سیستان و بلوچستان >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۱۳۸۲۶
سرلشکر صفوی:

حماسه حضور مردم بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است

سرلشکر صفوی گفت: حماسه حضور مردم ایران و اتحاد و انسجام اقوام مختلف فارس، بلوچ، کرد، ترک، لر همه و همه بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است.
به نقل از خبرگزاری فارس، مردم قهرمان و همیشه در صحنه زاهدان با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و با سردادن شعارهایی با مضامین استکبارستیزی، دفاع از مظلومان عالم و حمایت همه جانبه از رهبر معظم و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همنوا با ملت ایران، حماسه‌ای از عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشتند.
 
سرلشکر رحیم صفوی در این راهپیمایی گفت: حماسه حضور مردم  و اتحاد و انسجام از اقوام مختلف فارس، بلوچ، کرد، ترک، لر همه و همه بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است.
 
وی افزود: بالندگی و وحدت بلوچ و سیستانی اهل سنت و شیعه وحدت و انسجام کرد، لر، ترک پیام روشنی برای دشمنان دارد. در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ما پیروز تر و امیدوارتر از گذشته بار دیگر پرچم حرکت عدالتخواهی، انقلابی‌گری گفتمان ضد ظلم و فساد و تبعیض را در مقیاس ملی، منطقه‌ای و جهانی را بلند می‌کند.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: ملت ما با ظالمان کنار نمی‌آید، ملت ما از تبعیض بیزار است، شما زنان و مردان شهید پرور سیستان و بلوچستان نشان دادید فشار و تحریم برای از پا در آوردن ایران راهکار درستی نیست.
 
وی بیان کرد: منحنی قدرت امریکایی‌ها و اسراییلی‌ها رو به افول است، این روزها آنها می‌گویند ما هم هزینه کردیم و هم کشته دادیم اما قدرت ایران بیشتر شد.
 
وی ادامه داد:  آمریکا از برخی کشورهای عربی حمایت کرد، به کشورهای مظلوم حمله کرد، اما این سیاست امریکایی‌ها در منطقه با شکست مواجه میشود.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: بعد از ۴۰ سال صهیونیست‌ها آیا موفق شدند به اهدافشان برسند؟ آنهایی که از نیل تا فرات را می‌خواستند تصرف کنند اکنون در سرزمین اشغالی دچار مصیبت شدند.
 
وی اشاره کرد: برای خروج از وضعیت فعلی و برای رسیدن به وضعیت مطلوب در سطح ملی و در سطح استان‌ها به ویژه سیستان و بلوچستان حفظ انسجام ملی و اقتدار ملی و حمایت و پشتیبانی از ارزشها و پشتیبانی از اقتصاد مقاومتی امری ضروری است.
 
سرلشکر صفوی افزود: دومین پیشنهاد من شناخت صحیح رویدادهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی داخل ایران، منطقه و در غرب آسیا است.
 
وی با بیان اینکه باید بدانیم مردم سیستان و بلوچستان چه توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و چه مشکلاتی دارند، گفت: برای حل مشکلات کشور، درخواست‌هایی که در سطح استانی و در سطح ملی دادیم باید از یک برنامه‌ریزی صحیح استفاده کنیم و باید فرصت‌ها را بشناسیم.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا افزود: نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، قرارگاه قدس، مرزبانی و مسؤولان امنیت این استان پهناور را که به اندازه ۱۳ کشور اروپایی و بسیار وسیع است را تأمین می‌کنند این امنیت باید باعث شود در فروردین امسال بیش از دو میلیون به این استان سفر کنند.
 
سرلشکر صفوی بیان کرد: ده‌ها و بلکه بیش از یکصد معدن فلزات گرانبها در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد، خداوند همه چیز را در این استان قرار داده، مسؤولان قدر این سرمایه‌ها را بدانند، بیش از ۱۲۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های این استان تحصیل می‌کنند.
 
وی گفت: در کشورمان دو قطبی و دو گفتمان نداریم؛ یک گفتمان واحد در مباحث سیاست خارجی و اقتصادی رایج است که به قانون اساسی اعتقاد دارند وهمه باید به این قانون پایبند باشند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات