صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۱۴۴۰۳

جبران کم‌کاری یا تغییر نام خیابان‌ها و به نام خود زدن پروژه‌های دوره قالیباف!

اصلاح‌طلبان برای پنهان کردن کم‌کاری خود در شهر تهران دو تاکتیک را به کار بسته اند؛ اول تغییر نام معابر و خیابان‌ها و رزومه‌سازی برای خود و دوم افتتاح تکراری پروژه‌هایی که در زمان قالیباف راه‌اندازی شده‌اند.

جبران کم‌کاری یا تغییر نام خیابان‌ها و به نام خود زدن پروژه‌های دوره قالیباف!

عملکرد اعضای تماما اصلاح‌طلب شورای شهر تهران در حالی زیر سوال رفته که این شورا تنها ظرف مدت یکسال 3 شهردار تغییر داد. اما اصلاح‌طلبان هنوز به دنبال کارهای سیاسی و جناحی در شورا هستند و بیشتر از اینکه به امر مشکلات شهری رسیدگی کنند کار و مدیریت نمایشی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

یکی از همین کارهای نمایشی که بسیار در شورای شهر پنجم اصلاح‌طلبان روی آن حساب باز کرده‌اند تغییر نام‌های خیابان‌ها و معابر پایتخت است. اصلاح‌طلبان دقیقا در این امر در حال سرمایه‌گذاری هستند تا به نوعی خود را نزد افکار عمومی فعال نشان دهند.
اعضای شورای شهر تهران در جریان پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران به تغییر خیابان نفت به نام دکتر مصدق رای مثبت دادند.

در ابتدا اعضای شورای شهر تهران تصمیم گرفته بودند که خیابان کارگر شمالی را به نام مصدق تغییر دهند اما بسیاری در فضای مجازی منتقد این موضوع بودند که چرا اگر قرار است نام خیابانی تغییر کند باید نام کارگران که از جمله قشر زحمت‌کش و مستضعف هستند از خیابان‌ها زدوده شود.
در این میان شنیده شده که بعضی از اعضای شورای شهر تهران تصمیم گرفته‌اند که ساختمان شماره دو شورای شهر را به نام «سعید حجاریان»‌ تئوریسین جریان اصلاحات نامگذاری کنند اما این اقدام منتفی شد.

شورا همچنین نام خیابان «ج» را به جمشید مشایخی تغییر دادند.
مرتضی الویری در واکنش به این پیشنهاد گفت: من از علاقه‌مندان و دوستداران مرحوم جمشید مشایخی هستم اما واقعیت این است که نباید این پیشنهاد با قید دو فوریت به شورای شهر بیاید، چرا که دو فوریت معنای خاص دارد و به این معنا است که ضرر و زیانی متوجه شهر می‌شود ، اما حالا اگر این تغییر نام در این جلسه انجام نشود، چه زیانی به شهر می‌رسد؟

جالب اینجاست که اصلاح‌طلبان برای پنهان‌کاری کم‌کاری خود در شهر تهران دو تاکتیک را به کار بسته‌اند. اول تغییر نام معابر و خیابان‌ها و رزومه‌سازی برای خود در حوزه شهر تهران و از سوی دیگر افتتاح تکراری پروژه‌هایی مانند خط مترو 7 تهران که اصلاح‌طلبان سعی کردند عملکرد «محمدباقر قالیباف» را به نام خود بزنند این درحالی بود که بیان می‌کردند که شهر تهران یک شهر سوخته است و از این جهت عملکرد قالیباف را زیر سوال می‌بردند.
در همین زمینه یک فعال توییتر در توییتی نوشت: خط ۷ مترو تهران اخیرا مجددا افتتاح شد!
این خط که در زمان باقر قالیباف افتتاح شده بود در دوره نجفی به بهانه ایمن‌سازی بسته شد و پس از یک سال و نیم بدون هیچ تغییری توسط حناچی مجددا بازگشایی شد!
خدارو شکر که بعد از لیست تکرار این بار شاهد پدیده جدید #افتتاح-تکراری هستیم...

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات