آمريکا؛ شکست خورده هميشگي در مصاف چهل ساله
حکيم انقلاب اسلامي در ديدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجويان

آمريکا؛ شکست خورده هميشگي در مصاف چهل ساله

آينده‌ي اين کشور و آينده‌ي ايران اسلامي از گذشته‌ي آن بمراتب بهتر و درخشان‌تر است. بدانيد اگر چنانچه با اين روحيه‌اي که امروز شما داريد و نشان ميدهيد، اين ملّت پيش برود و حرکت بکند، ترديدي نيست که در آينده‌ي نه‌چندان دوري خواهد توانست به اوجي در دنيا برسد که در تعاملات جهاني، هميشه دست برتر را داشته باشد و بتواند مقاصد خودش را پيش ببرد
راهکارهای شکست حصر اقتصادی

راهکارهای شکست حصر اقتصادی

آمریکا می‌خواهد با تکرار ترفند تهدید و جنگ نظامی توجه مسئولان کشور را از صحنه جنگ واقعی، یعنی جنگ اقتصادی منحرف کند، مسئولان هوشیار باشند و این هوشیاری را باید به جامعه تزریق کنند. این را رهبر معظم انقلاب فرمودند.برای این کار یکی از پیچیده‌ترین این جنگ‌ها جنگ ارزی است. کارنسی وار، این زودتر از دیگر انواع دارد اثر می‌گذارد که دیدید یکدفعه قیمت دلار زیاد شد و اثرش دیده شد.
خیانت های انگلستان از دریچه

خیانت های انگلستان از دریچه "نفوذ"

غارت نفت ، جداکردن افغانستان از ایران، تحمیل قرارداد رویتر، ایجاد فرقه بابیت و بهائیت، به انحراف کشاندن انقلاب مشروطه و روی کار آوردن رضاخان،تقسیم ایران به حوزه نفوذ خود و شوروی در سال 1907 و ده‌ها مورد دیگر تنها بخشی از خیانت‌های انگستان به ایران و محصول راهبرد نفوذ این کشور محسوب می شود.
انقلاب اسلامی و آرمان استکبارستیزی

انقلاب اسلامی و آرمان استکبارستیزی

ضدیت با استکبار یک خواست فطری بشر است و انسان ها به اقتضای انسانیتشان با برتری طلبی و گردن کشی قلدرمآبانه دیگران مخالفت می ورزند. اما امتیاز انقلاب اسلامی این بود که در نقش خط شکن ظاهر شد و توانست مسیر مقابله با جریان استکبار جهانی را باز کند.
۲