تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰  ، 
کد خبر : ۲۱۹۶۱۰
شرکت‌های خصوصی نظامی در منطقه پایگاه تاسیس می‌کنند

ارتش‌های سری آمریکا برای سرکوب انقلاب‌های عربی


مأموریت های "عملیات ویژه" توسط ارتش سری در کشورهایی مانند مصر و تونس برای سرکوب جنبش های مردمی انجام خواهد گرفت و هدف این است که دولت هایی در قدرت را قبضه کنند که ضامن منافع ایالات متحده و قدرت های بزرگ اروپایی باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس، مانلیو دینوچی در نشریه موندیلیزاسیون درباره اردوگاه آموزش نظامی بلک واتر در امارات مطلبی را به رشته تحریر درآورده است.
متن این مقاله به شرح زیر است:
اردوگاه آموزش نظامی نیروهای آمریکایی در امارات
"زاید " شهرک نظامی، در منطقه ای صحرایی در امارات متحده عربی، یک اردوگاه آموزش نظامی است که در آن یک ارتش سری در حال تکوین می باشد.
این ارتش سری نه تنها در داخل این کشور بلکه در کشورهای دیگر در خاورمیانه و آفریقای شمالی نیز به خدمت گرفته خواهد شد.
«اریک پرنس» بنیانگذار این ارتش خواهد بود.
او کماندوی سابق یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا است که در سال 1997 شرکت "بلاک واتر " را ایجاد کرد. "بلاک واتر بزرگترین شرکت نظامی خصوصی است که توسط پنتاگون در عراق مورد استفاده قرار گرفته است.
حقوق سیصد هزار دلاری شرکت های خصوصی برای مزدوران
این شرکت خصوصی که در سال 2009 "دهمین سرویس " نامیده شده است، (در عین حال به این دلیل که به خاطر کشتار غیرنظامیان عراقی از پی گرد قانونی در امان بماند) در ایالات متحده آمریکا یک اردوگاه بزرگ آموزشی در اختیار دارد که در آن جا بیش از 50 هزار متخصص امور نظامی و نیروی فشار تربیت کرده است و در حال حاضر در پی ایجاد اردوگاه های جدید است.
در ابوظبی، اریک پرنس بی آن که مستقیما عمل کند از طریق شرکای دیگر نخستین قراداد را از آن خود ساخت که حجم آن معادل 529 میلیون دلار است(اصل قرارداد به تاریخ 13 ژوئیه 2010 صورت گرفته که هم اکنون توسط نیویورک تایمز منتشر شده است).
بر این اساس در کشورهای مختلف نیز شروع به استخدام مزدوران کرده است (افریقای جنوبی، کلمبی و غیره...)، هدف اولیه تشکیل یک یگان جنگی 800 نفری است. آنها در امارات متحده عربی توسط مشاورانی که متعلق به نیروهای ویژه و سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان هستند آموزش می بینند. مزدوران بین 200 تا 300 هزار دلار در سال حقوق می گیرند و مبتدیان 150 دلار در روز.
هدف، سرکوب انقلاب های خاورمیانه
وقتی که توان عملیاتی یگان نظامی در " عملیات واقعی " به اثبات رسید، ابوذبی با میلیاردها دلاری که در اختیار دارد هزینه مالی یک بریگاد تمام عیار متشکل از چندین هزار مزدور را به عهده خواهد گرفت. پیش بینی کرده اند که در امارات متحده عربی بر اساس الگوی آمریکایی، اردوگاه آموزشی جدیدی بنا کنند.
پشتیبان اصلی این طرح شاهزاده وارث ابوذبی شیخ محمد بن زاید آل نهیان است که در آکادمی نظامی بریتانیا "ساندهرست "(4) آموزش دیده و آدم مورد اطمینان پنتاگون است که پیش از این یک عملیات نظامی نیز علیه ایران انجام داده است. با این وجود شاهزاده و دوست او اریک پرنس بی گمان تنها مجریان طرح هایی هستند که مقامات بالای واشینگتن تصمیم می گیرند.
هدف واقعی او در پرونده هایی که نیویورک تایمز منتشر کرده مطرح شده است : ارتشی که در امارات در شرف شکل گیری می باشد "مأموریت های عملیاتی ویژه برای سرکوب شورش های داخلی، مشابه به آن چه امسال در جهان عرب به وقوع پیوسته است ".
"راه حل مبتکرانه " برای انقلاب های منطقه
ارتش مزدور برای سرکوبش ورش های مردمی در رژیم های سلطنتی خلیج، با مداخلاتی مانند آن چه در ماه مارس توسط یگان های امارات، قطر و عربستان سعودی در بحرین صورت گرفت و تظاهرات مردم برای دموکراسی در خون سرکوب شد.
"مأموریت های عملیات ویژه " توسط ارتش سری در کشورهایی مانند مصر و تونس برای سرکوب جنبش های مردمی انجام خواهد گرفت و هدف این است که دولت هایی در قدرت را قبضه کنند که ضامن منافع ایالات متحده و قدرت های بزرگ اروپایی باشند. و در لیبی نیز ایالات متحده و ناتو پیش بینی کرده اند که به عنوان "کمک های بشردوستانه " یگا ن های اروپایی و عرب بفرستند.
در هر صورت و بر اساس هر سناریویی مانند لیبی تقسیم شده به دو (طرابلس و بنغازی) و یا وضعیتی مانند عراق و افغانستان، پس از براندازی حکومت طرابلس، استفاده از این نوع ارتش های سری در برنامه آینده مشخص شده است : که باید مناطق استخراج نفت را که در دست شرکت های آمریکایی و اروپایی است حفاظت کنند، و در شرایطی که دولت تضعیف و تجزیه شده است، مانع دستیابی رقبا شوند.
سرویس دهم (بلاک واتر سابق) "راه حل های مبتکرانه ای " را برای خدماتش تبلیغ می کند و به ایالات متحده آمریکا عرضه کند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات