هرمزگان >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۱۳۹۳۰
امام جمعه بندر عباس در جلسه شورای اداری:

آقای رئیس جمهور یک «علی برکت الله» هم برای سفره مردم بگویید

آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی عصر دیروز در جلسه شورای اداری استان هرمزگان با انتقاد از وضعیت نامناسب معیشتی مردم اظهار داشت: مردم از انقلاب خود راضی هستند در ۲۲ بهمن این موضوع و عشق به رهبری را نشان دادند و باید برای سفره آنها فکر شود.

‎وی افزود: احداث پروژه‌های مختلف بر دو قسم است، بخشی که کمک کار صنعت و دولت است از جمله پالایشگاه باید باشد اما پروژه‌های نظیر ساخت جاده‌ای که از قبل مناسب است این‌ها مشکل سفره مردم را حل نمی‌کند و اولویت با معاش ملت است.

‎نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: عمده مشکلات مردم که با تبلیغات دشمن در حال تبدیل به نارضایتی عمومی است مربوط به سفره آنهاست که باید حل کنید، قیمت گوشت و سایر اقلام بالاست و با این قیمت‌ها مردم باید گوشت را در خواب ببینند.

‎آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: کشاورزان ما مشکل دارند باید رسیدگی شود بانک‌ها رعایت کنند و در شرایطی که کشاورز در سختی است اقدام بانک فلج‌کننده است.

وی در واکنش به تذکر استاندار نسبت به رعایت وقت معین شده، اظهار داشت: بنده اصلاً نمی‌خواستم صحبت کنم اما تعارفات برای مردم نان نمی‌شود، مشکل مردم را حل کنید آقای عزیز، مردم نان ندارند.

‎نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان گفت: آقای رئیس جمهور یک علی برکت الله هم برای حل مشکل سفره مردم بگویید، ان‌شالله مشکل حل بشود علی برکت الله!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات