هرمزگان >>  عمومی >> گزارش
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۱۴۳۴۱
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت:

حمایت قاطع نمازگزاران هرمزگانی از سپاه پاسداران

هرمزگانی‌ها بعد از اقامه نماز جمعه، با شرکت در راهپیمایی و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، حمایت قاطع خود را از سبزپوشان مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند.
نمازگزاران هرمزگانی بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران حضور یافتند و اقدام نابخردانه دولت آمریکا علیه این نهاد عظیم انقلابی را محکوم کردند.
 
نمازگزاران شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»،  «سپاه برادر ارتش ما است»، «وظیفه مسلمین، حمایت از سپاه است»، «حکم مراجع دین، حمایت از سپاه است» سر دادند و این‌گونه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی و حمایت کردند.
 
مردم ولایتمدار بندرعباس نیز بعد از اقامه نمازجمعه، در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کردند و انزجار خود را از آمریکا و رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی نشان دادند. 
 
قشر‌های مختلف  با حضور در این مانور قدرت سیاسی اجتماعی فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، شعار ملت ما حمایت از سپاه است سر دادند و با شعارهایی به حمایت از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران  پرداختند.
 
این راهپیمایی با حضور نمازگزاران و جمعی از مسوولان بندرعباس از مسجد جامع به سمت میدان انقلاب اسلامی روبروی هتل هرمز برگزار شد.
 
فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز پس از برگزاری راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اهدای گل از پاسداران تجلیل و قدردانی کرد.
 
گفتنی است، رییس جمهور منفور و نادان آمریکای جنایتکار، در اقدامی غیرقانونی و نابخردانه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سازمان‌های تروریستی معرفی کرده است. این درحالی است که خدمات شایسته و فعالیت‌های سرافرازانه سپاهیان جان بر کف در طول ۴۰ سال گذشته بر کسی پوشیده نیست و ملت ایران همیشه قدردان جانفشانی‌های سپاهیان بوده و هستند و این‌گونه اقدامات مکرر رژیم مستکبر آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل، ذره‌ای از وفاداری سپاهیان و وحدت و یکدلی مردم را کم نخواهد کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات