صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۰  ، 
کد خبر : ۲۱۱۸۷۸

اخبارویژه برخی روزنامه های 26 اسفند 89


جمهوری اسلامی

   *** موج جدید تبلیغات صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران همزمان با اوجگیری قیام مردم در کشورهای عربی به راه افتاده است. رادیو فردا وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) مدعی شد رژیم صهیونیستی روز سه شنبه یک کشتی باری را که می‌گوید حامل تسلیحات ایرانی بوده و برای جنگجویان فلسطینی ساکن نوار غزه ارسال می‌شده، در دریای مدیترانه توقیف کرده است. به گزارش خبرگزاری رویترز، ارتش اسرائیل اعلام کرده است که تکاوران دریایی اسرائیل این کشتی آلمانی را که نام آن "ویکتوریا" است، در 320 کیلومتری اسرائیل توقیف کرده است. ارتش اسرائیل همچنین افزوده است که در بازرسی‌های اولیه این کشتی، سه محموله تسلیحاتی در این کشتی کشف شده است. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز سه شنبه غزه را گیرندگان این محموله اعلام کرده و مدعی شد ایران "منبع" ارسال این سلاح‌ها بوده است. جمهوری اسلامی ایران این ادعا را رد کرده است.

*** با هوشیاری کارکران و مسئولان حراست برخی نیروگاههای کشور، رانندگان تانکری که به صورت شبکه ای، قصد جایگزینی آب و لجن به جای سوخت مازوت داشتند ناکام ماندند. به گزارش آتی نیوز، یک مقام مسئول در نیروگاه شهید سلیمی نکا با تایید این خبر به آتی نیوز گفت: رانندگان متخلف با لو رفتن نقشه خود پیشنهاد رشوه‌های قابل توجهی به این افراد کردند که با رد قاطع توسط کارگران مواجه شدند. به گفته وی، مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا در پی این اقدام شایسته کارگران در مراسمی که در مسجد این نیروگاه برگزار شد، لوح تقدیر و هدیه به کارگران اهداء کرد.

کیهان

با آن سه شنبه های افتضاح آب گرفتید به چهارشنبه سوری ما! (خبر ویژه)

«دم شورای هماهنگی راه سبز امید گرم! کاری کرد که چهارشنبه سوری امسال از هر سالی بی سروصداتر بود».

این مطلب طعنه آمیز را سایت ضدانقلابی «بالاترین» در حالی منتشر کرد که خود از ترویج کنندگان شورای مذکور بود و سناریوهای این شورا را طی یک ماه گذشته تبلیغ کرد. طعنه اخیر بالاترین از آن جهت است که عناصر ضدانقلاب مقیم خارج می گویند هر سال هفته ها قبل از شب چهارشنبه سوری هیچ حاشیه و حادثه ای در کار نبود و ترکاندن ترقه را می شد حمل بر مخالف خوانی (!؟) کار کرد اما امسال به همت سه شنبه های افتضاح که شورای یاد شده پیش کشیده اقدام به عادی سازی و کمرنگ کردن و سوزاندن یک فرصت مهم! کرد.

بالاترین در مطلب انتقادی خود می نویسد: شاید برای بعضی ها این مطلب شادکننده نباشد و به قبایشان بر بخورد اما مشاهدات من این بود که چهارشنبه سوری امسال از هر سالی بی سروصداتر بود، یادش بخیر 4-3 سال پیش بود که در ساختمانمان، جشن چهار شنبه سوری گرفته بودیم، نیروهای گارد داخل ساختمان ریختند و ما جوانی رو که از توی کوچه به ساختمان ما پناه برده بود فراری دادیم، تازه آن زمان خبری از جنبش سبز نبود، اما امسال چه؟ ماشین پلیس وقتی دید خبری نیست رفت، بله همین الان که می نویسم صدای ترقه می آید اما آیا این بود چهارشنبه سوری بزرگمان؟!

نویسنده بالاترین می افزاید: حقیقت این است که این آقایان اصلاح طلب و جنبش سبز راه امید و این مسخره بازی ها همه را سرد کردند، چگونه است که بعد از 25 بهمن، چهارشنبه سوری آرام برگزار شد؟ مخالفان خسته شده اند از این شل کن و سفت کن آقایون. من هم خسته شدم از الکی هزینه دادن، از سیاهی لشکر شدن آقایون که هر زمان حال کردند ما را به صحنه دعوت کنند.

پایگاه گویانیوز هم از قول یکی از عناصر خارج نشین تصریح کرد که: اپوزیسیون در دور باطل افتاده است. براساس تجارب 19 ماه گذشته باید به دیده شک به برخی حامیان جنبش سبز نگاه کرد. البته دور از ذهن نیست اگر برخی دوستان، خصوصاً دور از فضای اجتماعی ایران، با رصد اخبار خاص در فضای مجازی و نه جریان زندگی جامعه، درک غیر واقعی از این فضا داشته باشند. برای نمونه شعارهای احساسی «اندکی صبر سحر نزدیک است» (بابک داد)، مانند تیغ دو لبه ای کار می کند که پس از انتظاری طولانی، در سرخوردگی افراد همراه جنبش و تمایل برخی به مهاجرت یا انفعال سیاسی مؤثر واقع می گردد. و یا تحلیل هایی چون «حکومت دیگر توان بسیج 50 هزار نفر نیروی سرکوبگر در سطح کشور را ندارد» (محسن سازگارا)، گرچه ابتدا روحیه بخش می نماید، اما پس از مواجهه با نیروهای متنوع رژیم که حتی فرصت تجمع نمی دهد، نومیدی می آفریند.

سایت خودنویس هم که مدتی است در محافل ضد انقلاب متهم به همکاری با محافل اطلاعاتی جمهوری اسلامی شده با ابراز ناراحتی از تحلیل رفتن اپوزیسیون نوشت: سه شنبه های اعتراضی، حرکت به سمت جلو نبود، چرخش در مدار بسته و دور باطل بود. حکومت کاملاً آمادگی دارد و توان حرکت را از اپوزیسیون می گیرد. از آن طرف هم اصلاح طلبان دنبال مهار حرکت و جلوگیری از رادیکال شدن آن هستند. خوب وقتی این دو پارامتر را کنار هم بگذاریم، می توانیم از خودمان بپرسیم که این روند به کجا می رود؟ این روند به سمت فرسایشی شدن برای اپوزیسیون پیش می رود.

 

 

 

 

 انقلاب های خاورمیانه آخرین رمق را از تحریم های ضد ایرانی گرفت (خبر ویژه)

بسیار بعید است که با فضای به هم ریخته خاورمیانه و افزایش سرسام آور قیمت نفت، دولت های غربی حتی به فکر تصویب قطعنامه علیه ایران باشند.

یک پایگاه اینترنتی آمریکایی که همواره رویکردی تند علیه برنامه هسته ای ایران داشته، ضمن درج تحلیل فوق خاطر نشان کرد «افزایش هفته های اخیر قیمت نفت مقارن با انجام هدفمندی یارانه ها، کمک جدی به دولت ایران است. نفت ایران حتی در بازارهای مستقل آسیایی هم مشتری پیدا کرده است هرج و مرج فعلی در بازارهای نفت به دلیل ناآرامی های لیبی صدای تحریم نفتی ایران را ساکت کرد.» سایت «دیپلمات» با اشاره به سردرگمی نهادهای اطلاعاتی آمریکا در ارزیابی میزان پیشرفت برنامه هسته ای ایران، تحریم های اعمال شده را ناکارآمد می خواند و می افزاید: برخلاف این ادعا در آمریکا که ایران به خاطر تاثیر فشارها پای میز مذاکره در استانبول نشست، حقیقت این است که مقامات ایرانی اعتماد به نفس مضاعف پیدا کرده اند.

این پایگاه آمریکایی خاطر نشان می کند: ایران اکنون با توجه به سقوط متحدان و دوستان آمریکا در منطقه از جمله حسنی مبارک شاه مصر، خود را قدرتمند تر از گذشته می یابد. با توجه به تشدید ناآرامی ها در بحرین، لیبی، عربستان و دیگر متحدان غرب در منطقه باید اعتراف کرد که آمریکا مقابل ایران در موضع ضعف قرار گرفته است. ایران به هیچ وجه در موضع امتیاز و باج دادن نیست. برای آمریکا بازی به عقب برگشته است.

جمهوری اسلامی برای مدیریت اپوزیسیون کمترین زحمتی نمی کشد (خبر ویژه)

ارگان حلقه لندن اعلام کرد برخی محافل مخالف جمهوری اسلامی، اسیر بازی اطلاعاتی حاکمیت در ایران شده و جمهوری اسلامی، هوشیارترین بخش های جنبش را به دام انداخته است.

سایت جرس تا همین اواخرمشترکا از سوی کدیور و مهاجرانی مدیریت می شد و به خاطر برخی دروغ های کاملاً رو که منتشر کرده و باعث بی اعتباری اپوزیسیون شده، متهم است که در خدمت نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی کار می کند. محسن کدیور چند ماه پیش مدعی شده بود شعار مخالفان در روز قدس سال 88، «هم غزه و هم لبنان» بوده و نه شعار «نه غزه، نه لبنان». در این میان اظهارات اخیر مهاجرانی در اذعان به استقلال نظام جمهوری اسلامی و سلامت اقتصادی آیت الله خامنه ای و خانواده ایشان، باعث بدگمانی های بیشتر نسبت به این تیم شده است، به نحوی که برخی گردانندگان جرس مجبور شدند برای رفع اتهام، علیه مهاجرانی موضع بگیرند و مدعی شوند «او لحن ایلیاتی دارد و مجبور نبوده چون نمی تواند دروغ بگوید این سخنان را ادا کند».

جرس ضمن فرار به جلو و برای رفع اتهام از خود، تأکید کرد سیستم اطلاعاتی ایران در میان اپوزیسیون سبز نفوذ کرده است. این پایگاه اینترنتی با اشاره به زیر سؤال رفتن سایت «کلمه» از سوی مخالفان جمهوری اسلامی، متهم کردن گردانندگان این سایت به ارتباط با وزارت اطلاعات را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: «مخالفان با این سخنان، در ستون های جنبش تشکیک می کنند». دفاع «جرس» از «کلمه» در حالی است که 70 درصد مطالب این دو سایت دقیقاً یکی است و در واقع توسط یک تیم رسانه ای مشترک تولید می شود. به عبارت دیگر، جرس با زبان بی زبانی خواسته بگوید مارا به عنوان ستون جنبش متهم نکنید.

این سایت اینترنتی در تحلیل خود می نویسد: حاکمیت اکنون حتی احتیاج ندارد برای تشکیک و افتراق میان مخالفان پاچه های شلوار خود را برای خیس نشدن بالا بکشد، که مجریان آن بازیگران حکومت نیستند و اتفاقاً کسانی هستند که یا مستقیم در بدنه مخالفین حضور دارند، یا بی جیره و مواجب حاضرند برای حاکمیت اجرای چنین کاری را بر عهده بگیرند. بحثی در مورد گروه دوم نیست که شرح وظایف مشخصی برای خود قائلند و نتایج مشخصی برای کارشان متصورند، همسنگری خود را با حاکمیت در پوششی زیبا از استدلالات می پیچند که البته مورد مصرفش فقط برای راضی نگاه داشتن خودشان است. ولی دسته اول، گروهی که واقعاً در بدنه مخالفین حضور دارند، ولی مقطعی اسیر بازی اطلاعاتی حاکمیت یا تجمیع ادله نادرست می شوند، کسانی هستند که می توانند نقش تخریب کننده بزرگی بازی کنند. چه می توان کرد؟ می توان بسیار ساده توصیه کرد که عجول نباشند و هوشیار، ولی کیست که معترف باشد که چنین نیست؟ اصلاً موفقیت حداکثری چنین بازی از طرف حاکمیت در این است که با طراحی مکانیسمی پیچیده، هوشیارترین بخش های جنبش را به دام بیندازند و حداکثر ضربه را بزنند.

در حالی که محسن کدیور مخفیانه به گروه موسوم به «شورای هماهنگی سبز» پیوسته، سایت منسوب به وی خواستار به رسمیت شناختن این شورا و سایت هایی نظیر کلمه شده است.

جرس با دفاع از ناشناخته ماندن هویت این شورا در توجیه این امر نوشت: باید توجه داشت که متأسفانه کارکرد چنین شورایی در شرایط فعلی در گرو مخفی ماندن اعضای آن است، مسئله ای که اگر چه به حق به مذاق بسیاری خوش نیاید، ولی اجبار شرایط دلیل برگزیدن آن است.

گفته می شود تردیدهای گروه های اپوزیسیون نسبت به هویت برخی اعضای «شورا»، باعث پنهان کردن نام آنان شده و این در حالی است که افراد یاد شده واقعاً ضد انقلاب هستند نه نفوذی های جمهوری اسلامی.

پشت پرده حزب باد خارج نشین (خبر ویژه)

ابعاد پشت پرده فعالیت شبکه مشترک وابسته به حزب مشارکت و کارگزاران در خارج کشور فاش شد.

«محمدرضا- ش» از مخالفان مقیم پاریس که با رسانه هایی نظیر گویانیوز و خودنویس همکاری دارد با بیان اینکه شبکه مافیایی یاد شده حتی با میرحسین موسوی هم صداقت نداشتند، نوشت: من از دل همین تیره ها برخاستم، همدلشان بودم و با آنها بزرگ شدم و از خانواده شان بودم. این چیزها که می گویم بگذارید به حساب دردمندی ام. به قول معلم شهید دکتر شریعتی حرف را بزن و نگذار زمانش بگذرد، بگذرد می پوسد و تو هم می پوسی.

وی در وبلاگ خود خاطرنشان می کند: این شبکه یک ساختار مافیایی ناسالم دارد و مهدی[هـ] مسئول آن است. همین شبکه به هزار و یک نقطه وصل است و دامنه اش از دوبی تا تاشکند و باکو و از باکو تا کوالالامپور و از آنجا تا بیروت و سپس تا بروکسل، پاریس و لندن گسترده است برخی از مدیران رسانه ای خاص هم اعضای ثابتش هستند، اقطابش هم به صورت مشخص خود مهدی، مهاجرانی و رجبعلی مزروعی هستند. تامین کنندگان مالی اش نیز شخص مهدی، فرخ نگهدار، دو تن از مدیران سابق شرکت بهینه سازی مصرف سوخت زیر نظر مهدی [هـ]، احمد سلامتیان و یک نفر دیگر که متاسفانه نامش بر این حقیر مجهول است. نیروهای رده دو هم عبارتند از یک تیم 9 نفره که تنها نام این چند تن یعنی حنیف مزروعی و حمزه غالبی مکشوف یقین است، نیروهای رده پایین و عملیاتی که در بعد تبلیغاتی فعال هستند نیز نیاز به معرفی ندارند و طبعاً از نظر رسانه ای خیلی متشکل و هماهنگ عمل می کنند. یک سری افرادی مثل محمدجواد اکبرین و ابراهیم نبوی هم البته انتحاری هاشان هستند، که از نظر مالی شدیداً به این شبکه وابسته اند، یعنی این شبکه قدرت تامین یا تتمیم انرژی مالیشان را دارد و اینها اگر خط و ربط و ارتزاق مالی شان ایجاب کرد، ماست را سیاه نشان خواهند داد و در ابداع و خلق هر فعل رذیلانه ای گوی سبقت از هر کس خواهند ربود، مضاف بر آنکه به هر حال انحرافات اساسی دیگری وجود دارد که به موقع سخن از آن نیز خواهد رفت. ابراهیم نبوی که تکلیفش روشن است، آنها که باید، می دانند ایشان یکی از معدود افرادی است که بی واسطه مستقیماً سال 81 پول از مهدی [هـ] دریافت کرد برای تحریر آن بیوگرافی. در مورد اکبرین نیز بزودی مطالب جالبی را ذکر خواهم کرد.

این مخالف پاریس نشین با بیان اینکه افراد یاد شده حتی دشمن موسوی هستند و «من این اشارات را باقی می گذارم تا چند روز دیگر که قرار است از منبعی موثق روابط مالی و تشکیلاتی آلوده اینها دقیقاً برایم باز شود. به موضوع خروج نفیسه اشراقی هم خواهم پرداخت. شرکت آلومینا و مسائلی از این دست. اینها باید با جزئیات باز شود»، می نویسد: تا وقتی واقعیت و المان های آن را نبینیم ولو با صرف میلیون ها تن انرژی، جنبش ما راه جز به ترکستان نخواهد برد.

اکنون اطلاق عنوان جنبش بی معناست. جامعه از خیابان ولی عصر به بالای پایتخت تعریف می شود، نه از فلان شعاع جغرافیایی کلان شهرها و نه با معیارهای انفکاک طبقه ای می توان حرکت اصیل جنبشی را درک کرد. تعارف نداریم، در عرصه انگیزشی به جای این که تکثیر شویم، شعاع دوایرمان تعمیم پیدا کند، به جای این که وسیع و تقویت شویم، کم شدیم، کوچک شدیم، محدود شدیم در اتاق های مجازی مان، در تعاریف و مفاهیم تحمیلی بر ذهنمان، در ذهنیت مغلوطمان. اقشار و طبقات فرودست به شکل ملموس کجای برنامه های ما قرار داشته اند؟

وی در پایان درباره حلقه خارج نشین مورد بحث نوشت: این نیروها در دوران اصلاحات یا در صدر لیبرال ها بودند یا تربیت یافته و باد شده آنها و از دل باندها و کانون ها و مافیاهای تشکیلاتی در کارگزاران و مشارکت و غیره بیرون آمدند. آنها تا پیش از انتخابات جز هجمه به موسوی کاری نداشتند.

پذیرش ایران هسته ای مطلوب ترین گزینه سیاستمداران در اروپا و آمریکا (خبر ویژه)

نظرسنجی از میان 519 مقام ارشد آمریکایی و اروپایی نشان می دهد اکثریت آنها آماده کنار آمدن و پذیرش ایران هسته ای به خاطر ناکارآمدی تحریم های اقتصادی هستند.

این نظرسنجی مشترک از سوی موسسه آمریکایی «صندوق مارشال» و موسسه ایتالیایی «کامپینا دی سن پائولو» در فاصله 4 ماه (ژوئن تا اکتبر 2010) انجام شده و در آن 286 مقام آمریکایی و 233 مقام اروپایی شرکت کرده اند. نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که اگر تحریم های اقتصادی مانع دستیابی ایران به سلاح اتمی[!؟] نشود، بیشتر مقامات اروپایی و آمریکایی مخالف حمله نظامی برای مهار برنامه اتمی ایران هستند.

51 درصد مقامات اروپایی و 50 درصد آمریکایی ها اعلام کرده اند که در صورت ناکارآمدی تحریم ها، با پذیرش ایران اتمی مشکلی نخواهند داشت. در این میان تنها 32 درصد مقامات اروپایی و 42 درصد مقامات آمریکایی ایده حمله نظامی را مورد تأیید قرار داده اند.

یادآور می شود این نظرسنجی مربوط به سال گذشته میلادی -5ماه پیش- و زمانی است که هنوز طوفان انتفاضه اسلامی، رژیم های وابسته به غرب را در خاورمیانه و شمال آفریقا دچار تلاطم نکرده بود و به یقین اگر نظرسنجی مشابهی صورت بگیرد، میزان مخالفت ها با ایجاد دردسر تازه برای آمریکا و غرب بسیار بیشتر از رقم اعلام شده خواهد بود.

 

  

 

 

 

 

اسرائیل: ایران بیشترین بهره را از انقلاب های خاورمیانه می برد (خبر ویژه)

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: ایران بیشترین سود را از ناآرامی ها [انقلاب ها]ی منطقه می برد.

آویگدور لیبرمن در گزارشی به کمیسیون امنیت و امور خارجی کنست (پارلمان اسرائیل) گفت: آنچه اکنون در بحرین می گذرد و ناآرامی ها و تظاهرات، نتیجه توطئه یا دخالت جمهوری اسلامی ایران نبوده است، ولی اکنون تهران می کوشد«بر این شترسوار شود» و رویدادهای بحرین را به سود خویش جهت بدهد.

«ایران بزرگترین سود را از رویدادهای منطقه می برد و از این رو می کوشد اوضاع را هر چه بیشتر آشفته کند تا بتواند جای پای خود را در خاورمیانه مستحکم تر سازد».

به گزارش ارگان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی وی همچنین اظهار داشت:حماس ممکن است در اولین فرصت ممکن بر کرانه باختری مسلط شود. ولی در حال حاضر سران حماس چنین اقدامی را صلاح نمی دانند و در انتظار روزی هستند که ابتدا محمود عباس و سلام فیاض (رئیس و نخست وزیر حکومت خودگردان) بیشترین امتیازات را از اسرائیل و جامعه جهانی بگیرند و سپس حماس با اجرای کودتا بر کرانه مسلط گردد.

او همچنین گفت: در حال حاضر، رهبران حکومت فلسطینی ترجیح می دهند که به جای گفت وگو با اسرائیل، این کشور را در صحنه بین المللی زیرفشار گذارند و بر این باورند که از این طریق خواهند توانست امتیازات بیشتری به دست آورند.

وزیر خارجه اسرائیل می گوید: اگر حماس اراده کند، قادر است بر کرانه باختری نیز مسلط شود و دولت خودگردان را براندازد.

   قدس

 دلایل تقیه بعضی از اعضای مجمع تشخیص

خبر آنلاین - آیةا... هاشمی رفسنجانی عمده انتقادات فعلی به مجمع تشخیص مصلحت نظام را سیاسی دانست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با «خبر» با اشاره به اشکالی که اخیراً ایجاد شده است گفت: البته به تازگی یک شیوه بدی آغاز شده که افرادی، مذاکرات جلسه و حرفهای اعضا را به نفع جریانهای خودشان مطرح می کنند که مصداق کامل خلاف اخلاق و سؤاستفاده از یک فضای سالم برای بحث و مذاکره است.

همین باعث شده که بعضی از اعضا در گفتن بعضی از نظرات خود در مسایل مختلف تقیه کنند.

تجمع استشهادیون ایرانی در خلیج فارس

جهان- برخی اخبار از برنامه ریزی «ان جی او» های ایرانی فعال در امور جهان اسلام برای ثبت نام استشهادی و حضور در سواحل خلیج فارس برای اعلام آمادگی اعزام به بحرین حکایت دارد.

«قسم می خوریم حرکت ما سیاسی نیست»

فارس- عسکرپور، مدیرعامل خانه سینما گفت: در بحث امنیت شغلی آرمانها و آرزوهایمان را دنبال خواهیم کرد و ما برای پیگیری مطالبات خود ابزار دیگری نداریم و در این جریانات تقریباً به این نکته رسیدیم قسم جلاله بخوریم که این کار ما حرکت سیاسی نیست.

توقیف پروانه فعالیت مجمع محققین و مدرسین

فارس- کمیسیون ماده 10 احزاب در جلسه دوشنبه این هفته خود، به بررسی پرونده مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم پرداخت و از آنجایی که این تشکل سیاسی از بدو تأسیس نسبت به برگزاری مجمع عمومی و انتخاب شورای مرکزی برای پذیرش مسؤولیت اقدام نکرده، با استناد به برخی بندهای قانون احزاب تصمیم به توقیف پرونده آن گرفت.

هواپیمای اختصاصی برای خروج ایرانیان از ژاپن

جهان- در پی وخیم شدن اوضاع در ژاپن و انتشار وسیع مواد رادیواکتیو ایران قصد دارد با پروازی اختصاصی اتباع خود را که قصد خروج از ژاپن را دارند، به ایران باز گرداند.

وقتی اپوزیسیون جاسوس خود را توجیه می کند

خبر آنلاین - سایتها و محافل اپوزیسیون خارج نشین نسبت به هویت اردشیر امیرارجمند مشاور موسوی ابراز تردید کرده و در ادعایی او را مأمور امنیتی ایران دانسته اند که با سپردن وثیقه سنگین برای جاسوسی به درون اپوزیسیون نفوذ کرده است.

اردشیر امیرارجمند بعد از بازداشت در ایران و اعتراف به جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی موساد و همکاری با منافقین در جریان آشوبها، به عنوان مرخصی از زندان خارج شده بود که به فرانسه گریخت و از این کشور پناهندگی گرفت.

اعتراف رجوی به همراهی عواملش با فتنه گران

شبکه ایران- همسر سرکرده گروهک تروریستی منافقین از دستگیری تعدادی از عواملش در جریان آشوبهای اخیر از جمله 25 بهمن خبر داد.

مریم رجوی، در عین حال به شکست این تلاشها اذعان کرد.

نظر عضو خبرگان درباره حکم قضایی آشوبگران 25 بهمن

شبکه ایران- آیةا... محسن حیدری آل کثیری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: سران فتنه دیگر عقبه مردمی ندارند و صرفاً برنامه های دیکته شده غرب و آمریکا را اجرا می کنند که آن هم در روزهای اخیر با هوشیاری مسؤولان امنیتی کشور، قطع شده است. وی افزود: طراحان و هتاکان 25 بهمن، مصادیق محارب هستند.

فعالیت 53 شبکه جاسوسی علیه روحانیت

ایسنا - آیةا... نورا... طبرسی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بنا بر اخباری که در یکی از جلسات کمیسیونهای مجلس خبرگان مطرح شد 53 سرویس اطلاعاتی و جاسوسی از کشورهای مختلف نقشه ها و توطئه های شومی را برای 60 هزار طلبه و روحانی کشور طراحی کرده اند.

بستری شدن نماینده آیةا... سیستانی در ایران

شیعه آنلاین - حجةالاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی داماد آیةا... سیدعلی سیستانی از مراجع عظام تقلید روز دوشنبه در پی سکته مغزی از شهر مقدس قم به تهران منتقل شده و در یکی از بیمارستانهای این شهر بستری شد.

گفته می شود وضعیت جسمانی سیدجواد شهرستانی، مشخص نیست اما اخبار رسیده حاکی از آن است که وی زیر نظر یک تیم پزشکی قرار دارد.

«نه»اشتون به منافقین

پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)- به تازگی اندک طرفداران منافقین در پارلمان اروپا تلاش کرده اند تا به بهانه گزارش تازه پارلمان اروپا درباره وضع حقوق بشر در ایران، حمله نظامی به ایران و حمایت از منافقین را به مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیکته کنند، اما در این راه با مخالفت اشتون مواجه شده و ناکام مانده اند.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات