صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۱۴۲۰۷

گزارش روز/ اذعان به شکست

«جان جِی. سالیوان» معاون وزارت خارجه آمریکا در جلسه توجیهی بودجه سال ۲۰۲۰ این کشور مواضع ضد ایرانی سردمداران واشنگتن را تکرار و اعلام کرد[...]

یادداشت: «جان جِی. سالیوان» معاون وزارت خارجه آمریکا در جلسه توجیهی بودجه سال ۲۰۲۰ این کشور مواضع ضد ایرانی سردمداران واشنگتن را تکرار و اعلام کرد، بودجه جدیدی برای مقابله با ایران در نظر گرفته شده است. جملاتی که در همه چهل سال گذشته تنها نام گویندگان و تاریخ بیان آنها تغییر کرده است! در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایالات متحده هر سال بودجه‌ای با مبالغ هنگفت برای پیش بردن سیاست‌های ضد ایران و ضد گفتمان برآمده از انقلاب ملت ایران اختصاص داده است؛ اما سؤال اینجاست که صرف تمام این بودجه‌ها چه رهاوردی برای سران کاخ سفید داشته است؟ آیا هزینه کردن میلیاردها دلار به صورت مستقیم برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران و شاید هزینه چندین برابری به صورت غیر مستقیم و به واسطه دولت‌های دست‌نشانده و دیکتاتورهای منطقه، مانند رژیم صدام حسین، رژیم سعودی و همچنین دولت‌های اروپایی، اهداف ضد ایرانی آمریکا را تأمین کرده است؟
برای یافتن پاسخ این پرسش لازم نیست به سراغ کارشناسان یا تحلیلگران سیاسی برویم و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته را که از حساب خارج است، فهرست کنیم؛ تنها کافی است به همین جملات «جان جِی. سالیوان» توجه کنیم؛ جملاتی که خبر می‌دهد بودجه‌های جدیدی برای مقابله با تهران به تصویب هیئت حاکم آمریکا رسیده است! جملاتی که در دل خود اذعان و اعتراف به شکست در برابر انقلاب اسلامی را جای داده است و نشان می‌دهد در 40 سال گذشته، انقلاب اسلامی نه تنها به واسطه توطئه آمریکایی‌ها ضعیف نشده است؛ بلکه سال به سال هزینه بیشتری روی دست کاخ سفید می‌گذارد و آنها مجبورند برای متوقف کردن ملت ایران بیشتر هزینه کنند؛ هزینه‌هایی که اگرچه هر روز بیشتر می‌شوند؛ اما نتیجه آنها در سراسر چهل سال گذشته مرتباً ناچیزتر و کمتر و کمتر شده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات