تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۳  ، 
کد خبر : ۲۲۰۶۰۸

مزدوران خارجی چگونه ارتش مخفی امارات را شکل می‌دهند؟!


نیمه شب یکی از روزها در ماه نوامبر گذشته (آبان) هواپیمایی که 12 کلمبیایی را حمل می‌کرد در ابوظبی به زمین نشست. این گروه توسط یک افسر اطلاعاتی اماراتی سوار یک اتوبوس بی‌نام و نشان شدند و حدود 20 مایل رانندگی کردند تا به یک مجتمع نظامی در یک صحرای شنی رسیدند.
به گزارش نیویورک تایمز، یکی از کارکنان سابق این مجتمع نظامی گفت: این کلمبیایی‌ها به امارات به عنوان کارگران ساختمانی وارد شده بودند. اما در حقیقت، آنها سربازان یک ارتش مخفی امریکایی که توسط مزدوران هدایت می‌شود و متعلق به "اریک پرینس" موسس بلک واتر است، بودند.
"اریک پرینس" موسس بلک واتر پس از اینکه شرکت امنیتی خود را با مشکل‌های قانونی در امریکا مواجه دید، در امارات ساکن شد و ولیعهد ابوظبی او را مامور ایجاد یک گردان 800 نفره از نیروهای خارجی برای امارات متحده عربی کرد.
اریک پرینس تاکید کرده است که مزدوران مسلمان استخدام نشوند، به این دلیل که نمی‌شود روی آنها حساب کرد. آنها مسلمان دیگری را نمی‌کشند.
وی افزود: این نیروها قرار است که عملیات‌های ویژه در داخل و خارج از امارات انجام بدهند. آنها همچنین قرار است از خطوط نفتی و آسمان خراش‌ها در مقابل حملات تروریستی دفاع کنند و در سرکوب کردن شورش داخلی نقشی پررنگ ایفا کنند.
این شخص مطلع از این مجتمع نظامی در ادامه گفت: حاکمان امارات معتقدند که این ارتش از تعداد کافی برخوردار نیست اما امیدوارند که بتوانند جلوی تجاوزهای ایران! را بگیرند. این کشور بزرگترین دشمن ماست.
نیویورک تایمز نوشت: این اردوگاه آموزشی در شهر نظامی زائد قرار گرفته است.
همچنین، یکی از مقامات دولت اوباما که از این اقدامات دولت امارات با خبر بود، گفت: کشورهای حاشیه خلیج فارس و مخصوصا امارات تجارب نظامی زیادی ندارند. این عاقلانه است که انها به خارج از مرزها برای کمک بیاندیشند.
وی افزود: هنوز مشخص نیست که دولت آمریکا از این پروژه حمایت می‌کند یا خیر. ممکن است که امارات می‌خواهد نشان بدهد که کسی نمی‌تواند با آنها درگیر شود.
یکی از کارکنان سابق این مجتمع نظامی گفت: هیچ شکی نیست که از این نیروهای مزدور برای حمله مخفیانه در ایران استفاده می‌شود.
مقامات اماراتی گفته‌اند که از این مزدوران برای پس گرفتن چندین جزیره در خلیج فارس که البته خالی از سکنه است و موضوع اختلاف با ایران است می‌خواهند استفاده کنند.
گفتنی است، این مزدوران از کشورهای مختلف جمع آوری شده‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات