صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۱۳۵۴۳

اخبار کوتاه چهارشنبه 26 دی

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور محور اجماع، وحدت و انسجام را رضایت‌مندی مردم دانست و گفت: بخشی از این رضایت‌مندی به نوع عملکرد ما برمی‌گردد. ما می‌توانیم در بخش معیشت و کنترل گرانی‌ها شرایط را مدیریت کنیم. وی با اشاره به اینکه باید اطلاعات درست را در زمینه مسائل گوناگون به مردم بدهیم، گفت: به عنوان مسئولان اجرایی در همه حوزه‌ها باید تلاش کنیم تا فشارهای زیادی را که به مردم در حوزه‌های مختلف وارد می‌شود، کنترل کنیم. ما نمی‌توانیم و نباید از کنار این مسائل بگذریم.
سردار کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در صفحه شخصی‌اش نوشت: زمان ارائه قانون بودجه سالانه و بررسی آن در مجلس بهترین فرصت برای دولت و مجلس است تا در زمینه اصلاح حقوق این قشر مظلوم و حساس فکری بکنند. وی در ادامه نوشت: حال که قانون بودجه سال 98 در کمیسیون تلفیق بودجه در دست بررسی است، انتظار می‌رود فکری برای حقوق و مزایای سربازان عزیز کشور بکنند.
«قاسم مصلح» از فرماندهان حشدالشعبی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها به نفع گروه‌های تکفیری‌ـ تروریستی از جمله داعش عمل می‌کنند، گفت: نیروهای آمریکایی از نیروهای ما اطلاعات نظامی و امنیتی مربوط به تحولات مرز با سوریه را درخواست کردند. این مسئله زیر سؤال بردن استقلال عراق است. وی افزود: در جریان عملیات ما علیه گروه تروریستی وهابی داعش آمریکایی‌ها به ‌صورت گسترده از ما جاسوسی می‌کردند.
آیت‌الله شبیری‌زنجانی، در پاسخ به پرسش یکی از روحانیون درباره نظام آموزشی حوزه، از روند تحصیلی طلاب انتقاد کرد و گفت: طلبه نباید دنبال نمره آوردن باشد. وقتی طلبه درس را برای نمره آوردن حفظ می‌کند، ملا نمی‌شود. الآن با این روش درس خواندن افراد مجتهد شعاری می‌شوند، نه مجتهد واقعی. مجتهد واقعی شدن با این روش درس خواندن در حوزه واقعاً خیلی مشکل است.
اسدالله عسگراولادی، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی با انتقاد شدید از سیاست‌های ارزی کشور و سامانه نیما از توقف صادرات خود پس از ۶۴ سال خبر داد و گفت: صادرکنندگان مشکلات بسیاری را برای صادرات کالا‌های خود و فروش ارز حاصل از صادرات دارند.
علی مبینی‌دهکردی، مشاور وزیر نفت با بیان اینکه سالیانه حدود ۱۰۰ میلیارد دلار میزان انرژی مصرفی کشور است، گفت: امروز یکی از نیازهای اساسی در این حوزه بازنگری در سیاست‌های کلی و کلان انرژی بر اساس فناوری‌های به روز است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات