صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۱۳۸۹۳

اخبار کوتاه شنبه 27 بهمن

«علیرضا زاکانی» در اجلاسیه مجمع بسیجیان با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و بی‌شک نسبت به راه طی شده افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: پیام سراسر امیدواری رهبر معظم انقلاب سرفصل جدیدی را نوید می‌داد که باید ایران را بر تارک جهان بنشانیم و یک کشور الگو و نمونه تشکیل دهیم. وی افزود: پیام رهبر معظم انقلاب کاملاً واضح و شفاف بود؛ هم در بخش پر لیوان نکات مهمی داشتند و هم توجه دادند چه مسئولیت‌هایی برای بخش نیمه خالی لیوان داریم که باید به صحنه بیاییم و میدان‌داری کنیم.
«سعید سلطانی» مدیرعامل اسبق اتحادیه سراسری دامداران ایران با بیان اینکه افزایش قیمت گوشت طبیعی است، ولی نه تا ۱۲۰ هزار تومان، گفت: متأسفانه بین تولیدکننده و مصرف‌کننده حلقه‌های زیادی وجود دارد که هر کدام سود می‌برند؛ یعنی تولیدکننده دام گاهی 10 درصد سود هم در بیش از 100 روزی که برای پرورش دام زحمت کشیده نصیبش نمی‌شود؛ ولی این واسطه‌ها 40 تا 50 درصد سود می‌برند؛ به عبارت دیگر، واسطه‌های بین مصرف‌کننده و تولیدکننده چهار تا پنج برابر تولیدکننده دام سود می‌برند.
«گرگ کارلستورم» خبرنگار و گزارشگر بخش خاورمیانه نشریه «اکونومیست» با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود درباره اقدام منافقانه «سازمان مجاهدین خلق» دست به افشاگری زد. وی در توئیتی نوشت: «سازمان مجاهدین خلق(منافقین) در ورشو، پایتخت لهستان دست به راه‌پیمایی ضد ایرانی زدند. مثل همیشه یک سوم جمعیت غیر ایرانی‌هایی بودند که با اتوبوس از اسلواکی به ورشو آورده شده‌ بودند و نمی‌دانستند بر روی پلاکاردهایی که در دست‌شان است، چه نوشته‌ شده‌ است!»
سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پیوستن ایران به پالرمو و CTF اظهار داشت: «عقب‌نشینی، راه بستن بهانه‌گیری دشمن نیست؛ چرا که او جلوتر خواهد آمد. باید بهانه‌گیری را برای دشمن پرهزینه و او را از این حرکت پشیمان و منصرف کرد. ادعا می‌شود این لوایح تصویب شوند تا بهانه‌های دشمن بیشتر نشود؛ خب حدّ آن چه خواهد بود؟! بهانه‌های دیگر چه می‌شود؟!»
هفته‌نامه «اکونومیست» چاپ لندن در تحلیلی درباره نشست ضد ایرانی ورشو نوشت: «همایشی که قرار بود ایران را منزوی کند، بیشتر مایه شرمساری آمریکا شد.» این نشریه ادامه داد: با آنکه «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا در آغاز این نشست بیانیه تندی علیه ایران ایراد کرد، نشست ورشو بار دیگر همانند دیگر صحنه‌آرایی‌های ضدایرانی انزوای واشنگتن را آشکار کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات