صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۵۱  ، 
کد خبر : ۱۳۷۴۸۶

نگاهی به فضای کلی رادیوهای بیگانه:سید رضا صدرالحسینی

بازگشت به گفتمان تهدید برپایه تحریمهای اقتصادی مهمترین پیامی بود که در فضای خبری و رسانه ای ساعات گذشته غرب درقبال ایران موج می زد و این رسانه ها به طور گسترده ای از این بازگشت گفتمانی خبر دادند.

بصیرت:اظهارات رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی، مواضع برخی اعضای سنای آمریکا درباره تشدید تحریم های اقتصادی برعلیه ایران و حتی مواضع رئیس بین المللی مخابرات درباره استفاده ایران از پارازیت برای کنترل امواج ماهواره ها و تهدید ایران به تحریم از نمونه های این رویکرد سیاسی وتبلیغی بود.
مهمترین دستمایه رسانه ای غرب درقبال تحولات سیاسی داخلی ایران در ساعات گذشته به بهانه اجرای حکم اعدام دو اغتشاشگر شکل گرفته و ترسیم شد و این رسانه ها سخنان امام جمعه تهران در این باره را نیز در چارچوب اهداف تبلیغی خود تفسیر نمودند.
برخی تحولات نظیر ادعای بحران داوری در جشنواره فیلم فجر و یا واکنش های داخلی به قانون هدفمندسازی
و ساخت ساخت و سازها در کنار برخی آثار ملی و باستانی از دیگر سوژه هایی بود که این سوژه ها نیز درمسیر القای شرایط بحرانی و غیرقابل کنترل در داخل ایران مورد بازتاب وارزیابی قرار گرفت به نحوی که عدم پذیرفتن داوری جشنواره ازسوی برخی چهره های سینمائی درقالب بحران داوری درجشنواری فیلم فجر ارزیابی گردید ویا ساخت وساز درکنار برخی آثار باستانی درمسیر القای رویارویی اسلام با فرهنگ ملی وباستانی ایران تفسیر شد.
 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات