تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۸  ، 
کد خبر : ۲۱۳۱۳۹

سردار سرافراز سپاه توحید سرلشکر پاسدار برادر محسن رضایی


خداوند منان را سپاسگزاریم که نزدیک دو دهه شاگردی و سربازی در رکاب شخصیتی را نصیبمان کرد که تداعی رادمردان تاریخ را می‌نمود. مردانی چون مالک و ابوذر، دو یار پاکباز و یاور پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع)، رضای الهی این گونه بود که رضایی ملت ایران مالک دو شخصیت عظیم‌الشأن تاریخ اسلام خمینی(ره) و خامنه‌ای باشد.
نام حضرتعالی با نام شهادتها و فداکاریها گره خورده است. در دید هر ایرانی آزاده و مسلمان، رضایی یعنی غلبه نظام اسلامی در حادثه‌ها، رضایی یعنی هشت سال فداکاری در جنگ، رضایی یعنی طریق‌القدس، ثامن‌الائمه، فتح‌المبین و بیت‌المقدس، رضایی یعنی شجاعت عبور از اروند، رضایی یعنی ذلت به خاک‌نشینی آمریکا در خلیج‌فارس، رضایی یعنی با ناکامیها و ناامیدیها در جنگ و حادثه‌ها، رضایی نام آشنای همه شهدا و رضایی مساوی با ارزشها.
اگر بعد از رهبرمان شما را مرادی که ما را وصل به قبله‌مان نموده بدانیم سخنی به گزاف و از روی احساسات نگفته‌ایم، نگرانی ما در این گفته‌ها این است که شما در عین آشنایی، غریبید. کمتر کسی محسن آشنای امام(ره) و رهبری را می‌شناسد، همان که امام فرمود من او را دوست دارم، برای ما و جامانده‌های قافله شهادت، حضور در کنار شما نوعی آرامش بود، دیدنتان نگرانی‌هایمان را برطرف و حضورتان قوت قلبمان بود. شما ستاره درخشان و تابناک سپاه پاسداران، این نهال نویدبخش انقلاب بودید. ما شما را بنیانگذار بسیاری از ارزشها می‌دانیم و فضای دیدتان آنقدر عمیق بود که خیلی‌ها در آن گم و سردرگم می‌شدند. شما تداعی امام(ره) بودید، برای همیشه خاطره‌های بیادگار ماندنی‌تان را در شبهای تاریک عملیاتها که صدایتان از بی‌سیم قوت قلبمان بود در دلهایمان نگاه خواهیم داشت و برایتان توفیق همیشگی در زیر سایه رهبری را آرزومندیم. مبارک باد بر امام زمان (عج) و شیعیان او و امام(ره) و رهبر انقلاب چنین دستاوردهایی، درود خدا بر همه بندگان صالحی که زمینه‌ساز حکومت صالحانند.
همسنگرانتان در دفاع مقدس و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
شمخانی – عزیزجعفری – غلامعلی رشید- احمد غلامپور – حسین علائی – احمد کاظمی – قاسم سلیمانی – باقر قالیباف – امین شریعتی – محمد کوثری – علی فضلی – علی زاهدی – مرتضی قربانی – رئوفی – جعفر اسدی – غلامرضا جلالی – غلام محرابی – نبی رودکی – احمدپور – نورعلی شوشتری – غمخوار – علی فدوی – یزدان – محمد باقری – مرتضی صفار – غلامرضا جعفری – کاشانی – احمد سوداگر – حسین سلامی – مهدی ربانی – اسماعیل قاآنی – یعقوب زهدی – سیف‌الله حیدرپور

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات