صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۱۴۳۲۲

حرف روز/ پيشگامي در همه عرصه‌ها

در روزهايي که سپاه با همه توان مشغول خدمت‌رساني به مردم سيل‌زده استان‌هاي گلستان، لرستان و خوزستان است و هر روز تصاوير گوناگونی از خادمان ملت در لباس پاسداري در فضاي مجازي منتشر می‌شود، کاخ سفيد در بيانيه‌اي از قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی خبر داد[...]

یادداشت: در روزهايي که سپاه با همه توان مشغول خدمت‌رساني به مردم سيل‌زده استان‌هاي گلستان، لرستان و خوزستان است و هر روز تصاوير گوناگونی از خادمان ملت در لباس پاسداري در فضاي مجازي منتشر می‌شود، کاخ سفيد در بيانيه‌اي از قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی خبر داد. اين اقدام احمقانه دولت ترامپ که حتی از تشخیص زمان مناسب برای انجام این اقدام نیز عاجز است، از عمق کينه و دشمني آمريکايي‌ها نسبت به اين مجموعه انقلابي حکايت دارد.
راز اين کينه و عداوت را مي‌توان در اين کلام رهبر حکيم و فرزانه انقلاب اسلامي جست‌وجو کرد: «دستگاه وسيع و همه‌کاره‌ سپاه، امروز يک دستگاه برجسته است در کشور؛ اگر مقابله‌ با دشمن است از لحاظ سياسي، سپاه جلو است؛ اگر مواجهه‌ با دشمن است در ميدان عملي و نظامي و عملياتي، سپاه جلو است؛ اگر اين دشمن در داخل مرزهاي ما، داخل کوچه و خيابان ما است، سپاه جلو است؛ اگر اين دشمن در چند هزار کيلومتر آن‌طرف‌تر در اطراف حرم حضرت زينب(س) است، باز هم سپاه جلو است.» (1398/1/19)
اين پيشگامي در همه عرصه‌هاي تقابل با دشمن است که در طول چهار دهه اخير آمريکايي‌ها را کلافه کرده است و آمريکايي‌ها خود به خوبي مي‌دانند که چنين گربه‌رقصاني‌ها براي سپاه ره به جايي نخواهد برد! چرا که دشمنان سال‌هست با همه توان براي مهار و انفعال و نابودي سپاه تلاش کرده‌اند، اما در همه ترفندها ناکام مانده‌اند.
اين شوي تبليغاتي جديد، اتفاقاً ضعيف‌ترين و مفتضحانه‌ترين اقدامي است که تنها از احمقي همچون ترامپ مي‌تواند سر بزند و آمريکا را در ميان حاميان اروپايي خود بيش از پيش تنها بگذارد. حمايت رژيم صهيونيستي و چند کشور مرتجع عربي که ساليان متمادي است از اقتدار سپاه و جوانان مؤمن انقلابي در هراسند، تنها دستاورد ناچيزي است که براي کاخ سفيد خواهد ماند!
اما از آن سو صدور این بیانیه اعتبار سپاه را نزد ملت ايران دوچندان کرده و حمايت همه‌جانبه فعالان سیاسی با گرایش‌های متفاوت از سپاه را به همراه داشته است و شرایط جدید را به فرصتی برای افزایش همگرایی و وحدت ملی ملت ایران حول حمایت از سپاه بدل کرده است.
مسير برگزيده سپاه، برای حضور بي‌منت در همه عرصه‌هاي دفاع از کشور و خدمت‌رساني به ملت، راز ماندگاري و جاودانگي و محبوبيت روزافزون آن است و پاسداران باید روز به روز در این مسیر بیشتر قدم بردارند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات