تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۴۸  ، 
کد خبر : ۱۳۱۰۱۱

افسانه هولوکاست؛ تزریق خون‌آلوده بر پیکر بشر


«هولوکاست» به معنای کشتار گسترده انسان‌ها توسط دیگران است که موجب از بین رفتن حیات آن‌ها می‌شود. به ویژه آن که هولوکاست موقعی استفاده می‌شود که کشتار به وسیله «آتش» صورت بگیرد. در تاریخ هولوکاست زیادی وجود دارد اما وقتی این واژه استفاده می‌شود ناظر به اصطلاح کشتار یهودیان توسط رژیم نازی آلمان در جنگ جهانی دوم بود.
هولوکاست اسطوره‌ای است که بر پایه فرض‌های دروغ بنا شده است؛ دروغ اول این است که نازی‌ها شش میلیون یهودی را کشته‌اند و این اغراق بزرگی است و دلایل متعددی ناظر بر دروغ بودن آن وجود دارد.
دروغ اول، این است که تعداد زیادی از یهودی گردآوری شده در اردوگاه‌های نازی‌ها توسط هیتلر سوزانده شدند. این در حالی است که سند معتبری در این‌باره وجود ندارد. در حقیقت سوزانده شدن مربوط به اجسادی که به دلیل ابتلا به بیماری تیفوس و ممانعت از اپیدمی و واگیری انجام شد و تعداد آن‌ها هم خیلی کمتر از شش میلیون نفر بود. در آن زمان این کار امر متعارفی در بین همه کشورها بود که اجساد مبتلایان به امراض لاعلاج را بسوزانند و کسی هم آن را نامشروع نمی‌دانست.
مساله دیگر این که افراد زیادی توسط نازی‌ها قتل‌عام شدند که تعداد آن‌ها بسیار بیشتر از یهودیان بود. در این جا این سوال به وجود می‌آید که چرا مرگ آن‌ها مقدس نشد؟ وقتی دیگران هم توسط سلاح های غیرمتعارف نازی‌ها کشتار شدند چرا فقط کشتار یهودیان آن هم با سلاح‌های متعارف، هولوکاست لقب گرفت؟ آن به به نحو اسطوره‌ای؟
همه می‌دانند که دولت نامشروع رژیم صهیونیستی با زور سرنیزه و ریختن خون‌های پاک فلسطینیان شکل گرفت. این غده سرطانی با تکرار و تاکید بر روی اسطوره‌های دروغین خود در واقع به دنبال توجیه اقدامات غیرانسانی و نامشروع خود در جهان به ویژه در سرزمین فلسطین اشغالی می‌باشد. رژیم صهیونیستی دائماً بر روی موارد دروغین زیر تاکید و پافشاری می‌کند:
1ـ‌ بهود قوم برگزیده خداست 2ـ فلسطین سرزمین موعود خداست 3ـ سرزمین موعود از نیل تا فرات را در برمی‌گیرد 4ـ یهودیان در طول دو هزار سال بی‌خانمان بوده‌اند تا این که اسراییل در سال 1948 شکل گرفت 5ـ پیدایش اسراییل، جامه عمل پوشیدن پیام انجیل است 6ـ اعراب به مدت دو هزار سال از یهودی‌ها نفرت داشتند، (غافل از این که اعراب، مسلمانان، مسیحی و یهودی بوده‌اند) 7ـ فلسطین سرزمین خالی بود که در سال 1948 هیچ عربی آن جا زندگی نمی‌کرد 8ـ یهودیان تا سال 1948 در انجام مراسم مذهبی خویش آزاد بودند 9ـ‌اسراییل کشوری صلح‌دوست است 10ـ آلمان نای شش میلیون یهودی را با سلاح‌های غیرمتعارف شیمیایی کشته است و....
این اسطوره‌ها را اکثر غربی‌ها با افکار مختلف پذیرفته‌اند و آمریکا هم حمایت می‌کند، پرسش اساسی این است: «مگر نه این است که آمریکا خود را کشوری آزاد می‌داند و الحاقیه اول قانون اساسی آن کشور ناظر بر آزادی بیان است؟ اگر هر کسی می‌تواند عقاید خود را مطرح کند، چرا پرداختن به مساله هولوکاست ممنوع است؟ در آمریکا مردم می‌توانند از رییس‌جمهور انتقاد کنند و حتی به خدا ناسزا گفته و به مسیح توهین کنند اما نمی‌توانند مساله هولوکاست را بررسی کنند. هر کس کوچکترین سخنی علیه صهیونیسم بگوید به عنوان نژادپرست یا ضدیهودی‌گری محاکمه شده و یا تنبیه می‌گردد. حتی برخی مواقع جزای کسانی که صهیونیسم و هولوکاست را زیر سوال می‌برند، اعدام بوده است. در حالی که فقط 5/2 درصد جمعیت آمریکا یهودی هستند اما سیاست‌های آمریکا بیشتر یهودی است تا مسیحی.
در پاسخ به این پرش که چرا هولوکاست این قدر بزرگ‌نمایی شده است، باید گفت: «در سال‌های پایانی جنگ جهانی دوم و پس از آن که شکست ارتش نازی مسجل شد، رهبران صهیونیست در داخل و خارج آمریکا به این نتیجه رسیدند که طرح استعمارگرایانه آن‌ها در تصرف سرزمین مقدس فلسطین ممکن است محبوبیت پشتوانه خود را از دست داده و با مخالفت جدی مواجه شود. بنابراین بدون توجه به این که نازیسم از بین رفته است و یهودی‌ها به راحتی در کشورهای اروپایی زندگی خود را شروع کرده و اکثر آن‌ها متعاقب مهاجرت به آمریکا، امنیت دارند، تبلیغات و مظلوم‌نمایی شروع شود. بنابراین طرح ما قبل از جنگ جهانی دوم با بهانه یهودکشی با شدت وحدت بیشتری دنبال شد. بدین صورت اجرای طرح به شرارت نیاز داشت و به عبارتی طرح مساله به دو دلیل صورت گرفت؛ 1ـ جلب توجه جهانیان و کسب مشروعیت جهانی و حمایت از طرح سال 1897 ناظر بر شکل‌گیری سازمان صهیونیست‌ جهانی و طرح 1917 ناظر بر اعلامیه بالفور جهت شکل‌دهی کشور اسراییل 2ـ تلاش برای جلب نظر و حمایت یهودیان غیرصهیونیست. چرا که عده کثیری از یهودیان از طرح سرزمین مشترک و واحد یهودی حمایت نمی‌کردند ـ ذکر این نکته لازم است که ذهن غرب از زمان جنگ‌های صلیبی همواره از بابت به دست آوردن فلسطین مشغول بوده است ـ نتیجه این که شروع به شکل‌دهی اسطوره و داستان‌های تاریخی کردند که هولوکاست نمونه‌ای از آن است. تنورهای آدم‌سوزی در آلمان و داستان‌های جعلی مبنی بر این که نازی‌ها از پوست و بدن آن‌ها کیف‌دستی، طناب و صابون ساخته‌اند، طرح گردید. مسافرت‌ها به اقصا نقاط جهان جهت تبلیغ شروع شد و متعاقب آن با استفاده از قدرت‌های غربی قطعنامه 181 سازمان ملل 1947 جهت ایجاد رژیم صهیونیستی تصویب شد. آن‌ها به رغم مخالفت‌ها در خاورمیانه نصف فلسطین را به دست آوردند و شروع به توسعه‌طلبی کردند. این قطعنامه با فشار آمریکا و 33 رای مثبت، 13 رای مخالف و 10 رای ممتنع تصویب شد. همین قطعنامه امنیت را از خاورمیانه ربوده و جهانیان را با یک مشکل جدی دایمی مواجه کرده است.
در واقع هولوکاست و ده‌ها افسانه دروغینی که رژیم صهیونیستی و حامیان غربی‌اش با پشتوانه آن‌ها به تشکیل رژیم جعلی و نامشروع اسراییل در سرزمین مسلمانان فلسطینی پرداختند، «تزریق خون‌آلوده و سرطانی بر پیکر بشریت» بوده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات