ذخایر بانک‌های مرکزی جهان اعلام کرد، سهم دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به پایین‌ترین رقم در پنج سال اخیر رسید؛ در حالی که سهم یورو به بالاترین رقم در حدود چهار سال اخیر رسیده است. بانک‌های مرکزی به دنبال تنوع‌بخشی ارز‌های ذخیره خود از دلار به دیگر ارز‌ها هستند.
«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای هرگونه ماجراجویی نظامی جدید و با بیان اینکه فلسطینی‌ها هرگز از اصول خود کوتاه نمی‌آیند، گفت: ما از زیر زمین و آسمان با دشمن مقابله می‌کنیم و صهیونیست‌ها باید همه جا منتظر ما باشند، ما یقین داریم که بر رژیم صهیونیستی پیروز خواهیم شد و این رژیم نابود خواهد شد.
در پی وصول گزارش‌های متعدد از وضعیت نابسامان گمرک بیله‌سوار، حجت‌الاسلام جدایی، امام جمعه این شهر با لباس مبدل و به شکل ناشناخته به بازدید و بازرسی وضعیت گمرک رفت و شکایات مردمی را بررسی کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات