صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۱۴۳۱۴

اخبار کوتاه سه‌شنبه 20 فروردین

حیدر مستخدمین حسینی، اقتصاددان با اشاره به اینکه برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل اخیر راهکارهای متعددی قابل ارائه است، گفت: شنیده‌ها حاکی از آن است که دولت قصد دارد برای جبران این خسارت‌ها و با توجه به همراهی فضای عمومی از منابع صندوق توسعه ملی استفاده کند. باید تأکید کرد، استفاده از این راه‌حل ساده‌ترین کار بوده و نباید اولین و ساده‌ترین راه‌حل در دستورکار دولتمردان قرار گیرد.
مهدی چمران در پیامی توئیتری نوشت: در این وانفسای سیل و ویرانی شهر‌ها و روستاها، بعضی‌ها به بهانه تروریسم نامیدن سپاه از سوی آمریکا، به تصویب FATF روی آورده‌اند و گفته شده در سال ۸۶ تصویب شده با آنکه جزئیات آن رو نشده است، اگر هم شده باشد اشتباه کرده‌اند و اگر آدمی اشتباه کرد، باید باز هم اشتباه کند؟ این چه منطقی است؟
حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، نماینده مردم سنقر و کلیایی در تذکری شفاهی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف‌های دولت در نظارت بر قیمت‌ها، تأکید کرد: «بی‌تدبیری دولت در مهار گرانی شائبه همراهی دولت با مافیای قدرت و ثروت را تقویت می‌کند. بی‌عرضگی بس است. به داد ملت برسید که کمر آنها زیر بار گرانی خم شده است.»
وزارت خارجه بحرین از اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی استقبال کرد. گفتنی است، بحرین اولین کشور عربی است که از این اقدام آمریکا حمایت می‌کند. پیش از این «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز طی پیامی خرسندی خود از این اقدام آمریکا را ابراز داشت.
رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس برای حمایت از سپاه پیش از برگزاری جلسه علنی پارلمان لباس پاسداری بر تن کردند. همچنین پس از قرائت دستور جلسه علنی امروز سرود جمهوری اسلامی در ابتدای جلسه پخش شد و پس از آن نمایندگان شعار «مرگ‌ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
علی حیدر نور، مدیرکل دفتر تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور با تأکید بر اینکه هزینه‌های جاری سال 97 را به طور کامل داده‌ایم، گفت: بیش از 98 درصد بودجه سال 97 محقق شده و این موضوع را عملکرد و پرداخت‌های خزانه نشان می‌دهد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات