سیاسی >>  انقلاب اسلامی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۱۳۸۴۶

سپاه دست اين مردم را مي‌بوسد

اين مردم پس از مقاومت و ايستادگي چهل ساله در برابر همه توطئه‌ها و فشارهاي دشمنان، ‌در پرتو بصيرت،‌ هوشمندي و وظيفه‌شناسي اسلامي و ملي،‌ اثبات کردند برترين انسان‌هاي روي کره زمين هستند.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی / سردار يدالله جواني

اگر حقيقت مردم ايران در يک کالبد انساني تجسم مي‌يافت، در مقام يک پاسدار و به نمايندگي از سوي همه پاسداران انقلاب اسلامي،‌ نه تنها بر دست اين مردم، بلکه بر پاي آنان بوسه مي‌زده و به اين کار افتخار مي‌کردم. روز 22 بهمن و در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي،‌ مردم ايران حقيقت ناب و گوهر تابناک خويش را آشکار کرده و به رخ جهانيان کشيدند. مردم مؤمن، شجاع،‌ انقلابي،‌ استکبارستيز و ولايتمدار کشور عزيزمان ايران، حق جشن چهل سالگي انقلاب اسلامي را با وجود سرما، برف و باران به خوبي ادا کردند. اين مردم پس از مقاومت و ايستادگي چهل ساله در برابر همه توطئه‌ها و فشارهاي دشمنان، ‌در پرتو بصيرت،‌ هوشمندي و وظيفه‌شناسي اسلامي و ملي،‌ اثبات کردند برترين انسان‌هاي روي کره زمين هستند. مردم در اين چهل سال و در نقطه اوج اين چهار دهه، يعني 22 بهمن‌ به درستي و حقانيت اين کلام رهبر کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) مهر تأييد زدند که در وصف‌شان فرموده بودند: «من با جرئت مدعي هستم که ملت ايران و توده ميليوني آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله(ص) و مردم کوفه در عهد اميرالمؤمنين(ع) هستند.» حضور حماسي مردم ايران در جشن پيروزي و چهل سالگي انقلاب اسلامي، جهانيان را شگفت‌زده،‌ دشمنان را عصباني‌تر از گذشته و دوستان انقلاب و تمامي مستضعفان عالم را نسبت به آينده درخشان بسيار اميدوارتر کرد. مردم ايران گام اول را در چهل سال اول انقلاب، ‌محکم و با صلابت برداشته، در 22 بهمن با تمام وجود، عزم و اراده‌ پولادين خود را براي برداشتن گام دوم در چهل ساله دوم به نمايش گذاشتند.

دشمنان در اين چهل سال، بسيار تلاش کردند تا انقلاب اسلامي و نظام ولايي مستقر در ايران را با شکست مواجه کنند؛ ولي ملت ايران با تمام وجود از انقلاب و نظام خود دفاع کردند. آمريکايي‌ها در يک سال گذشته،‌ هر آنچه در توان داشتند به ميدان آورده و به طور رسمي اعلام کردند،‌ نخواهند گذاشت جمهوري اسلامي ايران جشن چهل سالگي انقلاب را بر پاکند! اما به کوري چشم همه دشمنان، روز 22 بهمن ملت ايران، ‌جشن ماندگار در تاريخ ايران را به مناسبت چهل سالگي انقلاب اسلامي، با عظمت و شکوه هر چه تمام بر پا کردند. مردم در واقع، در عمل نشان دادند، ‌تجسم تمامي فضيلت‌ها هستند. همچنين، ملت ايران در اين روز تاريخي، ‌حماسي و ماندگار نشان دادند، تجسم ايمان،‌ ولايتمداري،‌ شجاعت، ‌استکبارستيزي، ‌مظلوم‌پناهي،‌ غيرت و مردانگي هستند. اگر اين مردم،‌ شايسته توصيف با اين فضيلت‌ها هستند،‌ چرا نبايد بر دست و پاي آنان بوسه زد. حق آن است که همه مسئولان و کارگزاران کشور، به اين مردم افتخار کرده و خدمتگزار آنان باشند. مردم در جشن چهل سالگي، ‌سنگ تمام گذاشته، نشان دادند به آرمان‌هاي انقلاب وفادار بوده و پيرو ولايت هستند. اکنون نوبت مسئولان کشور است که با رويکردهاي انقلابي،‌ از اين کشور و مردم خوبش گره‌گشايي کرده،‌ با پياده‌سازي اقتصاد مقاومتي بر اساس سياست‌هاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب، دهه پنجم انقلاب اسلامي را به دهه شکوفايي اقتصادي ايران و به شکست رساندن جنگ اقتصادي دشمن تبديل کنند.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات