صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۱۳۸۴۱

از روابط سرّی تا راهکار مضحک

1ـ راهکارهای مضحک به جای پاسخگویی!
«علی‌محمد نمازی» فعال اصلاح‌طلب در بخشی از مصاحبه با خبرگزاری «ایلنا» گفته است: «برای اینکه امید به مردم برگردد و اعتماد متقابل بین مردم و حاکمیت تقویت شود، باید چند کار صورت پذیرد؛ اول نوید بهبود برخی نظارت‌ها برای انتخابات سال آینده مجلس است و دیگری بحث پاسخ مثبت به درخواست مذاکره آمریکا با ایران است که می‌تواند در فضای اقتصادی کشور تأثیرگذار باشد، سوم هم قول تشکیل یک شورای بازنگری قانون اساسی برای بازنگری آن است. این سه کار می‌تواند قطار انقلاب را که کمی از ریل خود خارج شده، به ریل خود بازگرداند.»(!) مشخص نیست چرا این جریان به جای بیان این اباطیل درباره عملکرد خود در مجلس، دولت و شورای شهر که مورد اعتراض و نارضایتی مردم است، پاسخگو نیست!

2ـ روابط سرّی رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی
شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوهای سرّی میان این رژیم و امارات متحده عربی پرده برداشت. بر اساس این گزارش مذاکرات میان نتانیاهو و بن‌زاید به موضوع هماهنگی میان دو طرف درباره پرونده ایران در پی امضای توافق هسته‌ای با تهران و نیز تلاش برای پیشبرد روند سیاسی منطقه‌ای اختصاص داشته است. این رسانه به نقل از دیپلمات‌های عرب و غیر عرب آورده است در این گفت‌وگوهای تلفنی، به موضوع تشکیل دولت ائتلافی در سرزمین‌های اشغالی اشاره شده است. این شبکه تلویزیونی اعلام کرده، به زودی جزئیات بیشتری درباره روابط سرّی رژیم صهیونیستی و امارات فاش خواهد کرد.

3ـ 400 هزار واحد مسکونی در کشور احداث می‌شود‌‌
صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته از سوی دولت تا دو سال آینده 400 هزار واحد مسکونی در کشور احداث می‌شود که این امر می‌تواند تحول عظیمی در حوزه مسکن کشور ایجاد کند. وی با بیان اینکه دولت در گذشته عزم جدی  در ارتباط با حوزه مسکن نداشت، افزود: انتظار می‌رود دولت تسهیلات لازم به منظور ایجاد زیرساخت‌های لازم برای احداث مسکن ارائه کند که خوشبختانه در لایحه بودجه سال آینده در این زمینه اعتبارات خوبی تخصیص یافته و از صندوق توسعه ملی نیز اعتبارات خوبی تخصیص می‌یابد.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات