همدان >>  عمومی >> گزارش
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۱۳۸۳۳
معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

آمريكا توهم شکست ملت ایران را به گور خواهد برد

امروز پیام ملت ایران به ترامپ و امثال او این است که توهم شکست ملت ایران را به گور خواهید برد همان طور که پیشینیان شما تصور می‌کردند که جمهوری اسلامی ایران شکست می‌خورد و این توهم را به گور بردند.
سردار رسول سنایی‌راد پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در ملایر ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت مبارزات جهادی به پیروزی رسید.
 
وی با اشاره به اینکه در دوران پهلوی بسیاری از امتیازات در کشور به بیگانگان واگذار شده بود گفت: آنها می‌خواستند که این وضعیت ادامه داشته باشد به همین دلیل علیه انقلاب اسلامی وارد کار شدند.
 
معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ه تنها به بیگانگان باج ندادیم بلکه الهام‌بخش مظلومان جهان نیز شدیم.
 
 وی با بیان اینکه امروز در قلب بزرگ آسیا اتفاق بزرگ بیداری اسلامی رخ داده است افزود: یکی از خروجی‌های این بیداری شکل‌گیری حزب‌الله لبنان است.
 
سنایی راد با بیان اینکه امروز سیدحسن نصرالله به عنوان فرزند انقلاب با قدرت در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است تصریح کرد: این عظمت و قدرت به برکت نظام اسلامی است.
 
وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته تصریح کرد: اخیرا آنها ادعا می‌کردند که انقلاب به چهل سالگی نخواهد رسید اما بازهم ناکام ماندند.
 
معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: دشمنان با طرح بکارگیری جنگ اقتصادی و تشدید تحریم‌ها می‌خواستند برای ملت ما مشکل ایجاد کنند اما مردم بصیر و آگاه ما داغ تابستان داغ را بر دل ترامپ گذاشتند.
 
وی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به معنای نقره داغ شدن ترامپ، بن سلمان و منافقانی بود که برای ما نقشه داشتند.
 
 سنایی‌راد خطاب به ملت ایران افزود: دشمنان می‌خواهند مولفه‌های قدرت ما را مورد هدف قرار داده و عزت و قدرت ما را زیر سوال ببرند اما مثل همیشه ناکام خواهند ماند.
 
وی گفت: آنها کشوری می‌خواهند که در کنار عربستان در  اختیار آنها باشد چراکه تا قبل از پیروزی انقلاب ایران و عربستان دو پایگاه امنیت به نفع غرب بوده که هزینه آن با پول این دو کشور و نفع آن برای خودشان بود، بنابراین امروز نبود ایران برایشان سنگین است.
 
راه مقابله با توطئه غرب، ایستادگی از جنس شهیدان است
 
معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه امروز اروپایی‌ها هم منافقانه در کنار آمریکا دنبال طرحی برای سرگرم‌سازی ما هستند تصریح کرد: راه مقابله با توطئه غرب ایستادگی از جنس شهیدان است.
 
وی گفت: انقلاب اسلامی به برکت مبارزات جهادی مبارزان مسلمان و انقلابی به پیروزی رسید که زیر شکنجه تنها الهام‌بخش آنها پیام الهی مبتنی بر استقامت بود.
 
سنایی‌راد یکی از مبارزان انقلاب را مرحومه مرضیه دباغ دانست و افزود: ایشان کسی است که زیر شکنجه‌های پهلوی تنها با الهام از آیات الهی مقاومت کرد، او مبارزی بود که امام از ایشان به عنوان فردی که امتحان سخت پس داده و از این امتحان سربلند بیرون آمده یاد کرد.
 
وی گفت: این انقلاب با خون هزاران شهید و استقامت انسان‌های بزرگ به دست آمده است و باید آن را با تمام وجود پاس بداریم.
 
معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه زمان مبارزات امام(ره) و حضور ایشان در فرانسه قدرت‌های بزرگ همواره از شاه حمایت می‌کردند افزود: زمانی که امام خمینی(ره) در فرانسه بودند حتی فرانسوی‌ها ایشان را از رفتن به ایران نهی می‌کردند اما فرمودند «چون اینها مرا نهی می‌کنند من باید بروم».
 
وی اضافه کرد: این رفتار امام خمینی(ره) برای ما یک ملاک است؛ هر جا دشمنان ما را از امری نهی کرده و یا دلسوزی می‌کنند یک توطئه در کار است.
 
سنایی‌راد با بیان اینکه دشمنان همواره ما را تهدید می‌کنند گفت: امروز پیام ملت ایران به ترامپ و امثال او این است که توهم شکست ملت ایران را به گور خواهید برد همان طور که پیشینیان شما تصور می‌کردند که جمهوری اسلامی ایران شکست می‌خورد و این توهم را به گور بردند.
 
وی افزود: ملت امروز ما از جنس همان انقلابیونی هستند که در راه خدا استقامت و صبوری را برگزیدند و صبورانه همراه ولایت هستند، ولایتی که همراهی با او عین عزت و افتخار است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات