تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۱۴۴۲۲

روحانی را اصلاح طلب نمی‌دانم! / اصلاح طلبان برانداز نیستند!

ابطحی معلوم نکرد که چرا اصلاح طلبان حاضر به مرزبندی مشخص با براندازان نیستند و بخش قابل ملاحظه‌ای از ضدانقلاب امروز را اصلاح طلبان دیروز تشکیل می‌دهند !
این روزها موضوع «حمایت یا عدم حمایت از روحانی» به مساله مهم اردوگاه اصلاح طلبی بدل گردیده است. مروری بر مواضع فعالین سیاسی این جریان به خوبی تضادها و تفاوت ها را آشکار می سازد.
نمونه ای از این تصمیم گیری را می‌توان در کلام سیدمحمدعلی ابطحی معاون پارلمانی دولت اصلاحات مشاهده نمود که در خصوص گفتمان آقای روحانی می‌گوید: «من گفتمان ایشان را داخل اصلاحات نمی‌دانم. خودشان هم نمی‌دانند. من معتقدم باید براساس عرف جهانی با ایشان ائتلاف می‌شد.»
وی که در ماجرای فتنه 88 محکوم و زندانی شده است، در بخش دیگر از اظهاراتش می‌گوید: «باید بدانیم اتفاق اصلاح‌طلبی با اتفاق براندازی نمی‌تواند در یک خانه جمع شود. اصلاح‌طلبی اگر نتوانسته آن اصلاحات را انجام دهد شاید به دلیل برخی فشارها از سوی جریان‌ها بوده اما هرگز نمی‌توان تصور کرد به دنبال براندازی است، حتی اگر با بحران روبه‌رو شود. من اصلاح‌طلبی را در داخل نظام می‌دانم.»
ابطحی اما معلوم نکرد که چرا اصلاح طلبان حاضر به مرزبندی مشخص با براندازان نیستند و بخش قابل ملاحظه‌ای از ضدانقلاب امروز را  اصلاح طلبان دیروز تشکیل می‌دهند و در سالهاي اخیر مراودات و رفت و آمد میان اردوگاه اصلاح طلبی و براندازی اینقدر آسان گردیده است!
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
Germany
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
1
البته که بر اندازند چون در هر موقعیتی حتی در گرفتاریهای مردم به دنبال سوء استفاده هستند و غربزدگیشان بسیار آشکار است
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات