تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۷  ، 
کد خبر : ۱۱۲۷۸۵
سردار جزایری:

لایه‌های اصلی کودتای نرم هنوز دست نخورده باقی مانده‌اند


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار مسعود جزایری با تاکید بر اینکه افکار عمومی بی‌صبرانه در انتظار مشاهده برخورد دستگاه‌های ذیربط و از جمله قوه قضائیه با خائنین به انقلاب و نظام، در راه‌اندازی کودتای نرم و ایجاد آشوب وبلوا در تهران هستند، افزود: ما در شرایطی نیستیم که برای محاکمه اغتشاشگران زمان زیادی را از دست بدهیم و امنیت ملی کشور اقتضاء می‌کند که در اسرع وقت آشوبگران به سزای اعمال خائنانه خود برسند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بحران آفرینی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری کشورمان و محاکمه برخی از عوامل آن، ضمن محکوم کردن پروژه‌ کودتای نرم، خواستار افشاء و محاکمه سایر عوامل اغتشاش شد و اظهار داشت: کسانی که آوازه خیانتشان فراگیر شده است، داعیه‌ حزب و گروه نباید داشته باشند.
جزایری هرگونه سهل‌انگاری و نپرداختن به رئوس سازمان "کودتا " را جفا به انقلاب بزرگ اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: این همان چیزی است که به نظر می‌رسد روح حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام اسلامی نسبت به آن آزرده خاطر خواهد شد.
وی تاکید کرد: در حالی که لایه‌های اصلی کودتای نرم تاحدی هنوز دست نخورده باقی مانده‌اند نمی‌توان خوش بین بود که ما مجددا دچار چنین تهدیدها و یا بحران‌هایی نشویم و لذا بایستی قبل از آن که جریان‌های مزبور به تجدید قوا و سازمان بپردازند، نهادهای اطلاعاتی و قضایی به رسالت و وظیفه تاریخی و شرعی و قانونی خود عمل کنند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نباید اجازه فرار به جلو به بحران آفرینان اصلی داد، گفت: این افراد با کمک خارجی‌ها در حال زمینه‌سازی هستند تا بحران را نهادینه کنند و زمان و مکان را برای عملیات‌های بعدی در اختیار بگیرند. گروه سازی‌هایی که اخیرا صحبت‌هایی از آن به میان می‌آید، در همین راستاست و خود پرده دیگری از کودتا می‌باشد.
جزایری افزود: دوستان و یاران انقلاب مراقب باشند که در فضای مانور و فرار از اجرای عدالت و شخصیت سازی کاذب برای سران اغتشاش بازی نکنند و اکنون که بسیاری از شهروندان خواهان برخورد قانون با خاطیان اصلی هستند با دست خود جو روانی عدم برخورد به وجود نیاورند.
وی گفت: بحمدالله پایه‌های نظامی ودفاعی کشور از هر حیث محکم و استوار است لیکن فراموش نشود که دشمن خارجی همواره مترصد ضعف ما در داخل است و در آن صورت است که به اصطلاح گزینه‌های نظامی، دور از ذهن نیست و لذا از جمله اقتضائات امنیت ملی کشور، برخورد قاطعانه و اثرگذار با کلیه عوامل و مولفه‌های ضد امنیتی است.
رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور اظهار داشت: حفظ نظام از اوجب واجبات است و حافظان انقلاب و آحاد مردم اجازه نمی‌دهند این واجب مورد خدشه واقع شود.
جزایری با طرح این مسئله که برخی دستگاه‌های ذیربط از جمله وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه دیپلماسی در قبال رسانه‌سازان و مروجان تروریسم و گروه سازانی که در تعارض منافع ملی کشور هستند برخورد جدی‌تر و به هنگام باید داشته باشند، خواهان افشای هر چه بیشتر ابعاد و زوایای مختلف تهدید نرم و نقش کشورهای بیگانه و شیوه‌های نفوذ و جاسوسی‌های نوین برای افکار عمومی و به خصوص تحصیل کردگان ونخبگان جامعه شد.
وی گفت: با مداخله گران در امور داخلی و با بر هم ‌زنندگان نظم و امنیت وتمامیت نظام رفتار تساهلی و تسامحی چندان جایز به نظر نمی‌رسد و باید باور کرد که همواره امکان وارد کردن ضربه از سوی دشمنان انقلاب و نظام وجود دارد و نباید با خوش‌بینی‌های کاذب در کمین دشمن گرفتار شویم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات