صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۱۳۵۶۱

چلچراغ 23/ کرنش دشمن در برابر توان موشکی ایران

اگر می‌خواهید بدانید در صورتی که انقلاب اسلامی پیروز نمی‌شد اوضاع ارتش ایران به چه شکلی بود، به ارتش عربستان نگاهی بیندازید[...]
پایگاه بصیرت / سید فخرالدین موسوی
یادداشت: اگر می‌خواهید بدانید در صورتی که انقلاب اسلامی پیروز نمی‌شد اوضاع ارتش ایران به چه شکلی بود، به ارتش عربستان نگاهی بیندازید! ارتشی کاملاً وابسته به غرب که با دلارهای نفتی، سلاح‌های آمریکایی و اروپایی را می‌خرد؛ اما سال‌هاست توان غلبه بر فقیرترین کشور عربی را ندارد! اگر می‌خواهید بدانید جمهوری اسلامی ایران تا چه میزان در این عرصه پیشرفت کرده است، به ابراز نگرانی صهیونیست‌ها و تلاش‌های روزافزون آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها برای مذاکره درباره توان موشکی جمهوری اسلامی ایران و سعی آنها برای از بین بردن دستاوردهای جمهوری اسلامی در این حوزه نگاه کنید، همه چیز مانند روز برای‌تان روشن خواهد شد! اینکه جمهوری اسلامی ایران در برابر حمله رژیم بعثی صدام موشکی برای دفاع نداشت، حالا به کشوری خودکفا و پیشرو در این صنعت و تکنولوژی تبدیل شده است که موشک‌های نقطه‌زن آن با بردی هزاران کیلومتری در دل دشمنان ملت ایران رعب انداخته است، خود بیانگر همه توانایی‌هاست!
سجیل، خلیج‌فارس، شهاب، فاتح، قدر، قیام، فجر، صیاد، توفان، نصر، خرمشهر و ده‌ها موشک دیگر چنان پیشرفت بزرگی را رقم زدند که «یوزی رابین» رئیس سابق سازمان موشکی رژیم صهیونیستی و ملقب به پدر صنعت موشکی رژیم صهیونیستی مجبور به اذعان به واقعیت قدرت ایران شده و گفته است باید به احترام توان موشکی ایران کلاه از سر بردارم! او طی یک سخنرانی در واشنگتن آمریکا با بررسی ابعاد گوناگون توان موشکی جمهوری اسلامی ایران می‌گوید: «ایران در این بخش در سطح قدرت‌های جهانی عمل می‌کند. ایران این دستاوردهای موشکی را در شرایط تحریم به دست آورده است، تصور کنید اگر این کشور تحریم نباشد، چگونه می‌تواند برنامه خود را گسترش دهد. با وجود چنین موشک‌هایی که از دقت بالایی برخوردارند، ایران می‌تواند هر دشمنی را فلج کند!»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات