صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۱۳۷۵۱

از سخنان متناقض تا اظهارات مضحک

1ـ تورم محاسبات کمیته امداد را به هم زد!
سیدپرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه در سه سال گذشته 15 درصد معادل 270 هزار خانواده به دلیل خودکفایی و خوداتکایی از پوشش کمیته امداد خارج شده‌اند، گفت: امسال هم روند ما همین بود اما از بد حادثه به تورم و مسائل اقتصادی برخوردیم که جامعه ما را تحت فشار قرار داد و مراجعات به کمیته امداد به شدت افزایش یافت. وی گفت: برای کاهش این فشار با هماهنگی دولت و مجلس و با استفاده از ظرفیت تبصره 14 بودجه، حدود 620 هزار خانواده جدید را تحت حمایت گرفتیم؛ اما به آنها گفتیم که این حمایت، موقتی و زمان‌دار است و نظر وزارت رفاه همین بود که اگر از این اوضاع اقتصادی ان‌شاء‌الله عبور کردیم، اینها به زندگی عادی‌شان برمی‌گردند.

2ـ سخنان متناقض علی مطهری!
علی مطهری در سخنانی عجیب در یک مصاحبه ابتدا با دفاع از حضور و حمایت‌های ایران از فلسطین، لبنان، سوریه و یمن گفت: این کار ایران هم مبنای ایدئولوژیک و دینی دارد و هم بر اساس منافع ملی ماست. وی با چند دقیقه فاصله در سخنانی متناقض با سخنان قبلی خود گفت: در بحث عربستان ما مقصر بودیم و نباید کاری می‌کردیم که عربستان به سمت اسرائیل حرکت کند! مثلاً حضور نظامی ما در سوریه سبب تحریک عربستان شد، اما وقتی مجری پرسید مگر قبل از حضور ایران در سوریه، این عربستان نبود که با حضور نظامی در بحرین و کشتار شیعیان این کشور ایران را تحریک کرد، مطهری پاسخی به پرسش مطرح شده نداد!

3ـ اظهارات مضحک وزیر سابق!
«عباس آخوندی» وزیر مستعفی درباره چگونگی مواجهه جمهوری اسلامی ایران با برجام گفت: «توافق برجام توافقی امنیتی بود. نه اقتصادی؛ پس وقتی آمریکا از برجام خارج شد، ما بیشتر باید برای مراقبت از برجام هوشیاری به ‌خرج بدهیم. من با موضع اعلام‌ شده از سوی رئیس‌جمهور کاملاً مخالف بودم و می‌گفتم ما باید به ‌صراحت اعلام می‌کردیم در برجام باقی می‌مانیم، حتی اگر دیگران همه از برجام بیرون بروند.» گفتنی است، این اظهارات نشان می‌دهد این افراد نه تنها از دیپلماسی هیچ چیز نمی‌دانند؛ بلکه عزت ملی نیز اهمیتی برای آنها نداشته و اعتقادی به توانایی‌های داخلی کشور ندارند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات