تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۶  ، 
کد خبر : ۲۱۸۸۰۱

افشاگری دو کارمند بلک‌واتر از اهداف پشت پرده آن

اشاره: دو کارمند سابق شرکت بلک‌واتر از اهداف پشت پرده شرکت بلک‌واتر پرده برداشتند و اعلام کردند که آن یک شرکت صلیبی با هدف ریشه‌کن کردن اسلام و مسلمانان تاسیس شده است.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "النخیل "، یکی از کارکنان شرکت خدمات امنیتی "بلک واتر " اعتراف‌های تکان‌دهنده‌ای درباره اهداف پشت پرده فعالیت این شرکت در عراق داشت.
وی اعتراف کرد که "اریک برنز " مدیر این شرکت خود را یک مسیحی صلیبی مسئول و مامور ریشه‌کن کردن مسلمانان و دین اسلام از جهان می‌داند.
این کارمند شرکت بلک واتر بطور مکتوب به نقل از برینز اعلام کرد که شرکتش از تمام کسانی که در کشتار عراقی‌ها کاری کنند، حمایت می‌کند و آنها را تامین مالی و برای این کار ترغیب می‌کند.
به گفته منابع اطلاع‌رسانی این اعتراف در چارچوب اتهام‌های دیگر این شرکت بدنام از جمله کشتار، قاچاق اسلحه و پاکسازی عمدی شهروندان عراقی مطرح شده است.
طبق دادخواستی که دوشنبه پیش به دادگاهی در ویرجینیا ارائه شده است، از دیگر اتهامات برینز این است که وی دو کارمند خود را بدلیل همکاری با بازپرسان فدرالی به قتل رسانده است.
بر اساس این گزارش، اتهامات جدید طرح شده علیه برینز توسط دو کارمند سابق او بطور مکتوب ارائه شده است که یکی از آنها زمانی از نیروهای مارینز آمریکا بود و این دو بدلیل هراس‌شان از کشته‌شدن توسط عوامل بلک واتر اسامی مستعار جان دو 1 (John Doe No 1)و جان دو 2 (John Doe No 2) را انتخاب کرده‌اند.
این دو تن تاکید کردند که برینز و کارمندان ارشد دیگر در شرکت بلک واتر فیلم‌های ویدیوئی، نامه‌های الکترونیکی و تمام اسنادی که به جنایات آنها مربوط می‌شده را نابود کرده‌اند و از چشم وزارت خارجه آمریکا پنهان کرده‌اند.
این دادخواست‌ در چارچوب طومار دادخواست ارائه شده از سوی وکلای 60 عراقی شاکی از بلک‌واتر دنبال می‌شود. اما بلک‌واتر تمام این اتهام‌ها رد می‌کند.
"جورج بوش " رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سال 2001 و پس از حادثه انفجار برج‌های دو قلو، سخن از به راه انداختن جنگ صلیبی جدیدی به میان آورد. باید دانست که چرا او این پروژه را با توجه به پشتوانه و حمایت‌های مالی شرکتی بدنام به نام بلک واتر طراحی و اجرا کرد.
این شرکت به دست یک سرمایه‌دار آمریکایی به نام "إریک برنز " در سال 2002 تأسیس شد. وی از نومحافظه‌کاران آمریکا به شمار آمده و چند سالی را نیز در نیروی دریایی آمریکا خدمت کرده است. او به همراه پدرش در بسیاری از مسائل سیاسی مانند قضیه اسرائیل و حمله به عراق و افغانستان و حتی در مسائل مذهبی دارای نقاط مشترک بسیاری با جورج بوش هستند.
تحقق اهداف و تأمین منافع حزب جمهوریخواه آمریکا، دستیابی به یک پروژه سودآور برای سرمایه‌گذاری، ایجاد یک نیروی نظامی قدرتمند در راستای کمک به منافع امپریالیستی و استعمارگری آمریکا از جمله اهداف اریک برنز از تاسیس این شرکت تروریستی بود.
وی تمام توان و امکانات خود را به کار گرفت تا بتواند مزدورانی که دارای سوابق طولانی خدمت در ارتش ایالات متحده بودند را در کنار نظامیانی متخصص در زمینه امنیت و اطلاعات و همچنین تخریب و انفجار از سراسر دنیا به خدمت بگیرد. این شخص، خود را یکی از "سواران مالطا " (اسب‌سواران جنگ‌های صلیبی) و مجموعه تحت امرش را نیز به عنوان یکی از ارتش‌های صلیبی به شمار می‌آورد.
اریک برنز تنها کسانی را در شرکت استخدام کرده و می‌پذیرد که افکار و دیدگاه‌های او را پذیرفته و ملتزم به آن باشند، این مسئله را به خوبی درک کرده باشند که وظیفه و رسالت اصلی آنها در این شرکت بدرفتاری و جنایت نسبت به مسلمانان و اعراب بوده و باید در این مسیر گام بردارند، تمام سعی خود را در راستای قاچاق سلاح و مهمات ممنوعه به کشورهای هدف به کار گیرند و در کنار تحرکات خود با قراردادن این مهمات در اختیار گروه‌های تروریستی، تحقق کشتار و خرابی هر چه بیشتر و گسترده‌تر را فراهم کنند و همچنین ترویج و گسترش مواد روان‌گردان و فساد اخلاقی را در کشورهای هدف دنبال کنند.
بلک واتر پیوندهای عمیقی با جمهوریخواهان و دموکرات‌ها دارد و رسانه‌های هر دو گروه از آن حمایت می‌کنند و آنها چنین القا می‌کنند که بلک واتر یک گروه امنیتی است که اعضای آن جان خود را برای حفاظت از عراقی‌ها در هدف تروریست‌ها قرار داده‌اند و در پاکستان با القاعده مبارزه می‌کنند. حال آن که نه تنها عراقی‌ها همواره از حضور بلک واتر ناراضی بوده‌اند که مردم پاکستان نیز از حضور این گروه امنیتی در کشورشان ناراضی به نظر می رسند. بلک واتر نیز که خود از این نارضایتی عمومی آگاه است، از دو سال پیش با تغییر نام خود به «Xe» در عراق فعالیت می‌کند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات