صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷  ، 
کد خبر : ۳۱۳۷۶۹

اخبار کوتاه سه‌شنبه 16 بهمن

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ذخیره بیش از ۲۵ هزار تن گوشت قرمز به عنوان ذخیره احتیاطی شب عید خبر داد که به گفته او، این حجم حدود ۱۰ هزار تن بیشتر از ذخیره سال‌های گذشته است. قبادی همچنین با اشاره به تصمیم اعضا بر تسهیل واردات گوشت گرم و منجمد گفت: اعضا تأکید کردند، وزارت جهاد کشاورزی واردات دام زنده برای برنامه کوتاه‌مدت و دام مولد برای بلندمدت را در دستور کار قرار بدهد.
مازیار بیگلو، دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌ خودروهای کشور ضمن بیان چگونگی پرداخت تسهیلات 4 هزار میلیارد تومانی به قطعه‌سازان گفت: دو خودروساز بزرگ کشور با نظارت انجمن قطعه‌سازان فهرستی از قطعه‌سازان کشور تهیه کرده‌اند و کنسرسیومی از بانک‌های عامل به ریاست بانک ملت تشکیل شده که هر بانک عامل تعهد داده است بخشی از این مبلغ را به قطعه‌سازان پرداخت کند.
بیژن نامدارزنگنه، وزیر نفت درباره سرنوشت سهمیه‌بندی بنزین و در پاسخ به اینکه آیا دولت برای افزایش قیمت یا سهمیه‌بندی بنزین برنامه‌ای دارد، گفت: کمیسیون تلفیق مجلس 10 پیشنهاد را در این حوزه بررسی کرد که هیچ یک از آنها رأی نیاورد. در دولت نیز بحث‌هایی در زمینه سهمیه‌بندی یا افزایش قیمت بنزین مطرح شده، اما تاکنون تصمیمی در این حوزه اخذ نشده است.
محمود نگهبان‌سلامی، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1398 از موافقت رهبر معظم انقلاب با برداشت یک‌ونیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای تقویت بنیه دفاعی کشور خبر داد و گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، در سال 1398، ۳۵٠٠ میلیارد تومان برای فرهنگیان، همسان‌سازی بازنشستگان، معیشت نیروهای مسلح و دانشگاه‌ها اختصاص می‌یابد.
رئیس قوه قضائیه از شمول عفو گسترده بر حدود ۵۰ هزار نفر از محکومان خبر داد و گفت: برخی برای به حاشیه بردن این اقدام بزرگ، از آزادی زندانیان سیاسی و منتقدان سخن به میان می‌آورند، در حالی که ما اساساً محکومی تحت عنوان «زندانی سیاسی» نداریم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات