تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۳  ، 
کد خبر : ۱۱۸۵۱۲

طرح موضوع ایران هراسی توسط اسرائیل


یک کارشناس مسائل جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اسرائیل با مطرح کردن مسئله ایران هراسی در خاورمیانه در صدد پیش برد اهداف خود در این منظقه است ،تصریح کرد : اسرائیل می خواهد از مسئله ایران هراسی اعراب بعنوان ابزاری برای پیشبرد خواسته ها و منافع خود در منطقه ،استفاده کند.
حمید حلمی زاده "کارشناس مسائل ایران در گفتگو با برنامه رژیم صهیونیستی از دورن ضمن اشاره به علمکرد دولت دهم به ریاست دکتور محمود احمدی نژاد ، تصریح کرد: دولت دهم جمهوری اسلامی ایران خودکفایی و سازندگی و پیشرفت کشور را بویژه دستیابی به فناوری هسته ای صلح آمیز سر لوحه برنامه های خود قرار داده است . وی با بیان اینکه اندیشه ایران هراسی اندیشه باطلی بیش نیست گفت : تل آویو همواره در صدد فریب دادن کشورهای عربی با مطرح کردن تهدید های ایران و تقویت دیدگاه ایران هراسی در منطقه است .
حملی زاده خاطر نشان کرد : کشورهای عربی صداقت جمهوری اسلامی ایران و مواضع دوستانه آن را دریافته اند و جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی در قتل عام مردم فلسطین و بکارگیرسلاحهای تحریم شده از قبیل بمبهای فسفری بر علیه مردم غزه،بر هیچ کسی در جهان پوشیده نیست .
وی با اشاره به تاریخ کهن و فرهنگ هزاران ساله و نقش آفرینی ایران در تمدن اسلامی ،افزود : اظهارنظر صهیونیستها در باره دولتهای آزاده و مبارز از جمله جمهوری اسلامی ایران ،عاری از هرگونه مشروعیت و فاقد اعتبار است .
حملی زاده با بیان اینکه رژیم صهیونیستی زائیده مستقیم عملکرد باندهای قتل وغارتگری در سرزمین فلسطین است، افزود : در صورت تعرض و تجاوزگری رژیم غاصب و پوشالی صهیونیستی که به حریم جمهوری اسلامی ایران ،این رژیم با واکنش کوبنده جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد .
در برنامه این هفته رژیم صهیونیستی از درون بخش هایی از گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی در خصوص تشکیل دولت دهم جمهوری اسلامی ایران پخش شد.
تلوزیون رژیم صهیونیستی ژنرال "احمد وحیدی "وزیر دفاع کابینه دهم را به دست داشتن درعملیات تروریستی آرژانتین ،متهم کرد .بنا بر گزارش تلوزیون رژیم صهیونیستی که برنامه رژیم صهیونیستی از درون بخش هایی را از آن پخش کرد ،پیشبرد برنامه هسته ای و آماده سازی ارتش برای رویا رویی با حمله پیش دستانه اسرائیل به تأسیسات هسته ای ایران از مسؤولیتهای مهم ژنرال احمد وحیدی در وزارت دفاع دولت دهم است .
تلوزیون رژیم صهیونیسی اعلام کرد : انتخاب ژنرال وحیدی بعنوان وزیر دفاع دولت دهم ،رویکرد سیاستهای خارجی رئیس جمهوری ایران را منعکس می کند .تلوزیون رژیم صهیونیستی مدعی است ،انتخاب ژنرال وحیدی به عنوان وزیر دفاع ،کشورهای عربی را به نگرانی واداشته است .
تلوزیون رژیم صهیونیستی همچنین اظهارات سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ،مبنی بر برگزاری دور جدیدی از مذاکرات با غرب را در راستای عملکرد داهیانه تهران در فریب افکار عمومی جهان و اتلاف وقت و فراهم کردن مدت زمان لازم برای ساختن بمب اتمی برشمرد .
تلوزیون رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد ،دولت احمدی نژاد با ساختار جدید ،خط مشی پیشین خود را می پمایید و اسرائیل و ایالات متحده و جهان را به بازخورد با عملکردهای خود وادار می کند .

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات